شهید آوینی

 

نمایشگاه "بسیجیان رهپویان پیامبر(ص)" برگزار می شود
نمایشگاه "بسیجیان رهپویان پیامبر اعظم(ص)" با هدف معرفی و آشنایی با زندگانی نبی مکرم اسلام به مناسبت گرامیداشت سال پیامبر اعظم و هفته بسیج از 5 تا 15 آذر ماه در فرهنگسرای ولاء برگزار می شود .

این نمایشگاه با هدف معرفی و آشنایی با زندگانی نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در ابعاد مختلف اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی که همیشه سرمشق بسیجیان بر حق بوده است در هفته بسیج برگزار می شود .

نمایشگاه بسیجیان ره پویان پیامبر اعظم با هدف تجلی یافتن از پیامبر در رهپویان حضرت و نمایاندن حوادث معجزه آسا با تولد حضرت محمد (ص) و سیر زندگی ایشان از بدو تولد تا زمان رحلتشان در 12 غرفه با غرفه های جانبی نمایشگاه عکس، پخش فیلم و مسابقات مذهبی برگزار خواهد شد .

هر کدام از غرفه ها با عناوین خاصی به زندگی پیامبر اختصاص دارند . غرفه نورالانوار در نمایاندن حوادث معجزه آسایی که با تولد حضرت رخ داد، غرفه اسوه الحسنه ( نمایاندن ویژگی های اخلاقی و اجتماعی حضرت ) و در کنارش ویژگی های اخلاقی بسیجیان به نمایش گذاشته می شود، غرفه نزول قرآن کریم نمادی از کعبه، نمادی از غزوات پیامبر و هشت سال دفاع مقدس ، نمادی از گوشه حرم حضرت امام حسین ( ع )، غرفه نمایشگاه عکس و سخنان گوهر بار حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری برخی از غرفه های این نمایشگاه هستند .

این نمایشگاه در شهر ری ، میدان نماز ، بوستان ولیعصر ، جنب مزار شهدا پذیرای علاقمندان است .

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo