هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61892
نام: سارای منتظر
شهر: مشهدالرضا
تاریخ: 12/20/2008 4:29:00 PM
کاربر مهمان
  **تقـدیــــم به عاشقای امام رضا و بــاب الحوائج حضرت عبـــاس(ع)**
* با ســـــــــوز دل با نوا و صدای خودت بخون و عشق کن با هر دو باب الحوائج:التماس دعا*
دل مــــــــن رو برده گنبد طـــــــــــلات اینم بمونه
قربــــــــــون جارو کشِ صحن و سرات اینم بمونه
حرف بــــزن تا بریــــــــــزه نقل و نبـــــــــــــات اینم بمونه
سند قلبــــم و من زدم بــــــــــــــــــــرات ، اینم بمونه
عاشــــــــــقِ کفتراتم، امام رضا !نوکر نوکــــــــــــَراتم امام رضا!

عاشــــــــــق کفتراتم امام رضا نوکر نوکــــــــــــــــراتم امام رضا!
چِِِِِِِِِِِِــــــــــــی میـــــشه به من آقا کنی نگاه اینم بمونه
حـــــاجــــــتم رو تو کنی امشب روا اینم بمونه
هم محــــــــله ی توأم امام رضا اینم بمونه
دوســـــــــــت دارم با تو برم کرببلا اینم بمونه
عاشـــــــــــق کفتراتم امام رضا ! نوکر زائراتم امام رضا!
آقا تـــــــــــــو شاه دلی، منم گـــــــــــــــدا اینم بمونه
افتخــــــــــارِ نوکـــــــــــــــــــریِ توبرام ،اینم بمونه
دلِِـــــــــخوشیم اینه به تو میــــــــــــــدم سلام اینم بمونه! آقـــــــــااا!
عمـــــــــــــو عباسِ تو رو خیلـــــــــــــی میـــــــــخوام اینم بمونه
( از این به بعد حرف دلِ با عموی امام رضا(ع)عباسه!........)

به دو دســـــــــــت من شراب نمیدهی اینم بمونه
به حرف دلـــــــــــم جواب نمیدهی اینم بمونه
تشنـــــــــــــه ام یه جرعه آب نمیدهـــــــــی اینم بمونه
آب که نــــــــــه! حتی ســـــــــــراب هم نمیدهـــــــــی اینم بمونه
با همــــــــــــــــه ی اینــــــــــــــا هر چی سنگَم بزنی از درِ خونَت نمیــــــــــــرم
رام ندی خمــــــــــــــــــــــارِ چشم مهربونــــــــــــــــت میمیــــــــــــــــــــــــــــرم
آقاجان!!!!!!
نـــــــــــــــاز تو زیاد ،خریدارم زیــــــــــــــــــــــاد اینم بمون
همـــــــــــــه عالـــــــــــــــــمو بدن باز کم میاد اینم بمونه
هر چـــــــــــــــــــی ناز کنی بهت میـــــــــــــــــــــــاد اینم بمونه
به خدا! دلم فقط تو رو میخـــــــــــــــــــــــواد اینم بمونه
کـــــــــردی من رو بیقــــــــــــــرارِ بی قـــــــــــــــرار اینم
میثـــــــــــمم من و ببـــــــــــــــــــر بالای دار اینــــــــــــــــــــــــم بمونه
در حقــــــــــــــــــــــــــم آقا بــــــــــــکن فقط یه کار اینــــــــــــــم بمـــــــــونه
تو خمـــــــــــــــــــــاری چشات من و نزار اینــــــــــم بمونه
دوست نــــــــــــــــــداری لااقل نگام بکن اینــــــــــــم بمونه
گاهی وقتـــــــــا اگــــــــه شد صِدام بکن اینـــــــــــــــم بمونه
از غـــــــــم و غصـــــــــه رهـــــــــــام بــــــــــکن آقا اینــــــــــم بمونه
نه! (ما کجا و نگاه آقا ابوالفضل کجا حق داره................)
از غـــــــــم و غصـــــــــه رهـــــــــــام بکن آقا اینــــــــــــــــم بمونه
نه!
هر چــــــــــــی عشـــــــــــقِ تو کشـــــــــــــــــــید باهــــــــــــــــام بکن اینم بمونه
آقاجــــــــــــــــــــانم!!!!!!!!*****یا ابالفضــــــــــــــــــــل(ع)*****
میدونم من کــــــــجا و وصالِ تو اینم بمونــــــــــــــه
خونـــــــــــــــم و بریز آقا !حــــــــــــلالِ تو اینـــم بمو
61891
نام: کسی برای راهنمایی
شهر: هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ: 12/20/2008 4:22:43 PM
کاربر مهمان
  کمک بخواهید
61890
نام: نعمت خاوری
شهر: تنهایی
تاریخ: 12/20/2008 4:02:37 PM
کاربر مهمان
  سلام دوستان خوب من
امید وارم که موفق وسر بلند باشید
واز زندگیتان لذت ببرید
راستی تایادم نرفته برای رفع مشکلات همدیگر دعاخیر کنید .
هوالرزاق
61889
نام: mani faraji
شهر: londan
تاریخ: 12/20/2008 3:56:08 PM
کاربر مهمان
  التماس دعا
61888
نام: پرستو
شهر: ساوه
تاریخ: 12/20/2008 3:35:03 PM
کاربر مهمان
  السلام علیک یا ابا عبداله
سلام
سلام به همه نازنین های اهل دل

دلم برای همتون خیلی تنگ ده
امروز دلم خیلی تنگ
امشب شب یلداست و من تنهای تنهام
یادش بخیر اون روزا که بابام زنده بود بزرگ فامیل
انار آجیل و فال حافظ و همه خونواده
اما حالا حتی خواهر و برادرامم نیستن و حتی مامانم که مجبور شده بره تهران
من ، تنها با یه شب بلند یلدا بدون هیچ عشقی
دلم خیلی گرفته برام دعا کنین

خدایا به هممون ارامش عطا کن
یلدای همتون مبارک
التماس دعا
61887
نام: سید مهدی طباطبایی حصاری
شهر: ورامین
تاریخ: 12/20/2008 3:07:48 PM
کاربر مهمان
  سلام
میخواستم بگم که ای کسانی که الان میتوانید برای مردم کاری بکنید ، زودتر دست به کار شوید . چرا که ممکن روزی بیاید که به خود بگوییم : ناگهان چقدر زود دیر شد .
التماس دعای فراوان
61886
نام: عقیل
شهر: کازرون
تاریخ: 12/20/2008 3:03:57 PM
کاربر مهمان
  بگذارید این یلدای زندگیمان را برای او دعا کنیم برای او که خواهد آمد.شاید همین یک دقیقه هایمان چاره ساز باشند.همین
61885
نام: سیاوش
شهر: شیراز
تاریخ: 12/20/2008 3:03:01 PM
کاربر مهمان
  ابطحی:
يکشنبه ای، آقاي خاتمي وقتي به جلسه دولت آمد، چشمانش ورم کرده بود و نشانه هاي خستگي در آن ديده مي شد. ديدم دارد به آقاي مهرعليزاده مي گويد ديشب تا ساعت 2 مسابقه هلند و سوئد طول کشيد و بيدار بودم و به همين دليل خسته ام. من هم رفتم کنارشان، گفتم اتفاقاً من هم مي ديدم. آقاي خاتمي خنديد! گفتم ديديد بالاخره ديشب ايتاليا برد! آقاي مهرعليزاده که از سابقه ماجرا خبر نداشت آمد توضيح بدهد که ايتاليا در همان دور اول کنار رفته و ديشب مسابقه هلند و سوئد بوده است! آقاي خاتمي خنده اي کرد و گفت ايشان خيلي در فوتبال وارد هستند! بقول طنز نقطه چين: من هم حساس!!!

http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=1088938415
منبع: وبلاگ آقاي ابطحي!!
61884
نام: علي
شهر: تهران
تاریخ: 12/20/2008 2:59:29 PM
کاربر مهمان
  اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
61883
نام: میم
شهر: تعمّق
تاریخ: 12/20/2008 2:57:03 PM
کاربر مهمان
  بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام

اشعاری ژرف....


پادشاهی درّ ثمینی داشت
بهر انگشتری نگینی داشت

خواست نقشی که باشدش دو ثمر
هر نفس کافکند به نقش ، نظر

گاه شادی نگیردش غفلت
گاه اندوه نباشدش محنت

هرچه فرزانه بود در ایام
کرد اندیشه ولی همه خام

ژنده پوشی پدید گشت آن دم
گفت بنگار: بگذرد این هم.....

...
.....

شنیده ایم که محمود غزنوی شب دِی
شراب خورد و شبش جمله در سمور گذشت

گدای گوشه نشینی لب تنور گرفت
لب تنور بر آن بینوای عور گذشت

علی الصّباح بزد نعره ای که ای محمود
شب سمور گذشت و لب تنور گذشت................


شب سمور : شبی که در سرخوشی و سرمستی بگذرد...


[با تشکر از سازمان هواشناسی برای بارش های اخیر]

<<ابتدا <قبلی 6195 6194 6193 6192 6191 6190 6189 6188 6187 6186 6185 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6190&mode=print