شهید آوینی

 

ایمان مهمترین سلاح بسیج در مقابله با دشمنان اسلام است
قدرت ایمان، ‌ایثار و از خودگذشتگی اصلی ترین سلاح بسیج در مقابله با نیرنگ ها و سلاحهای پیشرفته استکبار جهانی است.
 

محمد وحدتی مشاور ارشد سیاسی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در جمع بسیجیان بیرجند، دفاع از انقلاب اسلامی و آمادگی نظامی را یکی از ابعاد وجودی بسیج دانست و افزود: بسیج صرفا یک ارگان نظامی نیست بلکه تنها یکی از ابعاد وجودی آن سرکوب توطئه دشمنان و مقابله با آن است.
 

وی یادآور شد: بسیج در ابتدای شکل گیری انقلاب با هجمه نظامی استکبار روبرو شد،اما جوانان غیور ایران که حتی تجربه ای در جنگهای نظامی نداشتند، برای مقابله با تهدیدات دشمن و با دیدن دوره های کوتاه مدت نظامی عازم جبهه های دفاع از اسلام شدند.
 

وحدتی از جنگ عراق علیه ایران به عنوان نبرد دنیای استکبار با تمام توان، ‌قوا، تجهیزات ‌و امکانات یاد کرد و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه حتی سران نالایق کشورهای اسلامی به خاطر حفظ به ظاهر منابع خود در این جنگ، استکبار را علیه ایران همراهی می کردند، ولی با ورود تفکر و روحیه بسیجی ، تمامی معادلات دشمنان برهم زده شد و جوانان ما اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور ایران به دست دشمنان بیفتد.
 

مشاور ارشد سیاسی استاندار خراسان جنوبی بسیج را میدان دار اصلی صحنه های مختلف سیاسی و مبارزه با تهاجمات فرهنگی اعلام کرد و افزود: حرکت فرهنگی بسیج در دانشگاه ها و مساجد و روستاهای سطح کشور درحال گسترش و ترویج است.
 

وی در پایان با اشاره به تهدیدات و فتنه های پیش روی ایران گفت: این نهاد مقدس انقلابی مردمی، برای رویارویی با این مسائل مسئولیت سنگینی را برعهده دارد.
 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo