ديدار مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران و خانواده ‏هاى آنان با رهبر معظم انقلاب اسلامى

حضرت آيت ‏الله خامنه ‏اى رهبر معظم انقلاب اسلامى در ديدار مسؤولان و رؤساى سازمانهاى بنياد شهيد و امور ايثارگران، خدمت به ايثارگران و خانواده‏هاى آنان را كار بسيار بزرگ و با ارزش خواندند و افزودند: ايثارگران و خانواده‏هاى آنان با احياى فرهنگ پرافتخار شهادت و ايثارگرى، نه تنها موجب گسترش معنويت و اسلام ناب در جامعه بلكه در سراسر جهان شدند.

ايشان در اين ديدار كه به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمينى (ره) مبنى بر تشكيل بنياد شهيد برگزار شد، با تأكيد بر لزوم برخورد كرامت‏آميز با ايثارگران و خانواده‏هاى آنان، خاطرنشان كردند: همه مسؤولين و آحاد جامعه بايد در جهت حفظ و تقويت فرهنگ ايثارگرى و شهادت تلاش نمايند اما وظيفه بنياد شهيد و ايثارگران بيش از ديگران است.

مقام معظم رهبرى همچنين با استقبال از تجميع نهادهاى مربوط به ايثارگران در يك سازمان، از زحمات و تلاشهاى مسؤولين و كاركنان بنياد شهيد و امور ايثارگران قدردانى كردند.

در اين ديدار آقاى دهقان رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: ايجاد ظرفيت‏هاى سازمانى و قانونى پس از ادغام نهادها و گسترش حوزه خدمت‏رسانى در بخشهاى مختلف، اهم اقدامات بنياد شهيد و امور ايثارگران بوده و تلاش بر اين است تا در مدت زمان كوتاهى، طرح جامع خدماتى به ايثارگران و خانواده‏هاى آنان تدوين شود.

 

Logo
https://old.aviny.com/news/83/12/23/07.aspx?&mode=print