شهید آوینی


نمایش دو فیلم جنگی در رقابت داغ اكران نوروز 86

«اخراجی‌ها» و «شب‌به‌خیرفرمانده» از امروز آمدند

 نمایش دو فیلم شب‌به‌خیر فرمانده(انسیه شاه‌حسینی) و اخراجی‌ها(مسعود ده‌نمكی) آغاز شد و اكران نوروز 86 كه با نمایش مهمان (سعید اسدی) آغاز شده بود روزهای داغ‌ خود را به تدریج سپری خواهد كرد.


بر اساس برنامه، از امروز اخراجی‌ها در گروه سینمایی آفریقا و شب‌به خیر فرمانده در گروه سینمایی استقلال اكران شده است و نمایش این دو فیلم پس از تعطیلی دو روزه ایام سوگواری اربعین حسینی از یكشنبه هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.
بنا به این گزارش، نمایش فیلم خون بازی(رخشان بنی‌اعتماد) به تعویق افتاده است و تكلیف نمایش یكی از سه فیلم پارك‌وی(فریدون جیرانی)، رئیس (مسعود كیمیایی) در گروه سینما فرهنگ به زودی مشخص خواهد شد.
خلاصه داستان فیلم «اخراجی‌ها» به این شرح است: مجید از خلافكارهای یكی از محله های تهران، عاشق دختر میرزا (یك گیوه‌دوز عارف) است و شرط ازدواج او سربه راه شدن است. مجید برای رسیدن به نرگس دست به دروغ و كلك می زند اما نقشه اش افشا می شود. مجید در سرراه خود احساس می كند كه رقیبی وجود دارد كه از بچه های جبهه‌ای است و برای اینكه از او عقب نیفتد، با نوچه های خود راهی جبهه می شود تا اینكه...
در خلاصه داستان فیلم «شب به‌خیر فرمانده» نیز آمده است:یك خبرنگار جنگی در هنگام عملیات از بقیه جدا افتاده، راه را گم می كند. عدم شناخت او از منطقه و وضعیت بد جوی وی را با مشكلات و شرایط خاصی رو به رو می كند. كه این خود آغاز ماجراست.
Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo