شهید آوینی

 

نیروی دریایی سپاه پاسداران:

فداكاریهای سید احمد خمینی هیچگاه از خاطره‌ها فراموش نمیشود

خبرگزاری فارس:نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای یازدهمین سالگرد رحلت جانگداز یادگار امام و مشاور عالی و رازدار امانت‌های حضرت امام (ره) حاج سید احمد خمینی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در این اطلاعیه آمده است: یاد و خاطره این وفادار به آرمان‌های حضرت امام (ره‌) و كسی كه به تعبیر مقام معظم رهبری نقشی بیبدیل در همراهی با خورشید انقلاب اسلامی ایفا میكرد، گرامی میداریم؛ بزرگواری كه در طول انقلاب و در دوران دفاع مقدس به بهترین وجه ممكن برای خدمت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ولایت فقیه كمر همت بست.
در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح شده است: 25 اسفندماه یادآور عروج و رحلت ناگهانی مردی است كه مبارزات و فداكاریهایش هیچگاه از خاطره‌ها فراموش نخواهد شد و یقین داریم كه نام و یاد این عزیز در كنار نام همیشه جاویدان امام خمینی (ره) در صفحه تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید.
در پایان این اطلاعیه، نیروی دریایی سپاه ضمن دعوت از مردم برای شركت در مراسم تجلیل و تكریم از شخصیت حاج سید احمد خمینی كه در جوار حرم ملكوتی آن حضرت برپا میشود، آمده است: امید است حضور گسترده همه اقشار در این مراسم با شكوه، شادی روح امام راحل و یادگار او و شهدای افتخار آفرین كشور و ملتمان را افزون كند.
 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo