شهید آوینی

 

اجلاس بین المللی تعامل سازنده ادیان الهی در اصفهان برگزار می شود

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ادامه اقدامات و فعالیت های بین المللی خود برای معرفی چهره نورانی آئین اسلام و نقش ادیان درعرصه جهانی همچنین توجه به حریم مقدسات دینی، اجلاس بین المللی « تعامل سازنده ادیان الهی ، چهارچوبی برای نظم جهانی » را در شهر اصفهان ، پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار می كند.
به گزارش كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی این اجلاس، هدف از برگزاری اجلاس مذكور هم اندیشی رهبران و اندیشمندان حوزه دین به منظور ایجاد زمینه های تعامل و همبستگی ادیان الهی برای تاثیرگذاری بر تحولات اخیر جهان و هدایت و تقویت معنویت در جامعه بین المللی است .
این اجلاس روزهای 27 و 28 اسفندماه سالجاری و به دنبال حركتها و جریانات اخیر و اقدامات موهن به ساخت مقدس ادیان الهی بخصوص اهانت به پیامبرگرامی اسلام و اماكن مقدس برگزار می شود .

برای شركت در این اجلاس بین المللی ، تاكنون چهره های برجسته از ادیان الهی از كشورهای اروپایی ، آسیایی و آفریقایی اعلام آمادگی كرده اند.
در این اجلاس كه به شكل ارائه سخنرانی و مقاله برگزار می شود ، متفكران و فرهیختگان حوزه مطالعات دینی و فرهنگی مقاله های خود را به شماره نمابر 88834545 و 88833029 و پست الكترونیكیE-mail:o.o.i @ icro.ir  ارسال می كنند.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo