اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61882 |
نام:
انسيه
شهر:
تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ:
12/20/2008 2:28:23 PM
کاربر مهمان
|
سلام وخداحافظ!
عزيزان گرامي وبزرگوارشب يلداتون مبارك*---<--<(@
خداجونم خیلی خسته ام دوست دارم خیلی خیلی زودبرم جمکران و...خدایا(یااباصالح المهدی(عج))ياحضرت زينب(س)...آه!كمكم كنيد.
روي گل شمابه سرخي انار*شب شمابه شيريني هندوانه* خندتون مانندپسته*عمرتون به بلنداي يلدا*
شب زيباي يلدامبااااااااااااااااااارك
**اللهم صل علي محمدوآل محمدوعجل فرجهم**
فائزه عزيزاگرخواستيدافتخاردهيدودرختم قرآن ما شركت كنيدخودصاحب اختياريدبي زحمت ولطفاخودتون اسمتون روبنويسيدهم شماوهم بقيه دوستان.ممنون التماس دعا!.
|
|
| 61881 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/20/2008 2:10:53 PM
کاربر مهمان
|
بخوان ما را
منم پروردگارت
خالقت از ذره اي ناچيز
صدايم کن مرا
آموزگار قادر خود را قلم را
، علم را ، من هديه ات کردم
بخوان ما را
منم معشوق زيبايت
منم نزديکتر از تو به تو اينک صدايم کن
رها کن غير ما را ،
سوي ما باز آ
منم پروردگار پاک بي همتا
منم زيبا که زيبا بنده ام را دوست ميدارم
تو بگشا گوش دل
پروردگارت با تو ميگويد
تو را در بيکران دنياي تنهايان
رهايت من نخواهم کرد
بساط روزي خود را به من بسپار
رها کن غصه يک لقمه نان و آب فردا را
تو راه بندگي طي کن
عزيزا من خدايي خوب ميدانم
تو دعوت کن مرا بر خود به اشکي ،
يا خدايي ، ميهمانم کن
که من چشمان اشک آلوده ات را دوست ميدارم
طلب کن خالق خود را
بجو ما را تو خواهي يافت
که عاشق ميشوي بر ما
و عاشق ميشوم بر تو
که وصل عاشق و معشوق هم
آهسته ميگويم
خدايي عالمي دارد
قسم بر عاشقان پاک با ايمان
قسم بر اسبهاي خسته در ميدان
تو را در بهترين اوقات آوردم
قسم بر عصر روشن تکيه کن بر من
قسم بر روز ، هنگامي که عالم را بگيرد نور
قسم بر اختران روشن اما دور
رهايت من نخواهم کرد بخوان ما را
که ميگويد که تو خواندن نميداني ؟
تو بگشا لب
تو غير از ما خداي ديگري داري؟
رها کن غير ما را آشتي کن با خداي خود
تو غير از ما چه ميجويي ؟
تو با هرکس بجز با ما چه ميگويي؟
و تو بي من چه داري؟ هيچ !
بگو با من چه کم داري عزيزم ؟ هيچ !
هزاران کهکشان و کوه و دريا را
و خورشيد و گياه و نور هستي را
براي جلوه خود آفريدم من ولي وقتي تورا من آفريدم
بر خودم احسنت ميگفتم تويي زيباتر از خورشيد زيبايم
تويي والاترين مهمان دنيايم که دنيا بي تو ،
چيزي چون تو را کم داشت تو اي محبوبتر مهمان دنيايم
نميخواني چرا ما را ؟؟؟
مگر آيا کسي هم با خدايش قهر ميگردد؟
هزاران توبه ات را گرچه بشکستي
ببينم ، من تو را از درگهم راندم ؟
اگر در روزگار سختيت خواندي مرا
اما به روز شاديت ، يک لحظه هم يادم نميکردي
به رويت بنده من ، هيچ آوردم ؟ که ميترساندت از من ؟
رها کن آن خداي دور
آن نا مهربان معبود آن مخلوق خود را
اين منم پروردگار مهربانت ،
خالقت اينک صدايم کن مرا با قطره اشکي
به پيش آور دو دست خالي خود را
با زبان بسته ات کاري ندارم
ليک غوغاي دل بشکسته ات را من شنيدم
غريب اين زمين خاکيم آيا عزيزم حاجتي داري؟
تو اي از ما کنون برگشته اي اما کلام آشتي را تو نميداني
ببينم ، چشمهاي خيست آيا گفته اي دارند؟
بخوان ما را
بگردان قبله ات را سوي ما اينک وضويي کن
خجالت ميکشي از من ؟ بگو ،
جز من کس ديگر نميفهمد به نجوايي صدايم کن
بدان آغوش من باز است براي درک آغوشم
شروع کن ، يک قدم با تو تمام گامهاي مانده اش با من
تمام گامهاي مانده
|
|
| 61880 |
نام:
نیلوفرانه
شهر:
کویر
تاریخ:
12/20/2008 2:02:11 PM
کاربر مهمان
|
التماس دعا
|
|
| 61879 |
نام:
مجتبی
شهر:
اهواز
تاریخ:
12/20/2008 1:57:41 PM
کاربر مهمان
|
بنده ملا باسم را یکی از بهترین مداحهای دنیا دانسته البظر شخصی من است .چرا اجازه نمی دن این آقای محترم به ایران بیاد خواهشمندیم اطلاعات لازم را در اختیار بنده بدهید
با تشکر
|
|
| 61878 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/20/2008 11:44:31 AM
کاربر مهمان
|
یَا مَن اِسمُهُ دَوَاءٌ وَ ذَکرُهُ شِفَاءٌ
اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
واسه شفای همه ی بیماران و خصوصاً یاس سفید ارجمنداز کوچه ی بنی هاشم دعا می کنیم انشاالله که هرچه زودتر شفا یابند.
الهی آمین
یاعلی
|
|
| 61877 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/20/2008 11:40:24 AM
کاربر مهمان
|
سلام بر سید و سادات بزرگوار حرف دل
سلام بر دوستان و همراهان حرف دل
سلام بر چه فرقی می کنه بزرگورار
سلام بر سبکبار شیرین کلام
سلام بر آقا شهاب ارجمند
سلام بر مریم خانمها . ساراهای گرامی . دل شکسته های عزیز . انسیه گرامی ممنون از این که بیادم بودی . پرستو ی عزیز از ساوه . بنده های خدا از بروجرد و جزیره مجنون . فریال گرامی و دیگر دوستان و عزیزان امیدوارم همگی سلامت و حاجت روا باشید .
سه روز نبودم آخه تو این سه روز داشتم اگر خدا قبول کنه یه کار خیر انجام میدادم حسابی درگیر شده بودم و کامپیوتر خونه هم که خراب بود و اگر هم خراب نبود فرصت نمیکردم بیام و نوشته های شمارو بخونم و کمی هم خودم درد دل کنم .
یه دوستی دارم که سالیان سال است با هم دست خواهری دادیم برای هم خیلی عزیز هستیم و میشه گفت فقط خون و روح یکی نیست وگرنه جانمان هم برای هم در میآید . روز عقد پسرش بود منم که خاله اش میشدم باید سنگ تموم میذاشتم این بود که مشغول تدارک جشن و خرید و برگزاری مراسم عقدشان بودم و بعد از آن هم مشغول نظافت و جابجائی اسباب و اثاثیه منزل بعد از اون جشن ، آخه جشنش تو خونه من بود . ولی دلم اینجا و پیش دوستان سید مرتضی بود دیگه طاقت نیاوردم به دامادم گفتم : پسرم یادمه یه روز گفتی مامان یه سی دی دارم که تو خیلی دوستش داری و می دونم باهاش خیلی حال می کنی در مورد طلائیه است میشه حالا که کارها تموم شده اونو واسم بذاری ؟
اون پسر خوب هم که اون سی دی رو همراهش بود فوری واسم گذاشت نمی دونم دیدین یا گوش دادین یانه ولی یه حال و هوائی داره که نگو در مورد شهید عزیزم سید مرتضی صحبت میکنه و شهید همت و دیگر عزیزان ولی من وقتی حرف میزد اشک می ریختم و می گفتم درست میگه چون منم همیشه این حس رو دارم که شهید آوینی وقتی خیلی دلم گرفته با لبخند بهم نگاه میکنه و آرامش را به من هدیه می کنن یا نمی دونم چرا یه وقتای شهید همت رو صدا میزنم حوائج دلم بی نصیب نمی مونه آخه این عزیزان با ما خیلی تفاوت دارن اینا عزیز و منتخب هستن خوشا به سعادتشان .
خلاصه دلم واسه همه شما دوستان هم تنگ شده بود واسه اون دعاهای خالصانتون واسه اون حرفای از رو صدق گفتار و کلامتون .
دوباره التماس دعا دارم شدیدا دعام کنید و واسه عاقبت بخیری همه جوونا هم دعا کنید.
یاعلی
|
|
| 61876 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/20/2008 11:19:23 AM
کاربر مهمان
|
.* یَا مَن اِسمُهُ دَوَاءٌ وَ ذَکرُهُ شِفَاءٌ *.
*اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
*اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
*اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
*اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
*اَم مَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذَا دَعَاهُ وَ یَکشِفُ السُّوُء...
بارالها ، شفای همه ی بیماران و خصوصاً یاس سفید بزرگوار حرف دل از کوچه ی بنی هاشم رو از خودت می خواهیم ، ای که نامت دارو و شفای دردمندان است.
اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَرَجَهُم.
|
|
| 61875 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
12/20/2008 10:49:21 AM
کاربر مهمان
|
سلام علیکم جمیعا
یارب نظر تو برنگردد....
یا علی و یا فاطمه
|
|
| 61874 |
نام:
روح
شهر:
سفر
تاریخ:
12/20/2008 10:45:53 AM
کاربر مهمان
|
اگر موسیقی مطرب و شهوتزا و هجیانانگیز باشد و انسان را به وادی شهوترانی بکشاند، حرام است. البته اگر مطرب نباشد و فقط صدای مطلوبی باشد و در انسان ایجاد هیجان و حرارت شهوی نکند حرام نیست. اگر برخی از دانشمندان گفتهاند که موسیقی غذای روح است یا باعث شادی میشود، مرادشان همین نوع موسیقی است که مفسدهای نداشته باشد.(4)
اسلام مخالف شادی و شادمانی نیست و تفریحات سالم جزء برنامههای یک مسلمان است. اما باید دانست شادی و شادمانی تنها در گوش دادن به موسیقی منحصر نمیشود. ثانیاً درست است که موسیقی شادی آفرین است؛ اما گاهی ضررهای آن بیشتر از شادی لحظهای آن است، عادت به این گونه موسیقیها در انسان ایجاد غفلت و سستی نموده و او را از خدا دور میسازد.
و از نماز و عبادت و مسجد و راز و نیاز خدا باز میدارد و بهترین ساعات عمر انسان را که ایام جوانی است از بین میبرد.
جوانان باید با علوم و فنون مختلف آشنا باشند و با کار و تلاش و سازندگی، خود و جامعه را رو به تکامل ببرند. شادیهای زودگذر و لحظهای چه دردی از فرد و جامعه برطرف مینماید و چه مشکلی را حل میکند؟
پینوشتها:
1 - میزان الحکمة، حدیث 15086.
2 - همان، حدیث 15091.
3 - همان، حدیث 15076.
4 - بیست پاسخ، ص 183، با تلخیص.
|
|
| 61873 |
نام:
انسيه
شهر:
تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ:
12/20/2008 9:48:38 AM
کاربر مهمان
|
سلام!
ختم قرآن{ياالله}:
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(صبر)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)ماراهم نزدخداياد كنيد!
نفرهشتم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيزآقاشهاب(ازدارلقرآن كريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
نفرسی ام:مهدیه عزیز(ایران)
نفرسي ودوم تاسي وسي وششم:پنج نفرازدوستان دوستم خديجه(ازتهران)
نفرسي وهفت وسي وهشت:دونفرازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)
نفرسي ونه تاچهل ويك:سه نفر ازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)دانشگاه تهران
نفرچهل ودوتاچهل وهشت:هفت نفرازدوستان دلشكسته عزيز_صبر)دانشگاه تهران
نفرچهل ونه:استاددلشكته عزيز(صبر){اجرخودتون وتمامي اسامي راكه گفتيدباخوداباعبدلله الحسين(ع)}
نفر پنجاه:م عزيز (نگم بهتره)
نفرپنجاه ويك:مادردوست دلشكسته عزيزوگرامي(صبر)
نفرپنجاه ودوم:پدردلشكسته عزيز(صبر){دلشكسته عزيزازهمراهي شمابينهايت متشكرم انشاالله حاجت رواشويد.التماس دعادرپناه حق}
نفرپنجاه وسه:مادر گرامي م(نگم بهتره)
نفرپنجاه وچهار:خواهر م(نگم بهتره)
نفرپنجاه وپنج تاپنجاه ونه:پنج نفرازدوستان م(نگم بهتره)
...
...
...
نفرصدوبيستم:انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!به اميدلطف ورحمت وعفوخداودعاوشفاعت امام حسين(ع)وامام زمان(عج
عزيزان خيلي دلم گرفته دلتنگم توروخدابرام دعاكنيد!
*
*
*
بلندترين شب سال هم خورشيدراملاقات خواهدكردواين يعني بوسه گرم خداوندبرصورت زندگي وقتي همه چيزيخ ميزند!يلدامبارك!
براي شفاي هرچه زودترياس سفيدوسايربيماران بخوانيم همه باهم پنج مرتبه:امن يجيب مضطراذادعاويكشف السوء"
اللهم صل علي محمدوآل محمدوعجل فرجهم.
آقاشهاب ازاينكه ماراهم خبركرديدممنونم درپناه حق.
|
|