شهید آوینی

 

بخش «كودك و نوجوان» نمايشگاه قرآن به كار خود پايان داد

مراسم اختتاميه بخش «كودك و نوجوان» 27 مهرماه با حضور مسوولان و كودكان منتخب رشته‌های مختلف اين غرفه برگزار شد.

 در ابتدای مراسم اختتاميه بخش كودك و نوجوان، حجت‌الاسلام والمسلمين «مهديزاده» معاون فرهنگی مؤسسه «رضوان» مفاهيم دينی و قرآنی چون وضو و سيره رفتاری پيامبر(ص) با كودكان را در قالب شعر و داستان به كودكان آموزش داد.

سپس «حسين بهبودی» مسوول غرفه كودك و نوجوان ضمن تقدير و تشكر از حضور فعال كودكان از ابتدا تا روزهای پايانی چهاردهمين نمايشگاه بين المللی قرآن كريم گفت: اين غرفه در راستای تحقق بيانات رهبر معظم انقلاب و همچنين مطالبات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اين‌كه قرآن بايد وارد متن زندگی افراد شود، تشكيل شد.

وی افزود: غرفه «كودك و نوجوان» با كمك گرفتن از اساتيد مجرب و مؤلفان كتب دينی، برنامه‌هايی را با هدف توسعه مفاهيم قرآنی و متناسب با ذائقه كودكان و جذب آن‌ها در نظر گرفته بود كه در طول اين 25 روز ارايه داد و مورد استقبال نيز واقع شد.

در ادامه اين مراسم دكتر «لاله افتخاری» رييس فراكسيون قرآن مجلس شورای اسلامی تصريح كرد: ما بايد در اين محفل قدردان والدينی باشيم كه علاوه بر وضعيت جسمانی به ابعاد معنوی و الهی فرزندان خويش اهميت می‌دهند و ايشان را به بهترين راه كه همان روش زندگی اهل بيت(ع) است، راهنمايی می‌كنند.

وی اظهار كرد: نمايندگان مجلس شورای اسلامی نيز با تمام امكانات خويش از راهنمايی، همدلی و پيشنهادات مردم برای اعتلای فرهنگ قرآنی حمايت می‌كنند.

در پايان مراسم توسط دكتر «لاله افتخاری» از نفرات برتر در رشته رايانه «ابوالفضل استادی»، «جعفر رفيع» و «ميلاد ابوطالبی»، در رشته خوشنويسی «فاطمه شيرازی»، «مائده اسعد» و «فاطمه السادات موسوی»، در رشته سفال «نفيسه رحيم زاده»، «مهدی كرمی» و «مهشاد كاظم‌زاده كشميری»، در رشته داستان‌نويسی «حسين شاهرخ»، «طاهره راستاد» و «رعنا رفيعی»، در رشته مقاله‌نويسی «محمدعلی شيخ‌غفور»، «معصومه‌السادات قدوسی» و «مهسا عليزاده»، در رشته نقاشی «فرناز يوسفی»، «مليكا پژوتن» و «محمد حسام اسانلو» و در رشته كلاژ «مهسا رحيمی»، «زهرا زهتابچه» و «علی كميجانی» تقدير شد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo