اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61832 |
نام:
دلشکسته
شهر:
صبر
تاریخ:
12/18/2008 11:37:04 PM
کاربر مهمان
|
یاهو
آمارکلمات و موضوعات بکار رفته در خطبه غدیر:
صفات خداوند:صدوده جمله
مقام پیامبر:ده جمله
ولایت امیرالمومنین(ع):پنجاه جمله
ولایت ائمه(ع):ده جمله
فضائل امام علی(ع):بیست جمله
حکومت امام زمان(عج):بیست جمله
شیعیان اهل بیت و دشمنان ایشان:بیست جمله
بیعت با معصومین(ع):ده جمله
قرآن و تفسیرآن:دوازده جمله
حلال و حرام وواجبات و محرمات:بیست جمله
نام امیرالمومنین چهل بار به عنوان علی(ع) تصزیح شده است.
کلمه ائمه(ع) ده بار صریحا آمده است.
نام امام زمان(عج) به عنوان مهدی(ع) ذکر شده است.همچنین در خطبه غدیر پنجاه آیه از قرآن بکار رفته است .
یاحق
|
|
| 61831 |
نام:
انسان
شهر:
زمین
تاریخ:
12/18/2008 10:59:49 PM
کاربر مهمان
|
التماس دعا
|
|
| 61830 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
12/18/2008 9:51:37 PM
کاربر مهمان
|
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
*جهت سلامتی و ظهور مولامون
*شادی روح شهدا امام شهدا
*بخصوص شهدای گمنام
*سلامتی رهبرمون
*شادی روح اموات جمع حاضر و غائب
*برآورده شدن حاجات
عاقبت بخیری همه
صلوات:
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
******** اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــكَ الفَرَج ************
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
|
|
| 61829 |
نام:
shayan
شهر:
tehran
تاریخ:
12/18/2008 9:50:32 PM
کاربر مهمان
|
khtbeye aghd kojaye ghoran amade? aya mitonim khodemon khotbeye aghdo bedone ejazeye pedare dokhtar bekhonim? ma ghasde ezdevaj darim hamdigaram dos darim faghat alan moghiatesho nadarim faghat mikhaym be ham mahram beshin age dastemon be ham khord gonah nadashte bashe mishe?
|
|
| 61828 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/18/2008 9:37:17 PM
کاربر مهمان
|
صلواتي بر امامزمان عج بفرست
|
|
| 61827 |
نام:
./.
شهر:
.
تاریخ:
12/18/2008 8:38:10 PM
کاربر مهمان
|
نقطه عزيز حرفاي شهدا ادامه داره منو تو ميتونيم ادامش بديم. تا نگاه كني وقت رفتنه. باز هم همون حكايت هميشگي! لحظه عزيمت خيلي زود مياد.اما اگه درداهامون گفته نشه كسي بعد از ما نمياد از اين دردا حرف بزنه.
درد؛ حرف نيست. درد؛نام ديگر من است. من چگونه خويش را صدا کنم ؟
اماتو هم راست ميگي و بهت حق ميدم . حرفت توي اين شعر خلاصه شده:
ما که اين همه براي عشق
آه و ناله ي دروغ مي کنيم
راستي چرا
در رثاي بي شمار عاشقان
_ که بي دريغ _
خون خويش را نثار عشق مي کنند
از نثار يک دريغ هم
دريغ مي کنيم
قيصر امين پور
|
|
| 61826 |
نام:
دوستی آشنا
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/18/2008 8:21:18 PM
کاربر مهمان
|
به نام خدای علی
اللهم صل علی محمد وآل محمد
خدایا شکر که مرا برای خودت خلق کردی و مرا برای خودت بزرگ می کنی.
خواهرم ستاره خانم :
میدونم می خواهید فقط از خدا کمک بگیرید اما این رو بدونید که خدا کارهاشو با وسیله انجام میده
سعی کنید مشکلتون رو با کسی که در این زمینه علم داره (نه با هر کس) در میان بگذارید انشاءالله مشکلتون حل می شه. برایتان آرزوی موفقیت میکنم
خدایا بحق خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها این خواهر شیعه ام رو دراین مشکل راهنمایی ومدد بفرما.
اللهم عجل لولیک الفرج
وجعلنا من اعوانه وانصاره
|
|
| 61825 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
12/18/2008 7:12:04 PM
کاربر مهمان
|
خدای من سلام
می دونی خدا گاهی فکر می کنم که همه جا هوامو داری و بعد بی خیال از همه چیز دستامو باز می کنم و عین یه پروانه بی وزن و پرامید توی خیال خودم به پرواز در میام اما واقعیت خیلی فرق داره وقتی که مجبورم با همه ی منفی ها مقابله کنم ، وقتی که مجبورم به تنهایی حرکت کنم و وقتی که مجبورم توی ذهن خودم فرو کنم که ان الله لایغیر ...حتی... خدا خیلی سخته!فقط با یه چشمه امید و دیگه هیچی ! و یه دنیا موج منفی!
بعد میگم تو هوامو داری! با یه بسم الله می رم جلو اما خالیه!
خدایا دلم سخت گرفته!قرار نبود که...
قرار نبود که دیوار پشت دیوار باشه و پست این همه دیوار تهی باشه!
قرار نبود که به بنده های تو تکیه کنم !
قرار نبود که چشم به گوشه ی چشم بندهات باشه!
حالا چرا؟
چرا بن بست؟
خدایا بندهاتو دوست ندارم حتی خودمو!
|
|
| 61824 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
12/18/2008 7:00:19 PM
کاربر مهمان
|
مريض تخت سيزده
امروز دوباره تب كرد
بيچاره سرفه ميكرد
با گريه روز و شب كرد
* *
لُپاش گل انداخته بود
به زور نفس ميكشيد
انگار مرگ و بازم
جلوي چشماش ميديد
* *
قرص و سرنگ و كپسول
غذاي هر روزش بود
هواي سرد اتاق
از آه و از سوزش بود
*
سرفه كن وپس بده
تموم غصهها تو
به من بگو بسيجي
تموم قصههاتو
*
توي اتاق روي تخت
روزا كارش دعا بود
ذكر لباي خستش
فقط خدا خدا بود
* *
يه روز ميرفت آيسييو
يه روز ميرفت آزمايش
ديگه حتي تو هفته
يه روز نداشت آسايش
*
ميگفت نيار هي اينجا
سوزن و سوپ و آمپول
بسه ديگه خواهشاً
سرم، سرنگ و كپسول
*
بسته ديگه پرستار
من كه يه روز ميميرم
يه روز توي اين اتاق
مرگ و بغل ميگيرم
* *
به من ميگفت دعا كن
تا خوب بشم يا شهيد
آخرشم بيخبر
از تو اتاق پركشيد
*
رفت و تازه فهميدم
كي بود، چي شد، كجا رفت
چهقدر براش سخت گذشت
يه شب پيش خدا رفت
*
غروب جمعه بود كه
رفتم بهشت زهرا
از يه نفر پرسيدم
گفتم سلام، هي، آقا
*
اسم و نشون و دادم
به پيرمرد خسته
گفتش كنار اون بيد
كه شاخههاش شكسته
*
پاهام جلوتر از من
ميرفت به سمت يك قبر
انگار كه پر مي زد
اصلاً نداشت كمي صبر
*
نوشته بود روي قبر
علي كيميايي
دوِ، دهِ، شصت و هشت
شهيد شيميايي
|
|
| 61823 |
نام:
جهش
شهر:
سیزجان
تاریخ:
12/18/2008 6:59:58 PM
کاربر مهمان
|
انکه امد و دستی به دل ما زد و رفت
در این خانه ندانم به چه سو دایی زد و رفت
خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد
تنه ای بر در این خانه زد ور فت
|
|