شهید آوینی
 
120 هنرمند تجسمی مظلومیت لبنان را در آثار خود متجلی می‌کنند

120 هنرمند عرصه هنرهای تجسمی همزمان با میلاد حضرت علی (ع) با حضور در یک همایش کارگاهی یکروزه و خلق اثر، از مردم مظلوم فلسطین و لبنان دفاع و تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

دبیر همایش یکروزه کارگاهی هنرمندان تجسمی درباره این همایش گفت: "هدف از برگزاری این کارگاه یکروزه حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین است. ما به عنوان یک مسلمان موظفیم از مردم لبنان در برابرتجاوز وحشیانه صهیونیست ها دفاع کنیم. این جنایتی است که حیثیت بشری را تهدید می کند و سکوت در مقابل آن گناه است. چنانچه سکوت مجامع مسئولی چون شورای امنیت و سازمان ملل نیز محکوم است."

عبدالمجید حسینی راد افزود: "120 هنرمند تجسمی در این همایش شرکت می کنند که محمد احصایی، سیدمهدی حسینی، مرتضی اسدی، مینو اسعدی، احمد اسفندیاری، ایرج اسکندری، علیرضا اسکندری، محمدباقر آقامیر، رضا بانگیز، غلامحسین امیرخانی، یعقوب امدادیان، کاظم چلیپا، حسین خسروجردی، یاقوتی، افشین پیرهاشمی،غلامعلی طاهری، همایون سلیمی، ادهم ضرغام، کامبیز درمبخش، شجاعی طباطبایی، محمود جوادی پور، آنه محمد تاتاری ، شهلا همایونی، فرشته غازی راد، معصومه بختیاری و شماری دیگر از هنرمندان از این جمله اند."

وی در توضیح بیشتر این همایش تصریح کرد: "همایش یکروزه هنرمندان تجسمی در حمایت از مقاومت لبنان همایشی خودجوش است که از جانب هیچ ارگانی حمایت نمی شود. البته از کمک شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل در اختیار قرار دادن فضای برگزاری همایش، حوزه هنری در انجام امور اجرایی، معاونت هنری وزارت ارشاد به دلیل اهدا امکانات و شبکه دو سیما به دلیل پوشش خبری در طول برگزاری همایش بهره مند خواهیم شد."

همایش یکروزه کارگاهی هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی روز سه شنبه همزمان با میلاد حضرت علی (ع) از ساعت 9 تا 21 در محل مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود. بعد از این همایش نیز آثار هنرمندان به مدت یک هفته در نمایشگاهی در معرض تماشای مخاطبان در مرکز آفرینش های هنری قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo