شبكه ماهواره‌ای الأنوار آغاز به كار كرد
بنیاد جهانی آیت الله شیرازی از آغاز به كار شبكه ماهواره‌ای الأنوار همزمان با حلول ماه مبارك رمضان برای ترویج مكتب اسلام و اهل بیت (ع) خبر داد.

این بنیاد كه ریاست آن را آیت الله سید مرتضی شیرازی به عهده دارد و دفتر مركزی آن در واشنگتن است، از ماهها قبل اعلام كرده بود در صدد راه‌اندازی شبكه‌ای تلویزیونی است كه به نشر مبانی و اعتقادات اسلامی و شیعی بپردازد كه هم اكنون در دهم ماه مبارك رمضان این امر عملی شد.

این بنیاد بین‌المللی شیعی تصریح كرد: دنیا باید با فكر و اندیشه اسلام و اهل بیت (ع) آشنا گردد و ارزش‌های والای اسلامی را طبق نظر اهل بیت بشناسد. در ادامه بیانیه این بنیاد تأكید شده است: آزادی‌، مشورت، گفت‌وگو بین ادیان و مذاهب اسلامی، روح برادری و همیاری، پرهیز از خشونت از جمله ارزش‌هایی است كه دنیای كنونی باید آن را به عنوان مبانی اسلامی بشناسد.

شبكه ماهواره‌ای الأنوار كه به ابتكار بنیاد جهانی آیت الله شیرازی و شخص سید مرتضی شیرازی تأسیس گشت و در راه تأسیس آن افراد خیر و نیكوكار زیادی فعالیت كردند، با بهره‌مندی از تكنولوژی و تجهیزات پیشرفته روز، آغاز به كار كرده است كه هدف آن تنها ارائه برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و تربیتی و آموزشی طبق مكتب اهل بیت (ع) می‌باشد.

 

Logo
https://old.aviny.com/news/83/08/07/06.aspx?&mode=print