شهید آوینی

 
پلیس انگلستان اتهام هتک حرمت قرآن توسط افسر پلیس را بررسی می کند

پلیس انگلستان درحال تحقیق درباره اتهامی است که یک مسلمان انگلیسی به افسر پلیس انگلستان مبنی بر بی حرمتی به قرآن وارد کرده است.

براساس گزارشی که نشریه گاردین درباره این تحقیق و بررسی آورده است بی هرمتی به قرآن کریم دوشنبه هفته گذشته در جنوب لندن صورت گرفته و این مسلمان انگلیسی همچنین استدلال کرده  زمانیکه درخانه خود دستگیر شده مورد بی احترامی قرار گرفته است.

قرآن کتاب آسمانی مسلمانان و مقدس است و بی حرمتی به آن توهین بزرگی به مسلمانان محسوب می شود.

محمد عثمان مسلمان انگلیسی 29 ساله گفت: این افسر پلیس به مسلمانان و قرآن بی احترامی کرده و با قرآن و سجاده نماز وی رفتار شرم آوری داشته است.

عثمان به عنوان راننده خصوصی کار می کند و تاکنون برای افراد مشهوری چون خانواده بکهام، فوتبالیست انگلیسی و خوانندگانی چون التون جان و پرنس کار کرده است.

وی همچنین تاکنون شش هفته به اتهام نگهدارای کالای سرقت شده در زندان بسربرده که پس از گذشتن این شش هفته از وی رفع اتهام شده است.

به گزارش "مهر"، به نظر می رسد این مسلمان انگلیسی در میان هزاران هزار نفری  در اروپا قرار می گیرد که از اسلام هراسی و تبعیض دینی رنج می برد.

آزاد علی، رئیس محفل امنیت مسلمانان انگلستان گفت: این مورد اولین هتک حرمتی است که ازسوی یک افسر پلیس گزارش شده است  و اگر صحت آن ثابت شود این واقعه می تواند تأثیر چشمگیری بر روابط میان مسلمانان انگلستان و پلیس وارد کند.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo