شهید آوینی

 
توطئه مستكبرين اتحاد كلمه ملت عراق در حمايت از مرجعيت را بيشتر می‌كند

اقدامات و توطئه مستكبرين علی‌رغم خواست طراحان آن دلبستگی و اتحاد كلمه ملت عراق در حمايت از مرجعيت و دشمن‌شناسی آنان را روز‌افزون خواهد نمود.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم پيرامون اهانت شبكه الجزيره به آيت‌الله‌العظمی سيستانی با صدور اطلاعيه‌ای آوره است:

"بسم‌الله‌الرحمن الرحيم

«يريدون ليطفوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو كره الكافرين»

جسارت و توهين اخير شبكه الجزيره به ساحت مقدس مرجعيت و ملجا حقيقی مردم عراق حضرت آيت‌الله‌العظمی سيستانی (دام ظله الوارف)، بار ديگر چهره مشمئزكننده تروريسم رسانه‌ای ايادی صهيونيسم را بر همگان عيان ساخت.

چهره كريهه‌ای كه يكبار در قالب جسارت به مقدسات اسلامی و پيامبر اعظم (ص)،بار ديگر با هتك حرمت به حرمين شريفين عسگريين (ع) و دگربار در خشن‌نشان دادن احكام نورانی اسلام عزيز بر كوفتن طبل اختلاف و تفرقه ظاهرشده، اما همگی يك هدف را دنبال كرده است.

ملل مسلمان جهان به‌خوبی بر اين حقيقت واقفند كه آنكه عامل اصلی مشكلات اشغال‌گری‌ها و معضلات جوامع بوده، خوی زياده‌خواهی استكبار جهانی آمريكا و صهيونيسم است و علما وارثان پيامبر و هدايت‌‌كننده مردم برای انتخاب مسير صحيح و دفع ظلم و تجاوز بوده و هستند.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم با محكوميت قاطع اين جسارت مولمه، از مسئولين محترم جمهوری اسلامی خاصه وزارت خارجه و وزارت ارشاد اسلامی خواهان برخورد متناسب با توهين‌كنندگان به مرجعيت والامقام مردم عراق می‌باشد.

بديهی است كه اين‌گونه اقدامات علی‌رغم خواست طراحان آن دلبستگی و اتحاد كلمه ملت عراق در حمايت از مرجعيت و دشمن‌شناسی آنان را روز‌افزون خواهد نمود."

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo