شهید آوینی
 
حمله كماندوهای صهيونيست در صور ناكام ماند

به نقل از شبكه تلویزیونی الجزیره قطر، مقاومت اسلامی لبنان طی بیانیه‌ای اعلام كرد، هلی كوپترهای رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز با با حمایت آتش هواپیماهای جنگنده اقدام به پیاده كردن نیروهای كماندو در ورودی شمالی شهر صور كردند اما نیروهای مقاومت كه از پیش برای چنین احتمالی آماده بودند به رویارویی با كماندوها پرداختند.
 
حزب الله در بیانیه خود افزود، كماندوها در كمین نیروهای مقاومت گرفتار شدند و دستكم یك نظامی این رژیم كشته و شماری زخمی شدند.

از سوی دیگر یك مسئول حزب الله لبنان نیز در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه ضمن تائید این خبر گفت: مبارزان این حزب امروز شنبه یك عملیات هلی برد نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه صور در جنوب لبنان را خنثی كردند.
 
وی كه خواست نامش فاش نشود، افزود: یك یگان چترباز رژیم صهیونیستی در ناحیه "جل البحر" در ورودی شمالی شهر صور فرود آمد و در كمین نیروهای حزب الله گرفتار شد كه در جریان آن یك نفر از نیروهای كماندوی این رژیم كشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

این در حالی است كه روزنامه صهیونیستی هآرتص به زخمی شدن یك افسر و 7 نظامی صهیونیست در این عملیات اذعان كرد و نوشت، حال دو تن از آنها وخیم است.
 

منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo