شهید آوینی


 
زندگی امام رضا (ع) برای نوجوانان رمــان شد
" ماه غریب من " عنوان رمانی به قلم مجید ملا محمدی ، با موضوع زندگی پربرکت حضرت امام رضا (ع) است که توسط نشر به نشر به چاپ خواهد رسید . " ماه غریب من " رمانی در خصوص زندگی امام رضا است که برای نوجوانان نوشته شده است و با تصویرگری " محمد مهدی طباطبایی " منتشر خواهد شد .

همچنین ملا محمدی رمانی در خصوص حضور حبیب ابن مظاهر در کربلا با عنوان " داستان یک مرد " را در دست چاپ دارد ، این کتاب به تازگی مرحله تصویر گری را به پایان رسانده است که تصویر گری این کتاب را " کمال طباطبایی " به عهده داشته و این اثر توسط نشر به نشر منتشر خواهد شد .

داستان کوتاه " من ماه را بوئیدم " عنوان اثر دیگری از ملا محمدی است که در مورد زندگی امام هادی (ع) می باشد و برای گروه سنی نوجوانان توسط دفتر کمک آموزشی رشد به چاپ خواهد رسید ، همچنین داستان تاریخی " تیمور لنگ " درباره تیمور لنگ برای کودکان نیز توسط همین دفتر در دست چاپ قرار دارد .

آخرین اثر منتشر شده از ملامحمدی " قصه های دلنشین قابوسنامه " نام دارد که توسط نشر موعود به چاپ رسیده است ، قابوسنامه یکی از متون کهن و با ارزش فارسی است که بیشتر نمود آداب و اخلاق و رفتار است و در لابه  لای کتاب قصه های دلنشینی ذکر شده که این نویسنده این حکایتها را برای نوجوانان باز نویسی کرده است .

مجید ملامحمدی از برگزیدگان نخستین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی است که اول دی ماه سال جاری درمشهد مقدس برگزار شد .

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo