هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61862
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/19/2008 11:08:59 PM
کاربر مهمان
  بر جمال امام زمان عج صلواتي بفرستيد
61861
نام: ./.
شهر: .
تاریخ: 12/19/2008 10:11:43 PM
کاربر مهمان
  ادمين خواهش ميكنم حرفي را حذف يا سانسور نكن.اينطوري اين بچه هارا ميرنجاني و ميپراني. اگر فحش يا انتقاد ناجور بور اينكا را ادامه بده و خلاصه سليقه اي برخورد نكن.
61860
نام: فائزه
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 12/19/2008 9:57:15 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان حرف دلی
به نیابت از شهدای گمنام دانشگامون یه طرح صلوات گذاشتم .قصد من از این طرح اینه که ، تاملی باشد برای روز مرگی ما مردمی که یادمان بماند به خاطر دل نازکشان ( شهدا )را نرنجانیم چون آنقدر لطیفند که در تمام ثانیه ها و بی قراری های ما سبز مانده اند .
تاریخ شروع طرح : بیست و دوم آذر
تاریخ اتمام طرح : یک روز پس از شهادت امام رضا (ع) .
هر شرکت کننده روزانه ۱۰۰ گل صلوات .
برای سلامتی همه حرف دلی ها صلوات .اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
*********************************************
۱ : فائزه از همین دور رو برا
۲ :ایمان عزیز از شهر توکل به خدا
۳ : ایمان عزیز به نیابت از همسر محترمشان
۴ :ایمان عزیز به نیابت از دایی مرحومشان
۵ : ایمان عزیز به نیابت از پسر دایی مرحومشان
۶ : انسیه گرامی از شهر تنهایی
۷ : سی دسته گل صلوات شهاب گرامی و دوستان بزرگوارشون
۸ : صد دسته گل صلوات دوستی آشنا بزرگوار و دوستانشون
۹ :
۱۰:
.
.
.
.
التماس دعا از همه دوستان پاک حرف دلی .
61859
نام: سیدعبدالرحیم اسحاقی
شهر: رامهرمز
تاریخ: 12/19/2008 9:39:07 PM
کاربر مهمان
  کاش می شدرازدل رابانگارمستانه گفت
دربرآغوش گرمش ازمی ومیخانه گفت
61858
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/19/2008 9:23:58 PM
کاربر مهمان
 
.* یا من اسمه دواء و ذکره شفاء *.

*دوست بزرگوار یاس سفید حرف دل ، سلام و عرض ادب.
از اینکه به اطلاع رسوندید ممنونیم.
ان شاء الله دفعه ی بعد خبر سلامتی شون رو بفرمایید.

*فائزه ی بزرگوار در صورت امکان این ختم صلوات رو علاوه بر شهدای گمنام عزیزمون ، به نیّت شفا و سلامتی کامل یاس سفید حرف دل هم قرار بدید ممنون می شم. در ضمن ده تا دسته گل یکصد تایی دیگه هم به نام حقیر و به نیت سلامتی یاس سفید ثبت بفرمایید.

بارالها ، به حق یاس نیلی مدینه ، تمامی بیماران و خصوصاً بیماران حرف دلی و بالاخص یاس سفید عزیز حرف دل رو سلامتی کامل عنایت بفرما.


اَللّهمَّ عَجِّل لِولِيِّكَ الفَرَج.

اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.


61857
نام: سياوش
شهر: شيراز
تاریخ: 12/19/2008 9:23:13 PM
کاربر مهمان
  سال 1375 آقاي خاتمي به لبنان آمده بود. مي دانستم که ايشان خيلي اهل فوتبال است. ايشان هم مي دانست که من از فوتبال هيچ سر در نمي آورم. مسابقات جام ملت هاي آسيا بود. آقاي خاتمي در منزل ما به همراه دخترم فوتبال مي ديدند. عجيب غرق در تماشا بودند. براي پذيرايي چند بار ناخوآگاه جلوي تلويزيون قرار گرفتم. آقاي خاتمي با تغيير جهت سر سعي مي کرد از زاويه ديگري تلويزيون را ببيند. وقتي اين توجه دقيق آقاي خاتمي را ديدم، گفتم من از فوتبال هيچ سر در نمي آورم. آقاي خاتمي گفت نياز به توضيج نبود. همين که در اين وقت حساس بازي، حرف مي زني معلوم است که از فوتبال سر در نمي آوري!

*****

در پي اين سرخوردگي که مي رفت به افسردگي مزمن!! تبديل شود، در طول اين 7، 8 سال کم کم قواعد فوتبال را ياد گرفتم و به آن علاقمند شدم و به ديدن آن عادت کردم و از تماشاي آن لذت مي برم و اگر هم بازي مهمي را نمي ديدم نتايج آن را مي پرسيدم. يک شب در مسابقه ايران و کره در چند ماه قبل تا اواسط بازي را از راديو گوش دادم، بعد به جلسه اي در حضور آقاي خاتمي رفتم و به دوستانم سپردم که چون در جلسه مهم رسمي نمي شود فوتبال گوش داد، نتيجه را برايم sms کنيد. از قضا اواسط جلسه sms آمد که آتش بازي شده و کره اي ها وسط بازي ميدان را ترک کردند. من هم در جلسه اين خبر را اعلام کردم. آقاي خاتمي خنديد و گفت اين اصلاً از فوتبال سر در نمي آورد و الکي مي گويد. قسم و آيه و تحقيق، معلوم شد درست مي گويم. شايد آقاي خاتمي مي خواست بگويد، نه بابا، بالاخره فوتبال را هم مي فهمد!

*****

يکشنبه گذشته، آقاي خاتمي وقتي به جلسه دولت آمد، چشمانش ورم کرده بود و نشانه هاي خستگي در آن ديده مي شد. ديدم دارد به آقاي مهرعليزاده مي گويد ديشب تا ساعت 2 مسابقه هلند و سوئد طول کشيد و بيدار بودم و به همين دليل خسته ام. من هم رفتم کنارشان، گفتم اتفاقاً من هم مي ديدم. آقاي خاتمي خنديد! گفتم ديديد بالاخره ديشب ايتاليا برد! آقاي مهرعليزاده که از سابقه ماجرا خبر نداشت آمد توضيح بدهد که ايتاليا در همان دور اول کنار رفته و ديشب مسابقه هلند و سوئد بوده است! آقاي خاتمي خنده اي کرد و گفت ايشان خيلي در فوتبال وارد هستند! بقول طنز نقطه چين: من هم حساس!!!

http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=1088938415
منبع: وبلاگ آقاي ابطحي!!
61856
نام: دل شكسته
شهر: گوشه ايران
تاریخ: 12/19/2008 9:11:07 PM
کاربر مهمان
  اللهم عجل لوليك الفرج
61855
نام: م ابراهیمی
شهر: کرمان
تاریخ: 12/19/2008 9:01:34 PM
کاربر مهمان
  یه وقت میبینی ناخوداگاه یه سری کارهای غلط ما به جایی میرسه که همه اطرافیان ما ناراضی اند از کار ما
آدم به بن بست رسیده و چه باید کرد!
61854
نام: سوگند
شهر: امان از جدایی
تاریخ: 12/19/2008 8:57:30 PM
کاربر مهمان
  سلام آقا شایان اگه واقعا همدیگه رو دوست دارین میتونید با کمک پدر و مادر و با حضور آنان نه پنهونی یه صیغه محرمیت بخونید .یکی از شرایط خطبه عقد اینه که پدر دختر راضی باشه پس لطفا سر از خود این کار رو نکنید و با بزرگترها مشورت کنید البته قبل از اون به خدا توکل کنید.
یا علی مدد
التماس دعا
61853
نام: گم گشته کویر عشق
شهر: همون کویر عشق
تاریخ: 12/19/2008 8:18:28 PM
کاربر مهمان
  نمی دونم از کجا شروع کنم و کجا تمومش کنم...
همیشه این مشکل رو داشتم تا می اومدم راه بیفتم می دیدم که از قافله عقب موندم...
ولی امروز تصمیم گرفتم بی تردید سر اصل مطلب برم. اسم این بخش رو گذاشتن(حرف دل) یعنی هر کس رخصت میگیره بیاد اینجا باید یه خواسته از اون بالایی داشته باشه منم یکی از اونا هستم ...
راستشو بخواین من تا حالا تو گرداب عشق گیر نیفتاده بودم ولی الان می فهمم که چه قدر۰۰۰ سخته ...خیلی ...خیلی سخته
از اونایی که اینو می خونن عاجزانه درخواست می کنم برام دعا کنن...امروز روز جمعه است می خوام از صاحب این روز عزیز کمک بخوام ....
آقاجون نوکرتم ....گدایی تو می کنم...تو رو به حق اون کسی که می پرستیش کمکم کن واسطه ای بین منو اون بالایی باش...
خدایا به حق اون ارزشو والا مقامی که آقامون امام زمان وامام رضا پیشت دارن منو کمک کن ...یاضامن آهو ضمانت مارو هم عهده دار باش ...
بر سجده هر نماز مهدی صلوات....
<<ابتدا <قبلی 6192 6191 6190 6189 6188 6187 6186 6185 6184 6183 6182 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6187&mode=print