شهید آوینی

 

در دانشگاه صنعتی شاهرود؛

مراسم پاسداشت شهدای شهادت طلب فلسطینی برگزار شد
مراسم پاسداشت شهدای شهادت طلب فلسطینی (استشهادیون) در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

این مراسم با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود و ستاد پاسداشت شهدای شهادت طلب نهضت جهانی اسلام در روز سه شنبه 24 آبان برگزار گردید.

 در این جلسه، صمدی محقق و پژوهشگر و عضو ستاد پاسداشت به بیان تاریخچه مبارزات مردم فلسطین و لبنان در مبارزه با اسراییل پرداخت.

وی با بیان این مطلب که از زمانی که مبارزان فلسطینی به عملیات استشهادی روی آورده اند توانسته اند ضربات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد نمایند به بیان دلایل عقلی عملیات شهادت طلبانه پرداخت.

در این مراسم، فیلم ها و کلیپ هایی تهیه شده بود. در این کلیپ ها که پیرامون زنان شهادت طلب فلسطینی بود به زندگی آنان و نحوه شهادتشان پرداخته شده بود.

و در انتهای مراسم، فیلمی از عملیات شهادت طلبانه که در نوار غزه اتفاق افتاده بود پخش شد.

در این جلسه حاجی لو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود، مواضع بسیج را در مورد رژیم غاصب صهیونیستی و عملیات شهادت طلبانه و نیز سخنان اخیر ریاست جمهوری در همایش جهان بدون صهیونیزم بیان نمود.

وی خطاب به مسئولین کشور گفت: دین خدا و اسلام ناب بدون دشمن نمی شود و دشمن، دشمن است. دشمن ما با توقف فعالیت های هسته ای آرام نمی شود آنچه دشمن می خواهد نابودی اسلام است.

در پایان جلسه ثبت نام از داوطلبین عملیات شهادت طلبانه به عمل آمد که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شد. صدها نفر از دانشجویان شرکت کننده در مراسم با تکمیل فرم ثبت نام عملیات استشهادی آمادگی خود را برای عملیات شهادت طلبانه و حمایت خود را از آن اعلام نمودند.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo