شهید آوینی

 
تجدید میثاق فرهنگیان بسیجی با معمار کبیر انقلاب

به مناسبت بزرگداشت هفته و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری مراسم تجدید میثاق با فرهنگیان بسیجی با آرمان های معمار کبیر انقلاب با حضور گسترده فرهنگیان و مربیان عقیدتی بسیجی و جمعی از مقامات کشوری و لشکری در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج، در این مراسم بعد از قرائت قرآن و اهدای گل به حرم مطهر امام خمینی (ره)، حجت الاسلام رضایی مسئول عقیدتی و سیاسی در نیروی مقاومت بسیج با اشاره به آغاز هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و روز معلم گفت: معلمی شغل انبیاست و قرآن، هدف تمامی انبیا را انسان پروری و تعلیم و تربیت می داند.

وی در ادامه افزود: بحث تعلیم و تربیت را باید از همان دوران کودکی مورد توجه قرار داد و حتی زمانی که کودک به دنیا آمد می بایست به مسئله تعلیم و تربیت وی اهمیت داد.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی مقاومت بسیج گفت: شهید مطهری یکی از بزرگترین معمارهای فکری انقلاب اسلامی بود به گونه ای که مقام معظم رهبری از شهید مطهری به عنوان یکی از معماران نظام اسلامی یاد کردند.

رضایی تجدید میثاق مربیان و فرهنگیان بسیجی با آرمانهای حضرت امام (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری را نشان دهنده علاقه و پایبندی فرهنگیان به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: تجلیل از 6 هزار نفر از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی و نیز گرامیداشت یاد و خاطره عرصه تعلیم و تربیت در تمامی استانهای کشور از جمله برنامه های نیروی مقاومت بسیج در طول هفته معلم و عقیدتی سیاسی است.

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo