اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61992 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/22/2008 5:47:03 PM
کاربر مهمان
|
.* یا قاضی الحاجات *.
*سنای عزیز و گرامی از سمنگان ، سلام و عرض ادب و خیر مقدم.
از شعر تلخ اما بسیار زیباتون که مرقوم فرمودید کمال تشکّر را دارم.
موفق باشید.
|
|
| 61991 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/22/2008 5:42:47 PM
کاربر مهمان
|
.* یا امان الخائفین *.
.:: السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع) ::.
باسلام و آرزوی سلامتی کامل بیماران حرف دل .
..............................................
*به حول وقوه الهي درآستانه فرارسيدن ايام*محرم الحرام*نيت برانجام ختم دسته جمعي*زيارت عاشورا*به مدت 10روزازابتداي محرم تاعاشوراي حسيني روزي يك مرتبه(به نيت بخشايش گناهان وتعجيل درظهورصاحب الزمان(عج) ورفع هرگونه گرفتاري شيعيان وشفاي عاجل همه بيماران )گرديده شد.
*بزرگواران محترم اسامي شريف خودرابراي ثبت دراين ختم حداكثرتاروزاول محرم اعلام بفرمايند.
.....................................
ختم یک زيارت عاشورا:اميدوار عزیز.
ختم دو زيارت عاشورا:شهاب.
ختم سه زيارت عاشورا:سوگند گرامی از شهر امان از جدایی.
ختم چهار زيارت عاشورا:نیلوفرانه ی بزرگوار از کویر.
ختم پنج زيارت عاشورا:ستاره ی گرانقدر از هرجا که شناخت واقعی به خداآنجا باشد.
ختم شش زيارت عاشورا:مریم خانم بزرگوار از شهرقدس(سلام و خیرمقدم.)
ختم هفت زيارت عاشورا:نیاز بزرگوار از تبریز.
ختم هشت زيارت عاشورا:مریم گرامی از انتظاربهار و باران.
ختم نُه زيارت عاشورا:انسیه خانم از شهر انتظار و امید.(همانطور که اعلام آمادگی نمودم بله زحمت کشیده دو حزب برای اینجانب و دوستان بزرگوارم ثبت بفرمایید.)
ختم ده الی سیزده زيارت عاشورا: خانم سادات ، پیام گرامی ، شمسی خانم ، سید مرتضی ی محترم.
ختم چهارده زیارت عاشورا: ایمان بزرگوار از شهر توکّل به خدا.
ختم پانزده زیارت عاشورا:پرستوی گرامی از ساوه.
ختم شانزده زیارت عاشورا:.....
***اللهم صل علي محمدوال محمدوعجل فرجهم***
|
|
| 61990 |
نام:
ملیحه
شهر:
.
تاریخ:
12/22/2008 5:25:25 PM
کاربر مهمان
|
چقدر به خدا بی رغبت شده ایم....
وجدانا ایمیل دوستی را که خیلی میخواهیم...با دقت بیشتر
خواهیم خواند ...یا کتاب خدا را که برای ما نوشته و
آن را به دوستش و پیامبرش داده تا به خانه من و شما بیاورد؟؟؟
سلام سارا خانم از تهران خوش آمدی عزیز دل ،
مشتاق دیدار.
|
|
| 61989 |
نام:
برادران غفاري
شهر:
زاهدان
تاریخ:
12/22/2008 4:46:33 PM
کاربر مهمان
|
سلام
صداقت و مهربانیت را می ستایم صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت
|
|
| 61988 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
12/22/2008 4:35:10 PM
کاربر مهمان
|
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
سلام بزرگواران لطف بفرمائید یک زیارت عاشوراو دو حزب از قرآن کریم و بنام من
ثبت کنید. خیلی گرفتارم و مشکل التماستون میکنم برام دعا کنید تو رو به مقدساتتون سوگند:
التماس دعا
******** اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــكَ الفَرَج ************
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
|
|
| 61987 |
نام:
نسترن
شهر:
تهران
تاریخ:
12/22/2008 4:13:37 PM
کاربر مهمان
|
deltangam nemidanam montazeresh bemanam ya na?
aya dobare be soye man baz khahad amad ya kher?
|
|
| 61986 |
نام:
akbar
شهر:
تهران
تاریخ:
12/22/2008 4:02:36 PM
کاربر مهمان
|
سلام من تازه باای سایت آشنا شدم لطفآبفرمایید چطوز دز ختمع زیارت عاشورا شرکت کنم التماس دعا
|
|
| 61985 |
نام:
سینا
شهر:
سمنگان
تاریخ:
12/22/2008 2:59:16 PM
کاربر مهمان
|
آب مصرف نکنیم
آن طرف تر شاید (اتولی) می خورد آب
شاید این آب روان می رود سوی نمایشگاهی
تافروشوید اندوه (بنزی) را
شاید دست یک مرغ فروش
مرغ خشکیده فرو برده در آب
وزن مرغش دوبرابر شده است
مردم بالاشهر
چه (سونا) یی دارند
آب استخر و سوناشان جوشان
پارتی هاشا ن پر موسیقی باد.
بی گمان آنجا ها
بهر آسودگی جان هاشان
نور می پیچید در (فش فش) فواره میدان هاشان.
بی گمان آنجا ها
(تویوتایی مدل تازه اگر می آید)
همه شان با خبرند.
توی استخر و سنا می خوابند
(آب را می فهمند)
اهل اسراف نباشند آنها
پس ما نیز آب مصرف نکنیم.
|
|
| 61984 |
نام:
میم
شهر:
.
تاریخ:
12/22/2008 2:32:41 PM
کاربر مهمان
|
بسم الله الرّحمن الرّحیم
سلام
عارضم به حضور انورتان که به نظرات توجه کنید.
با تشکر
http://www.tebyan.net/Social/House_Family/Child/Child_Fear/2008/11/18/78732.html
یا مکش بر چهره نیل عاشقی
یا فرو بر جامه تقوی به نیل...
|
|
| 61983 |
نام:
پرستو
شهر:
ساوه
تاریخ:
12/22/2008 2:20:27 PM
کاربر مهمان
|
السلام علیک یا ابا عبداله
سلام
سلام به همه عزیزان حرف دل
امیدوار گرامی محبت کنید اسم منم برای ختم زیارت عاشورا ثبت بفرمایید
التماس دعا از همه عزیزان برای آقایی که مستاجره و امروز از شرکت بیرونش کردن
خیلی التماس دعا برای خودش و زن و دو بچه کوجیکش
خدایا به هممون ارامش عطا کن
التماس دعا
|
|