شهید آوینی

 

طلاب حوزه علمیه قم آموزش روزنامه نگاری دیدند

مدرسه اسلامی هنر کلاس های آموزش روزنامه نگاری ویژه طلاب علوم دینی را با حضور 19 نفر از علاقمندان برگزار کرد.
مدرسه اسلامی هنر در سال گذشته به عنوان اولین مرکزحوزوی، کلاس های آموزش روزنامه نگاری ویژه طلاب علوم دینی را با حضور 19 نفر از علاقمندان با حضور استاد توکلی از اساتید مجرب روزنامه نگاری برگزار کرده است. همچنین در این مدرسه، 17 طلبه در رشته فیلمنامه نویسی و30 هنرجو در رشته داستان نویسی تخصصی و مقدماتی به فراگیری علوم هنری پرداختند.

این مرکز در سال جاری نیز با تشکیل گروه مستند سازی و شعر به آموزش طلاب علاقمند خواهد پرداخت. همچنین در بخش پژوهش نیز "فقه هنر" و "فلسفه هنر" در دستور کار این مرکز قرارگرفته است.

در "فقه هنر" گروهی پژوهشی از طلاب آشنا با مبانی فقهی و مرتبط با مبانی هنری با هدف بررسی جوانب مختلف موضوعات هنری از دیدگاه فقهی تشکیل خواهد شد.

در "فلسفه هنر" نیز با همکاری فرهنگستان هنر، برگزاری نشست های تخصصی فلسفه هنر به صورت ماهیانه، تشکیل گروه پژوهشی فلسفه هنر و گروه آموزشی با موضوع فلسفه هنر انجام خواهد شد.

مدرسه اسلامی هنر موسسه ای فرهنگی - هنری ویژه طلاب علوم دینی است که فعالیت خود را از 1383 با هدف ایجاد زمینه ای مناسب برای کشف و رشد استعدادهای طلاب در مقوله هنر و پرورش منتقد هنری از میان طلاب علوم دینی آغاز کرده است.


 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo