شهید آوینی

 
همایش "یاری رسول خدا(ص)" در کویت برگزار می شود

ششمین همایش " یاری رسول خدا (ص)" با هدف معرفی صحیح پیامبر اسلام و ایجاد زمینه و بستر لازم به منظور تمسک به سیره آن حضرت، 1 و 2 اردیبهشت ماه در کویت برگزار می شود.

به نقل از محیط، مرکز دارالقرآن اداره تحقیقات اسلامی وزارت اوقاف و امور اسلامی کویت اعلام کرد: ششمین همایش " یاری رسول خدا (ص)" با شعار " او به حق تاریکیها را روشنایی می دهد" به منظور یاری و حمایت از خاتم الانبیاء در این کشور برگزار می شود.

این همایش از مجموعه برنامه هایی است که به منظور فعال شدن نهادها و سازمانهای اسلامی برای همکاری و  معرفی حضرت محمد (ص) و همچنین تمسک به شیوه رسول خدا در زندگی برگزار می شود.

این همایش دو روزه که 1 و 2 اردیبهشت در کویت برگزار می شود، مراسم خاصی دارد که می توان به برگزاری مراسم افتتاحیه و سخنرانیهای دینی در راستای اطلاع رسانی و بیداری مسلمانان اشاره کرد.

از دیگر برنامه های این همایش ارائه فیلمهایی به منظور معرفی حضرت محمد(ص) و اسلام، همچنین مسابقات مختلف تفریحی و دینی به منظور جذب جوانان و ایجاد فضایی سازنده و متنوع عنوان شده است .

این همایش با هدف جذب جوانان، افزایش ارتباطات دینی و فرهنگی با آنها، ارتقاء سطح آگاهی و تشویق آنها بر روشنگری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo