شهید آوینی
 
همايش دختران زيتون(گرامیداشت زنان شهادت طلب فلسطینی)برگزار شد

همایش دختران زیتون (گرامیداشت زنان شهادت طلب فلسطینی) عصر روز چهارشنبه با پیام حضرت آیت الله نوری و با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی در تالار سید الشهدای تهران برگزار شد.

همایش دختران زیتون (گرامیداشت زنان شهادت طلب فلسطینی) به همت ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام و شاخه زنان جمعیت دفاع از ملت فلسطین عصر امروز در سالن سیدالشهدای تهران با پیام آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید به این همایش برگزار شد.

 در قسمت هایی از این پیام آمده است :  بزگداشت و تکریم شهدا، به ویژه زنان با فضیلتی که با عملیات استشهادی، مرگ توام با شهادت را شجاعانه بر زندگی زیر سلطه مستکبران ترجیح دادند، بسیار شایسته است که اینان از افتخارات اسلامند و جهاد مقدس آنها بسیار اعجاب انگیز و وصیت نامه هایشان تحسین برانگیز است.

بنابر این گزارش در این همایش که در سالگرد شهادت عبدالعزیز الرنتیسی و در واکنش به تهدید صهیونیست ها مبنی بر تخریب مسجد الاقصی برگزار شده بود، صدها زن و مرد شهادت طلب که در ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام برای عملیات شهادت طلبانه ثبت نام کرده بودند، حضور داشتند.

همچنین در این مراسم  دکتر فروز رجایی فر دبیر کل ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام، ابواسامه نماینده حماس در تهران، حجه الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید انقلاب اسلامی ، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، دکتر کوشکی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل فلسطین، رحماندوست مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران و خانم مرضیه دباغ از فعالان سیاسی قبل و پس  از انقلاب سخنرانی کردند.

گفتنی است در این همایش باشکوه که مورد استقبال قابل توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفته بود، از خانم مرضیه دباغ و جانباز شیمیایی خانم وهاب زاده تجلیل شد.

همچنین در حاشیه این مراسم شرکت کنندگان برای عملیات شهادت طلبانه ثبت نام کردند.

منبع:خبرگزاري مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo