شهید آوینی
 
بانوی قهرمان مدال های خود را به موزه امام رضا (ع) تقدیم کرد
زینب رمضانی ، بانوی قهرمان و عضو تیم ملی تیر اندازی کشور مان پس از زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) دو مدال طلا و نقره خود را که در بازی های غرب آسیا 2005قطر از بین 18 کشور کسب نموده بود به گنجینه سکه و مدال موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

زینب رمضانی با بیان اینکه از روزی که  به ورزش  تیراندازی روی آوردم ، عهد کردم  اگر مدالی کسب کنم به بارگاه حضرت رضا (ع) تقدیم کنم  و امروز آمده ام که به عهد خود وفا کنم.

وی افزود : اسلام سفارش نموده است  که زن مسلمان باید ازقدرت جسمی و روحی برخوردار باشد واین همان چیزی است که در ورزش تیراندازی دیده می شود.

عضو تیم تیراندازی کشورافزود :  پیامبرمکرم اسلام (ص)  فرموده است که اگرکسی تیراندازی را یاد بگیرد و کناربگذارد نعمتی  ازنعمت های خداوند را از دست داده است. بنابراین در این ورزش حتما حکمت هایی وجود دارد که در اسلام این گونه به آن توصیه شده است

درهمین زمینه رئیس اداره گنجینه ی موزه آستان قدس رضوی با ستایش ازقهرمانانی که با عشق و علاقه به ائمه اطهارمدال های خود را وقف موزه آستان قدس رضوی  می کنند گفت : با این روندی که هر روزه شاهد اهدای مدال توسط  تمام  قهرمانان کشور هستیم ، امیدوارم به زودی گنجینه مستقلی برای  مدال ها ایجاد  و در آن مدال های تمام رشته های ورزشی به صورت  اختصاصی در معرض عموم  قرار داده شود .
 

منبع: خبرگزاری مهر

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo