شهید آوینی
 
حضرت آيت‏ اللَّه خامنه ‏اى:مسئولان جمهورى اسلامى بيش از ديگران نيازمند تزكيه روح و توجه به معنويت هستند

  رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در ديدار فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامى تأكيد كردند: امروز همه بايد با جهت‏گيرى و حركت صحيح، رعايت تقواى الهى و صبر و شكيبائى در مقابل سختى‏ها، در ميدان بزرگ كار و تلاش براى انجام تكاليف الهى از هيچ كوششى دريغ نورزند.

 ايشان هدف از تكاليف الهى را تعالى انسان و آماده شدن او براى ديدار خداوند با كارنامه‏اى از اعمال صالح بيان و خاطرنشان كردند: ايجاد جامعه‏اى عادلانه و مقابله با ظلم و جور نيز از تكاليف الهى و زمينه‏ساز رشد انسان است كه به دليل اهميت و گستردگى اين ميدان، مجاهدت و تلاش زيادى نياز دارد و كسانى كه در اين عرصه وارد مى‏شوند بيش از ديگران نيازمند مراقبت معنوى و ايستادگى در برابر وسوسه‏هاى دنيوى هستند.
مقام معظم رهبرى، مسئولان نظام جمهورى اسلامى را به دليل اهداف والاى اين نظام و اهميت كار آنان، بيش از ديگران نيازمند تزكيه روح و توجه به معنويت دانستند و افزودند: در دوران صلح و عافيت به دليل آنكه زمينه‏هاى طبيعى مختص دوران جنگ وجود ندارد، موفقيت در امتحانهاى الهى سخت‏تر مى‏باشد لذا مراقبت معنوى بايد بيشتر باشد.
در اين ديدار قبل از سخنان مقام معظم رهبرى، حجت‏الاسلام و المسلمين موحدى كرمانى نماينده ولى فقيه در سپاه و سرلشگر رحيم صفوى فرمانده كل سپاه در سخنانى بر آمادگى نيروهاى پنجگانه سپاه براى دفاع از آرمانهاى انقلاب اسلامى تأكيد كردند.

منبع : خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo