شهید آوینی

 

آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علميه دانشجويی در دانشگاه‌ها

ثبت‌نام حوزه‌های علميه دانشجويی در بيش از 10 دانشگاه كشور آغاز شده و تا 19 آذر ادامه خواهد داشت.

به نقل از رسانيوز، حجت‌الاسلام سيد «محسن سادات كيايی» با اعلام اين خبر گفت: در اين حوزه‌های علميه، دانشجويان دانشگاه‌های مختلف كشور در كنار تحصيلات دانشگاهی خود، به مدت 5/2 سال در 5 ترم، بيش از 60 واحد دروس مختلف حوزوی را فرا می‌گيرند.

وی افزود: اين حوزه‌های دانشجويی زير نظر دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ايجاد شده و هم‌اكنون بيش از هزار نفر در حوزه‌های علميه دانشگاه‌های تهران، تبريز، شيراز، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، يزد، مشهد، منابع كشاورزی كرج و رازی كرمانشاه در حال فراگيری دروس حوزوی هستند.

مسوول حوزه‌های علميه دانشجويی افزود: ثبت‌نام اين حوزه‌ها تا 19 آذر ادامه دارد و با توجه به كمبود ظرفيت اولويت‌هايی مانند ترم تحصيلی، معدل و تحصيل در رشته‌های غير مرتبط با معارف اسلامی برای پذيرش در نظر گرفته شده است.

سادات كيايی گفت: كلاس‌های اين حوزه عصر روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در اين حوزه‌ها می‌توانند به آدرس تهران، خيابان انقلاب، بين وصال و قدس، كوچه اسكو، حوزه علميه دانشجويی تهران و در ساير مراكز به دفاتر حوزه‌های دانشجويی مراجعه كنند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo