شهید آوینی

 

برنامه‌های دهه مبارک کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اعلام شد
معاونت فرهنگی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برنامه‌های دهه مبارک کرامت در حرم مطهر را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام لاجوردی در دومین روز از دهه کرامت با تشریح برنامه‌های دهه مبارک کرامت، گفت: مراسم پرفیض دعای ندبه و اقامه نماز جمعه شب به امامت حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : روز یکشنبه در چهارمین روز دهه کرامت که به نام بانوی کرامت، بسیج و شهادت نامگذاری شده است حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی خواهد نمود.

حجت‌الاسلام لاجوردی با بیان این مطلب که روز دوشنبه 6 آذر به نام بانوی کرامت، قم و جهان اسلام نامگذاری شده است اظهار داشت : در این روز مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز رأس ساعت 9 صبح در حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد : مراسم شبی با قرآن با حضور آیت‌الله حائری شیرازی در شب چهارشنبه هشتم‌ آذرماه برپا خواهد شد.

حجت‌الاسلام لاجوردی روز پنجشنبه نهم آذرماه را روز بانوی کرامت، زائرین زیارت و کرامت اعلام کرد و ادامه داد : در این روز که روز بزرگداشت شیخ مفید نیز می‌باشد مراسم سخنرانی و دعای کمیل در حرم مطهر حضرت معصومه برگزار می‌شود.

وی افزود: حجت‌الاسلام حسینی روز جمعه که روز مجلس و شهادت شهید مدرس می‌باشد در حرم مطهر سخنرانی خواهد نمود.

معاون فرهنگی آستانه مقدسه تصریح کرد : همزمان با فرا رسیدن ولادت امام رضا(ع) در روز یکشنبه 12 آذر که روز معلولان نیز نامگذاری شده است میزگرد تخصصی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام لاجوردی در پایان سخنان خود از عموم شهروندان خواست تا جهت تکریم مقام شامخ حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) در مراسم دهه کرامت که در حرم مطهر برگزار می‌شود حضوری فعال داشته باشند.
 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo