شهید آوینی

 
بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی در محکومیت انتشار مطالب موهن در برخی نشریات دانشجویی

 سازمان تبلیغات اسلامی در محکومیت اهانت نشریات دانشجویی دانشگاه امیر کبیر به مقدسات اسلامی و انتشار کاریکاتور موهن از سوی این نشریات اقماری بیانیه ای صادر کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در این بیانیه آمده است : نهضت اسلامی به وضوح این واقعیت را برای جهانیان به اثبات رساند که انقلاب مردم ایران بر ایدئولوژی اسلامی تکیه دارد و سرچشمه اصلی آن، تعالیم و آموزه های اسلامی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : تلاش های علمی و تحقیقاتی گروه های تعیین شده از جانب آمریکا و اقمارش برای مطالعه و بررسی ابعاد و جنبه های گوناگون انقلاب اسلامی این باور را به یقین کامل رساند که درون مایه و ماهیت اصلی نهضت بزرگی که در ایران به وقوع پیوسته است، اسلام و آموزه های رهایی بخش آن است. این آگاهی و بینش مبتنی بر مطالعات و بررسی های انجام شده، دنیای استکبار را در سال های نه چندان دور وادار به طراحی یک توطئه فرهنگی بزرگ علیه اسلام و کتاب آسمانی قرآن نمود که فتوای هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران آن را خنثی کرد؛ به گونه ای که شر این توطئه هنوز پس از 18 سال گریبان غرب را رها نکرده است.

سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است : این بار در اقدامی دیگر، روز دوشنبه 10 اردیبهشت عده ای با توطئه ای از پیش طراحی شده تحت عنوان نشریات دانشجویی ریوار، سرخط، سحر، آتیه و ... در اقدامی هتاکانه و جسورانه به شخص مقام والای پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و آل پاک و معصوم آن حضرت بالاخص حضرت امیر المومنین ( ع ) و ساحت مقدس حضرت مهدی (عج) و اعتقادات مذهبی میلیون ها مسلمان گستاخی و توهین نمودند.

در ادامه این بیانیه آمده است : اقدام مزبور یک بار دیگر این واقعیت را به اثبات رساند که ستیزکنندگان با دینداری و هویت اسلامی این ملت که منویات خود را به دست عده ای فریب خورده و مغرض پیاده می کنند، هیچ شناختی از قدرت معنوی اسلام و مسلمین نداشته و همچنان به حربه های جنگ زده و مذبوحانه خود در استحاله فرهنگی جامعه اسلامی امید دارند در حالی که دشمن به همت بیداری امت اسلام از این ژاژ خواری ها هیچ طرفی نخواهد بست، همانگونه که تاکنون نیز این چنین بوده است.

سازمان تبلیغات اسلامی ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام ( ص) و ائمه اطهار ( ع) و محضر مقدس حضرت صاحب الزمان ( عج ) و مقام معظم رهبری و عموم ملت آزاده ایران، اهانت نشریات دانشجویی دانشگاه امیرکبیر به مقدسات اسلام و انتشار کاریکاتور موهن از سوی این نشریات اقماری را تشدیدا محکوم کرده و بر لزوم بیداری و هوشیاری بیش از پیش مسلمان و بخصوص مسئولان در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام که از آستین برخی عناصر مغرض یا نادان بیرون می آید تاکید می ورزد. این سازمان از قوه قضائیه درخواست می کند تا مسئولان اجرایی و فرهنگی این دانشگاه که با اهمال و بی توجهی خود زمینه چنین اتفاقی را فراهم آورده اند، مورد مواخذه و بازخواست قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo