هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61922
نام: sara
شهر: از تهران
تاریخ: 12/21/2008 12:06:01 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه خواهران و برادران عزيزو گرامي:
مدتيه كه توفيق همراهي نداشتم كه از حضور پر روح عزيزان بهره ببرم. اميدوارم كه در ماه محرم دوباره اين توفيق شامل حالم بشه.از همه علي الخصوص ايمان عزيز
مريماي عزيز,ساراهاي عزيز,بنده عزيز خدا از بروجرد,مليحه عزيز ,سيمين از رامسر,شاهد عزيز,سورناي ,عبدالفاطمه عزيز.....ووووو
همه برادراي گرامي كه تكتكشون باعث دلگرمي و ارتقائ سطح معنوي اين مكان هستن و همچنين ساير خواهراو برادراي تازه وارد حقيقتا التماس دعا دارم و مطمئنم كه نفس گرم شما پر از اثر و پر از خيرو بركت خواهد بود.....دست حق پشت و پناه همگي و سفرپرباري را در ماه محرم براي همگي ارزو ميكنم...
61921
نام: دلشکسته
شهر: خرم آباد
تاریخ: 12/21/2008 11:54:07 AM
کاربر مهمان
  السلام علیک ا اباعبدالله
سلام
سلام برسید
سلام بردوستان باغ آوینی(جدیدها و قدیمها همهتون)
سلام برعزیزانی که یاد تک تک آنها همیشه همراه من است امیدوارم همتون درپناه ولایت آقا امیرالمومنین شادو سلامت باشید خدمت ایمان بزرگوار فریال پرستو دلشکسته انیسه (خداقوت ممنون ازلطفتون)امیدوار شهاب گمشده (کجای؟) مریم خانمها سارا (خوشبحالت التماس دعاسلام منو به امام رضا برسون ) میم نگم بهتره وهمه عزیزان و بزرگواران که حضور ذهن ندارم
سلام آقا مصطفی خبرمقدم عرض میکنم خدمتتون خوش آمدید به باغ آوینی حرفتون خیلی به دلم نشست امیدوارم آقامون بیاید و مرهم دلهای شکسته باشد یه روزی می آید مرهممون می شود انشاالله هیچ موقع دلتون نشکند
خدمت برادر عزیز میلاد آزادی از ایلام سلام عرض میکنم شهیدان زنده اند
هر لحظه زندگی گنج بزرگی است گنجتان را مفت از دست ندهید
باز به خاطر بیاورید که زمان به خاطر هیچکس منتظر نمی ماند
دیروز به تاریخ پیوست فردا معما است و امروز هدیه است

التماس دعا
تابعد...
61920
نام: عاشق
شهر: كرج
تاریخ: 12/21/2008 11:32:38 AM
کاربر مهمان
  آقا جان؛
حيف از تو عزيزي كه منَت يار بخوانند--ليكن چه كنم جز تو كسي يار ندارم
التماس 2آ
61919
نام: مسافر
شهر: مسافرخانه
تاریخ: 12/21/2008 11:03:43 AM
کاربر مهمان
  آقا شهاب خیلی به جابود به نبه خودم تشکر میکنم.

تعجیل در فرج امام زمان سه صلوات
61918
نام: مجتبي
شهر: ارسباران
تاریخ: 12/21/2008 10:58:23 AM
کاربر مهمان
  اگه آقا ايمان اجازه بدن ميخوام بگم مشكل دارم عا كنيد.منم دعا ميكنم همه شما از ايمان گرفته تا گمناماش عاقبت بخير بشن.
61917
نام: نیاز
شهر: تبریز
تاریخ: 12/21/2008 10:42:39 AM
کاربر مهمان
  سلام دوستان عزیز ، من یک هفته ای نبودم از همه چیز بی خبرم اگر ختمی صلواتی شروع کردید برای منم در نظر بگیرید چون واقعا آرامش میدن.سمانه لطفی عزیز خوش به حالت کنار حرم امام رضایی . خواهش می کنم برای همه گرفتارا دعا کن برا منم دعا کن سلام منو مخصوص به امام رضا برسون بگو به حرمت خواهرش کمکم کنه دیگه نمیدونم چیکار کنم گاهی وقتا آرزو میکنم کاش زمان ما هم یه امامی بود تا آدم حضورا مشکلش رو مطرح می کرد و جواب میگرفت ...
61916
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/21/2008 10:37:32 AM
کاربر مهمان
  به نام معشوق ابدی
(( اذان ))
با شنیدن صدای نماز احساس می کنم جانی تازه یافته ام قلبم شروع به تپیدن می کند چنان مشتاقانه به نوای پر طنینش گوش می سپارم که گوئی سالهاست در انتظار شنیدنش هستم .
صدای الله اکبر چنان با قدرت تلاوت می شود که تمام غرورم به یکباره از بین می رود و در برابر عظمت نامش سر تعظیم فرود می آورم .
با صدای اذان تمام غصه ها و غم هایم را از یاد می برم به سوی سجاده می روم ، در دلم غوغائی است ، خوشحالم ، گوئـــی می خواهم دوستی چندین ساله را زیارت کنم با تمام وجود اقامه را به جا می آورم و با گفتن ، بسم الله الرحمن الرحیم در رویائی شگفت فرو می روم عالمی که در آن غم ها از یاد می رود و آرامشی غیر قابل وصف سراسر وجودم را فرا می گیرد . عظمتش آن چنان مرا جذب می کند که خود را قطره و او را دریایی آبی و بدون موج تصور می کنم .
اذان برایم یک نوید است ، نویدی روشن ، نویدی پر از زندگی ، نویدی برای طلوعی دوباره ، نویدی برای بودن و زیستن ، برای عاشق بودن و عاشق ماندن ، اذان قدرتی جادوئی دارد ، قدرتی وصف ناپذیر ، اذان به هر ناامیدی امید می بخشد ، به هر دل سردی گرما می بخشد ، به هر دردی درمان می بخشد و هر دری را می گشاید.
اذان مرا عاشق می کند عشقی که هرگز نمی میرد و پژمرده نمی شود با شنیدن صدایش عاشق می شوم ، عاشق کســی که می دانم دست رد به سینه ام نمی زند ، تنهایم نمی گذارد پا به پایم می آید . مرا به بام آرزوها و رویاهایم می رساند ، مــرا می بیند و می شناسد و حرفهایم را می شنود ، هرگز از من روی نمی گرداند با هر اشتباهی که می کنم بدون هیچ ناراحتی و کینه مرا می بخشد و در واقع با این اعمال عاشق بودن و عاشق زیستن را به من می آموزد.
اذان مرهمی است بر روی زخم ها ، امیدی است برای بودن ، برای ماندن ، برای بخشیدن ، امیدی برای دلهای خسته ، اذان بهار است ، بهار دل ، بهار وجود انسان ، اذان دلهای سنگی و سخت را می لرزاند ، دلهای شکسته را با ندای پر از امید وصله می زند ، عظمتش به قدری زیاد است که همه را وادار می کند از هر کاری دست کشند و به نغمه آرام بخشش گوش سپارند.
آری صدای اذان دارای رمزها و اسرار نهفته است که تنها انسان های عاشق قادر به درک آن هستند انسان هائی که عظمتش را بشناسند ، گرمایش را احساس کنند کسانی که پروردگار را بشناسند ، او را احساس کنند و در برابرش غرورشان را نادیده بگیرند.

61915
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/21/2008 10:32:36 AM
کاربر مهمان
  سلام بر آقا سید بزرگوار آقا سید مرتضی

سلام بر دوستان و همراهان حرف دل

سلام بر چه فرقی می کنه بزرگوار ، آقا ما کم سعادت شدیم یا اینکه کمتر تشریف میارین شما که می دونین حرف دل با صاحبخونه با صفا و همراهان با وفاشه که این همه آرامش می بخشه از اون دعاهای قشنگ یاعلی و یا فاطمه برای من فراموشتون نشه .

سلام بر خروش بزرگوار نیستین بزرگوار ما رو از نوشته ها و شعرهای زیباتون بی نصیب نگذارید .

سلام بر آقا شهاب بزرگوار حرف دل و باغ و قلعه مومن خدا مطمئنا شما همه دوستان یادتون هست منو هم که از دعاهاتون بی نصیب نگذاشتید همیشه شاد و سربلند باشید در کنار خانواده محترمتون در تمامی مراحل زندگی

سلام بر سبکبار شیرین کلام امیدوارم همیشه سلامت و سربلند باشید و کلام شیرینتون همیشه به داد همه ما و خصوصا خودتون برسه انشاالله منو از دعاهاتون و صلواتاتون بی نصیب نگذارید

سلام بر سارای گرامی از مشهد دوست خوبم ممنون از لطف و بزرگواری شما دوست خوبم رفتی تو حرم بگو ایمان خیلی دلش میخواد بیاد ترو خدا راهش بدین خیلی دلم گرفته و میخوام بیام زار بزنم تا کمی سبک بشم . شما هم امیدوارم همیشه به هر آنچه در قلبتون هست برسید.

سلام به بنده ی خدا از بروجرد و مهدیار خوشگل من شب چله به قول خودمون بهت خوش گذشت چیزی نمونده بیام و از نزدیک شما عزیزانم رو ببینم فقط دعا کن سعادت هم نصیب من بشه و امسال هم بتونم نذریم را بخوبی برگزار کنم و در کنار اون هم شما گلهامو ببینم .

سلام به انسیه گرامی ، پرستوی گل از ساوه ، مریم خانمهای عزیزم ، دل شکسته های مهربون و خوبم ، سارای عزیزم از تهران ، آقا صادق گرامی (خیرمقدم مجدد واسه حضورتون ) ، و همه و همه دوستان و همراهان آقا سید مرتضی .
التماس دعا
یاعلی
61914
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 12/21/2008 10:08:14 AM
کاربر مهمان
  (به نام خدا))

قصه ی دنیای فانی

قصه ی تکراری درد

ماجرای عشق ونفرت

درتضادقرمزوزرد

قلبامون سنگی وتنها

دستامون سردوبی احساس

دیگه هیچ اشکی نمونده

اگرم هست اشک تمساس

ادماباچشم بسته

ردمی شن ازرودل هم

نمی خوان چیزی بدونن

هیچ کدوم ازمشکل هم

بی تفاوت بی محبت

یخ زده عاطفه هامون

این چه دردیه خدایا

دورمی شن قافله هامون

کاش می شدپلی بسازم

که راهی بین دلاشه

ادماعاشق هم شن

هیچ کسی تنهانباشه

(التماس دعا)
61913
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/21/2008 9:34:18 AM
کاربر مهمان
  سلام!ياالله وياالله وياالله!ياصاحب الزمام(عج)وياچهارده معصوم(ع)وياحضرت زينب كبري(س)!
سلام به شمابزرگواران اميوارم شب خوبي راسپري كرده باشيد!
ساراي منتظرعزيزشعرتون واقعازيبابودازتون ممنونم.

اي خدا ما رو کربلايي کن بعد از آن با ما
هر چه خواهي کن.

*اللهم صل علي محمدوآل محمدوعجل فرجهم*
<<ابتدا <قبلی 6198 6197 6196 6195 6194 6193 6192 6191 6190 6189 6188 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6193&mode=print