توزیع 10 هزار شاخه گل و گلدان میان زائران حرم مطهر امام و شهدای جنگ تحمیلی

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) از فراهم سازی تسهیلات ویژه ترافیكی و خدماتی برای تامین رفاه حال شهروندان در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران ، محمود رضائیان با اشاره به برنامه های سازمان بهشت زهرا(س) طی روزهای مذكور، اظهار داشت: با توجه به مراجعه میلیونی شهروندان در پنجشنبه و جمعه آخر سال به بهشت زهرا (س) و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با هماهنگی نیروی انتظامی ، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی تمهیدات ویژه ترافیكی برای ورود و خروج شهروندان به این اماكن مقدس در نظر گرفته شده است و همچنین نیروهای انتظامات سازمان نیز در كنار بسیجیان در نقاط مختلف سازمان وظیفه راهنمایی مراجعان را انجام خواهند داد.

به گفته وی با هدف تامین رفاه حال مراجعین و جلوگیری از ازدحام خودروها در سطح بزرگراه های منتهی به بهشت زهرا(س) غرفه های فروش گل و گلاب در تمام نقاط این سازمان و در كنار قطعات جدید استقرار یافته و واحد پاسخگویی و اطلاع رسانی نیز به طور شبانه روزی در طی این دو روز جهت راهنمایی افراد فعالیت می كنند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه یاد آور شد: همزمان با لحظه تحویل سال و آغاز سال نو پرسنل سازمان همراه با نیروهای بسیجی با شاخه های گل و گلدان به استقبال خانواده های معزز شهدا رفته و همچنین تعداد 10 هزار شاخه گل و گلدان در بین زائرین قبور منور شهدا و حضرت امام (ره) توزیع خواهد شد.

وی در پایان تصریح كرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمانهای مقدس آنان ، قطعات شهدا و مبادی ورود و خروج سازمان ، لاله كاری می شود.

منبع:خبرگزاری مهر

Logo
https://old.aviny.com/news/83/12/25/10.aspx?&mode=print