اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61842 |
نام:
reza
شهر:
gom
تاریخ:
12/19/2008 12:57:06 PM
کاربر مهمان
|
دوستت دارم
|
|
| 61841 |
نام:
شهرام
شهر:
تهران
تاریخ:
12/19/2008 12:25:25 PM
کاربر مهمان
|
سلام.ضمن ارزوی سلامتی برایتان. اژتمام اهالی دل التماس دعادارم.
|
|
| 61840 |
نام:
فائزه
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
12/19/2008 11:42:18 AM
کاربر مهمان
|
سلام به همه دوستان حرف دلی
به نیابت از شهدای گمنام دانشگامون یه طرح صلوات گذاشتم .قصد من از این طرح اینه که ، تاملی باشد برای روز مرگی ما مردمی که یادمان بماند به خاطر دل نازکشان ( شهدا )را نرنجانیم چون آنقدر لطیفند که در تمام ثانیه ها و بی قراری های ما سبز مانده اند .
تاریخ شروع طرح : بیست و دوم آذر
تاریخ اتمام طرح : یک روز پس از شهادت امام رضا (ع) .
هر شرکت کننده روزانه ۱۰۰ گل صلوات .
برای سلامتی همه حرف دلی ها صلوات .اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
*********************************************
۱ : فائزه از همین دور رو برا
۲ :ایمان عزیز از شهر توکل به خدا
۳ : ایمان عزیز به نیابت از همسر محترمشان
۴ :ایمان عزیز به نیابت از دایی مرحومشان
۵ : ایمان عزیز به نیابت از پسر دایی مرحومشان
۶ : انسیه گرامی از شهر تنهایی
۷ : سی دسته گل صلوات شهاب گرامی و دوستان بزرگوارشون
۸ :
۹ :
۱۰:
.
.
.
.
التماس دعا از همه دوستان پاک حرف دلی .
|
|
| 61839 |
نام:
فائزه
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
12/19/2008 11:20:09 AM
کاربر مهمان
|
*** طعم نگاه ***
روزی از انتهای جاده
شکوفا خواهی شد
و تو را
ای سبز ترین
و ای زیبا ترینم
خواهم دید
و می دانم
اگر نگاه کنم از شوق می سوزم
و اگر نیایی... .
آتش می گیرم سرا پا
و به هر حال خاکستر میشوم
و تو
روزی از راه خواهی رسید .
برای تعجیل در ظهور امام زمان صلوات .
*********************************************
شهاب گرامی سلام . ممنون از شرکت شما و دوستانتون در طرح صلوات .
|
|
| 61838 |
نام:
امیر حسین
شهر:
تهران
تاریخ:
12/19/2008 10:59:05 AM
کاربر مهمان
|
سلام علیکم
خواهر گرامیم اسماء فاطمی بزرگوار ازلطفتون نسبت به این برادر حقیر و کمترین تون تشکر می کنم
آقا شهاب گرامی برادر بزرگوارم به قول پروین اعتصامی می گه گر معرفت دهندت بفروش کیمیا را
گر کیمیا دهندت بی معرفت گدایی این برادر کوچکتان را ببخشید مدتی پیش مشکلی برایم پیش آمد که چند وقتی نبودم البته برگشتم از زیارت بنابه وظیفه سری به حرف دل زدم ولی متعسفان نمی دانم چرا قابل نبودم و سایت باز نشد و بعد هم مشکلی پیش آمد که بحمدا... مشکل بر طرف شد و اگر قابل بدانید باز هم خدمت میرسم و از محضر تمامی برادران و خواهران استفاده کنم التماس دعاء
|
|
| 61837 |
نام:
فریال
شهر:
تهران
تاریخ:
12/19/2008 10:11:08 AM
کاربر مهمان
|
جمعه یعنی یک غروب وعده دار
وعده ی ترمیم قلب یاس زار
جمعه یعنی مادرچشم انتظار
درهوای دیدن روی نگار
جمعه یعنی یک سماءدلواپسی
می شودمولابه دادمارسی؟؟؟
((برای فرج مولاصلوات))
|
|
| 61836 |
نام:
رسول
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/19/2008 12:18:30 AM
کاربر مهمان
|
به نام خدای علی
حرف دلی ها کمک!!!
امروز فمیدم که یکی از دوستای خیلی خیلی عزیزم دچار بیماری شده .
خدا یا تمام جوانان رو از جمیع بلایا نجات بده.
اللهم عجل لولیک الفرج
وجعلنا من اعوانه وانصاره
|
|
| 61835 |
نام:
ستاره
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/18/2008 11:44:33 PM
کاربر مهمان
|
ادامه:
الو الو کربلا
جواب بده به گوشم
مامان دویدو از پشت گرفت بابا رو
بابام با گریه میگفت کشتند بچه هارو
بعد مامانو هلش داد خودش خوابید رو زمین گفت که مواظب باشید خمپاره زد بخوابید
الو الو کربلا
پس نخودا چی شدند کمک میخوایم حاجی جون بچه ها قیچی شدند
تو سینه و سرش زد هی سرشو تکون داد
رو به تماشاچی ها چشماشو بست و جون داد
بعضی تماشا کردند بعضی فقط خندیدند
اونایی که از بابام فقط امروزو دیدند
سوی بابام دویدم از درد غربت اون هی به خودم پیچیدم
درد غربت بابا غنیمت از نبرده شرافتو خونو دل نوشته های مرده
اونایی که امروز دارید بهش میخندید برای خنده هاتون دردشو میپسندید
امروزشو نبینید
بابام یه قهرمونه یه روز به هم میرسیم بازی داره زمونه
موج بابام کلیده قفل در بهشته
یه روز پشیمون میشید که دیگه خیلی دیره گریه های مادرم یقتونو میگیره
بالا رفتیم ماسته پایین اومدیم دوغه
مرگ و معادو عقبی کی میگه دروغه؟
خودم که این دکلمه رو خوندم خیلی خوشم اومد امیدوارم برای همه مان تلنگری باشد که کسانی که بهشون مدیون هستیمو فراموش نکنیم
برای سلامتی همه جانبازان جنگ تحمیلی صلوات
اللهم عجل لولیک الفرج
|
|
| 61834 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
12/18/2008 11:44:29 PM
کاربر مهمان
|
سلام به اين همه بسيجيان غيور و مجاهد سلام بر شهدا. دوستاني كه غايبند يا اينكه در حال قهرند بهتره توي اين روزاي عيد اشتي كنند. اگر ننويسيد از كف خودتون ميره. ضمنا اينجا هر كسي براي خودش مشغله داره . حضور و غياب وقت ميبره.
|
|
| 61833 |
نام:
ستاره
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/18/2008 11:40:58 PM
کاربر مهمان
|
بسم رب الشهدا و الصدیقین
موج زندگی
اتل متل یه بابا دلیر و زار و بیمار
اتل متل یه مادر یه مادر فداکار
اتل متل بچه ها که اونا رو دوست دارن اخه غیر اون دوتا هیچ کسی رو ندارند
مامان بابا رو میخواد بابا عاشق اونه
به غیر بعضی وقت ها بابا چه مهربونه
وقتیکه از درد سر دست میذاره رو گیج گاش
اون بابای مهربون فحش میده به بچه هاش همون وقتیکه هر کی پیشش باشه میزنه
غیر خدا و مادر هیچ کسی رو نداره
اون وقتی که بابا جون موجی میشه دوباره
دویدم و دویدم سر کوچه رسیدم
بند دلم پاره شد از اون چیزی که دیدم بابا میون کوچه افتاده بود رو زمین مامان داد میزد شوهرمو بگیرید
مامان با شیون وداد میزد تو سرش قسم میداد به فاطمه قسم میداد به جدش
تو رو خدا مرتضی زشته میون کوچه بچه داره میبینه تو رو به جون بچه
بابا رو دوره کردند بچه های محله بابا یهو دویدو زد تو دیوار با کله
هی تندو تند سرشو میزد تو دیوار
قسم میداد حاجی رو تو رو خدا گوشی رو بردار
نعره های بابا جون پیچید یهو تو گوشم
الو الو کربلا
|
|