شهید آوینی
 
مقاومت و جهاد تنها راه مقابله با دشمن صهيونيستی است

حضرت آيت ‏اللَّه خامنه ‏اى، رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در ديدار آقاى رمضان عبداللَّه دبير كل جهاد اسلامى فلسطين و هيأت همراه، با اشاره به پيروزى ارزشمند ملت فلسطين و مقاومت اسلامى در بيرون راندن رژيم صهيونيستى از غزه تأكيد كردند: تنها راه مقابله با دشمن صهيونيستى ادامه راه مقاومت و جهاد و تقويت آن است.

مقام معظم رهبری گروههاى مقاومت و جهادى را نماد ايستادگى ملت فلسطين و مبارزان صف مقدم دفاع از اسلام خواندند و افزودند: عقب‏نشينى رژيم صهيونيستى از غزه اگر چه در مقابل خواست و حقّ ملت فلسطين، بسيار ناچيز است اما در مقابل جبهه دشمن و حاميان رژيم صهيونيستى پيروزى بسيار بزرگى است كه نشان دهنده عجز رژيم اشغالگر قدس مى‏باشد.
مقام معظم رهبرى با تأكيد براينكه اين پيروزى نشان داد مقاومت نتيجه‏بخش است، خاطرنشان كردند: اين موفقيت در مناطق ديگر سرزمينهاى اشغالى نيز امكان‏پذير است و بايد با تكيه بر ملت فلسطين و جوانهاى شجاع فلسطينى و با همكارى گروههاى جهادى مسير مقاومت ادامه يابد.

حضرت آيت ‏اللَّه خامنه‏ اى با اشاره به ضعيف شدن جبهه دشمن و نشانه‏هاى آن از جمله ناكامى آمريكا در لبنان، عراق و مواجهه سياسى با جمهورى اسلامى ايران، تصريح كردند: اين شكست‏ها به معناى آن است كه جبهه دشمن در حد آن قدرت و قوتى كه ادعا مى‏كند، نيست و آسيب‏پذيرى بسيارى دارد و در مقابل، جبهه حق نيز توانائيهاى فراوانى دارد كه بايد از آنها بصورت صحيح استفاده شود.
در اين ديدار آقاى رمضان عبداللَّه دبيركل جهاد اسلامى فلسطين، از جمهورى اسلامى و ملت ايران بعنوان حامى واقعى و مأمن ملت فلسطين ياد كرد و با قدردانى از حمايتهاى معنوى ايران از مردم فلسطين افزود: پيروزى غزه نتيجه تأكيد بر ادامه مسير مقاومت بود و حفظ دستاوردهاى اين پيروزى و مقابله با تهديدهاى كنونى نيز تنها با مقاومت امكان‏پذير است.
وى با تأكيد براينكه جهاد اسلامى، قرارداد آتش‏بس را مشروط و با حفظ حق مقابله به مثل با هرگونه عمليات نظامى رژيم صهيونيستى پذيرفته است، خاطرنشان كرد: جهاد اسلامى فلسطين همواره بر همكارى با گروههاى جهادى ديگر تأكيد دارد و گروههاى جهادى با توطئه‏هاى خطرناك آمريكا و رژيم صهيونيستى قاطعانه مقابله خواهند كرد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo