شهید آوینی

 

یازدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مشهدالرضا

احمدی نژاد در بدو ورود به مشهد مرکز این استان، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان قدس رضوی، علم الهدی امام جمعه مشهد، محمدی زاده استاندار، نمایندگان این استان در مجلس و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت.

رئیس قرار است تا دقایقی دیگر در نخستین برنامه کاری امروز خود در صحن جامع رضوی در حرم مطهر امام رضا(ع) با مردم مشهد دیدار و در جمع آنان سخنرانی کند.

دکتر احمدی نژاد در این سفر که دومین سفر استانی هیات دولت در سال جدید است، با مردم 20 شهرستان ‌استان خراسان رضوی دیدار خواهد کرد.

رئیس جمهور در سفر به استان خراسان رضوی همچنین با خانواده های شهدا و ایثارگران و منتخبان استان نیز دیدار و گفت و گو خواهد داشت.

احمدی نژاد پس از آغاز به کار دولت جدید تا کنون به 10 استان از جمله خراسان جنوبی، ایلام، سیستان و بلوچستان، قم، هرمزگان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، لرستان ، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود .

یازدهمین جلسه استانی هیات دولت نیز در پایان این سفر با حضور اعضای هیئت دولت و مسئولان استان، در مرکز استان  خراسان رضوی برگزار خواهد شد.  در این جلسه تصمیماتی برای رفع مشکلات این استان اتخاذ خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo