شهید آوینی

 
برگزاری همايش تقدير و تجليل از افتخارآفرينان قرآنی شادگان
 

همايش تقدير و تجليل از افتخارآفرينان قرآنی شادگان 30 فروردين‌ماه در كانون امام خمينی (ره) اين شهرستان برگزار شد.

اين همايش با هدف تقدير از نخبگان و افتخارآفرينان قرآنی و تشويق جوانان به فراگيری مضامين عميق و آموزه‌های آن با حضور آيت‌الله «كعبی» نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، «بهرام‌زاده» معاون پرورشی اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان، «نماينده» امام جمعه و فرماندار شادگان و جمعی از مسؤولان محلی و نخبگان قرآنی اين شهرستان برپا شد.

در ابتدای اين مراسم «علی بلاسم» مدير دارالقرآن‌الكريم «حضرت قائم (عج)» شادگان ضمن ارائه گزارشی از عملكرد اين مركز در سال 85، اظهار كرد: اين همايش با هدف تقدير و تشكر از 38 نفر از دانش‌آموزانی كه در مسابقات منطقه سه بندر امام خمينی رتبه‌های برتر را كسب كردند، برگزار شده كه از اين تعداد 16 نفر مقام اول، چهار نفر مقام دوم و هشت نفر مقام سوم را كسب كردند و به جشنوراه راه يافتند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری:
باارزش‌ترين جلسات، در محضر قرآن كريم است و همه كسانی كه در هر عنوانی شامل قاری، مجری و سخنران در اين جلسات شركت كنند، از اجر دنيوی و اخروی برخوردار خواهند شد

آيت‌الله «كعبی» عضو مجلس خبرگان رهبری نيز در ادامه طی سخنانی عملكرد دارالقرآن شادگان را قابل قبول عنوان كرد و افزود: باارزش‌ترين جلسات، در محضر قرآن كريم است و همه كسانی كه در هر عنوانی شامل قاری، مجری و سخنران در اين جلسات شركت كنند، از اجر دنيوی و اخروی برخوردار خواهند شد.

همچنين در پايان اين مراسم به 38 نفر از نخبگان و برگزيدگان در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن، تفسير نهج‌البلاغه، احكام، اذان و انشای نماز هدايايی به رسم يادبود اهدا شد.

دارالقرآن‌الكريم «حضرت قائم (عج)» شادگان در سال 1377 تأسيس شده و در حال حاضر دارای 860 عضو است كه در سطوح مختلف به يادگيری قرآن مجيد مشغول هستند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo