شهید آوینی

 
نرم‌افزار «شميم گل نرگس» توليد شد

مؤسسه تحقيقاتی حضرت ولی‌عصر (عج) نرم‌افزار «شميم گل نرگس» را درباره حضرت مهدی (عج) توليد كرده‌است.

اين نرم‌افزار جزو سلسله نرم‌افزارهای مربوط به اهل بيت در توليدات اين مؤسسه بوده و يكی از جامع‌ترين نرم‌افزارهای راجع به امام زمان (عج) است، كه تاكنون به بازار عرضه شده‌است.

اين نرم‌افزار فهرست كاملی از آيات مرتبط با حضرت مهدی (عج) (255 آيه) با تفسير و احاديث مربوطه، 2000 پرسش و پاسخ در 15 گروه (شامل: زندگی‌نامه، غيبت، طول عمر و ...)، متن كامل 400 جلد پيرامون شخصيت حضرت مهدی (عج)، بيش از 3500 مقاله پيرامون مهدويت، حدود 100 عنوان داستان راجع به تشرفات و ملاقات‌های با آن حضرت، ارائه بيش از 30 داستان انيميشن و صوتی و مجموعه كاملى از توقيعات آن حضرت به افراد مختلف را در اختيار كاربران قرار داده‌است.

از ديگر قابليت‌های اين نرم‌افزار می‌توان به مجموعه كاملی از احاديث مرتبط با آن حضرت (مشتمل بر بيش از 1100 حديث با ترجمه و ذكر ماخذ به صورت متن، تصوير و صوت)، معرفى بيش از 2500 عنوان كتاب پيرامون آن حضرت و امكان دستيابی به فهرست بيش از 1500 عنوان و انتخاب 450 شعر (شامل 100 قطعه ادبی، 120 شعر تصويری، 170 عنوان دوبيتی و 60 غزل و قصيده) راجع به آن حضرت اشاره كرد.

ليست كاملی از سايت‌ها و وبلاگ‌های مرتبط با امام زمان (ع) و معرفی آن‌ها، گالرى متنوعى از تصاوير (شامل تصاوير مسجد جمكران، سهله، سرداب مقدس، سامرا و....)، معرفی زندگی‌نامه كاملی از امام زمان (ع) از ولادت تا ظهور و معرفی اماكن و مساجد مرتبط با حضرت مهدی (عج) و ذكر تاريخچه، آداب و تصاويری از مسجد جمكران، مسجد سهله، سرداب سامرا، مسجد كوفه؛ امكانات ديگری است كه در اين نرم‌افزار وجود دارد.

همچنين اين نرم‌افزار دارای بخش‌های صوتی و تصويری شامل؛ حدود 50 ساعت فايل صوتى (شامل 40 قطعه مولودى ، 10 قطعه نوا و نما، تمامی ادعيه و زيارات، 30 قطعه سرود و تواشيح، 45 قطعه مناجات، و ده‌ها مورد سخنرانی) نيز است.

اين نرم افزار بيست و يكمين لوح فشرده توليدی مؤسسه تحقيقاتی حضرت ولی‌عصر (عج) است.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo