شهید آوینی

 

يك دختر مسيحی آمريكايی با شنیدن روایت زندگی مسيح(ع) در قرآن مسلمانان شد

يك دختر مسيحی آمريكايی با قياس داستان زندگی مسيح(ع) در آيات قرآنی جذب كتاب آسمانی مسلمانان شده و پس از تحقيق بيشتر مسلمان شد.

به نقل از پايگاه «وب الاسلام»، يك دختر مسيحی كه بر اثر تبليغات ضداسلامی نگاهی بدبينانه به اسلام داشت پس از آشنايی با يك مسلمان و شنيدن زندگی مسيح (ع) از زبان قرآن، جذب جمع آوری اطلاعات بيشتری از اسلام درباره خدا، احكامی چون تعدد همسران و جهاد شد و با تحقيق، اسلام را به عنوان آيين خود برگزيد.

وی از طريق دوستی مسلمان، درباره خدای يگانه، قوانين چند همسری و آموزه دفاع و آنچه دشمنان اسلام از آن به عنوان تروريسم تعبير می‌كنند اطلاعات اسلامی مفصلی دريافت كرد و با شنيدن منطق اسلام و مقايسه آن با منطق مسيحيت دين اسلام را بر حق دانسته و اسلام آورد.

اسلام آوردن اين دختر مسيحی منجر به اخراج و طرد اين دختر از سوی خانواده‌اش شد.

اما وی در قبال اين رفتار ناعادلانه گفت: مشاهده رفتار عادلانه از سوی مسلمانانی كه واقعا پيرو اسلام هستند باعث شد تا به اشتباه بودن تمام برداشت‌هايی كه پيشتر از اسلام داشتم پی ببرم.

وی با خواندن آيه «ان الله يغفر الذنوب جميعا» چشم بر گذشته خود پوشيده و با اخلاص و اذعان به بندگی خدای يگانه جمله لا اله الا الله، محمدرسول الله را گفت و به جمع امت اسلامی پيوسته است. لازم به ذكر است كه اين فرد تازه مسلمان شده تمايل به فاش شدن نامش و كشور فعلی محل اقامتش ندارد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo