اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61812 |
نام:
نیلوفرانه
شهر:
کویر
تاریخ:
12/18/2008 1:13:59 PM
کاربر مهمان
|
سلام خدای خوبم
سلام حرف دلی های باصفا امشب دعای کمیل یاد همدیگه باشیم
********
آقا شهاب سلام علیکم داستانی که تعریف کرده بودید در مورد جارو کشی اتوبوس واقعا" آدمو به فکر کردن وا می داشت.
از اینکه نسبت به بنده لطف دارید متشکرم البته شرمندم از اینکه دیر تشکر کردم
|
|
| 61811 |
نام:
محجوبه
شهر:
مهد نور
تاریخ:
12/18/2008 12:55:06 PM
کاربر مهمان
|
یا حبیب قلوب العارفین یا الله
سلام ، سلامی چو بوی خوش آشنایی...
سالروز ثبت اكمال دين، اتمام نعمت، طلوع ، استمرار ولايت بر خورشيد عالمتاب هستي مهدي موعود(عج) برتمامی محبان و دلباختگان ولایت آقا امیرالمومنین (ع)
تبریک و تهنیت باد.
انشالله همه ما در زمره متمسکین به ولایت آقا امیرالمومنین محسوب و از انفاس قدسیه اش در دنیا و آخرت بهره مند شویم .
********************
تيغ بدست ! با دستاني رنگين از قربانگاه بيرون آمد! قرباني هنوز جان مي داد! نگاهي به تيغ انداخت ! پرده هاي اشك مجال ديدن نمي داد! شانه هايش مي لرزيد! او بريده بود ! آنچه كه بايد مي بريد! او به كاري خاتمه داده بود! ديگر قرار نبود كسي بيايد! ديگر قرار نبود از آسمان به زمين ببارد! واي كه چه قحطي در راه بود ! و مصيبتهايي كه دامن گير مردم مي شد! گمراهي ها ! شقاوتها! تطهير كرد و وضو ساخت و به نماز ايستاد! سكوتي محض كائنات را فراگرفته بود! همه اقتدا كرده بودند! از صفوه تا روح !
فرداي آن روز عظيم كاروانيان راهي شدند! هفت منزل مانده بوده بود تا وعده گاه! كه هر منزل آن ! هر پايي توان راه نداشت !
هفت ! طي طزيق شد ! ناگهان خورشيد باز ايستاد. ديگر سايه ها روي زمين حركت نمي كردند! فرمان داد ! بار امانت سنگين از جهاز باز كنندو منبري سازند! بالا رفت ! به عصايش تكيه داد ! زمان باز ايستاده بود! ندايي داد كه همه رفتگان باز آيند! قبر ها شكافته شد ! چون مرغان گوشت و استخوان در هم تنيده بر سر كوهها هر اجزايي به جاي خويش حاضر شد! نيامدگان را ندا داد ! آيندگان هم از صلب پدران و رحم مادران نيامده حاضر شدند! نامي خواند! از عرش ندايي رسيد ! يا حيدر ! از سينه خود كليدي برآورد در مشت او نهاد! دستش را بالا برد! كليد مي درخشيد ! از درخشش سايه خورشيد به سينه آسمان افتاد! گفت : امروز اين كليد را به دست صاحب منزل كه همان مولود منزل و كعبه است مي سپارم ! حجت نمام است!
يا حيدر : نمي دانم اگر آنروز حضور داشتم من چه مي گفتم و چه مي كردم آيا با تو بيعت مي كردم ؟
|
|
| 61810 |
نام:
سوگند
شهر:
امان از جدایی
تاریخ:
12/18/2008 12:41:59 PM
کاربر مهمان
|
سلام مجنون جان اگه میدونی لیلی از دستت میره با توکل به خدا یه یا علی بگو و حرف دلت رو بهش بگو ممکنه یه وقت دور شه ها
پس
یا علی مدد
|
|
| 61809 |
نام:
سیاوش
شهر:
شاهرود
تاریخ:
12/18/2008 12:32:35 PM
کاربر مهمان
|
دوباره دل هوای اسماعیل اباد کرده
|
|
| 61808 |
نام:
سوگند
شهر:
امان از جدایی
تاریخ:
12/18/2008 12:09:52 PM
کاربر مهمان
|
سلام خوبید
الان یه تصمیم گرفتم که از اول آذرماه شروع کنم به خواندن چهل روز زیارت عاشورا به نیابت از تمام کسایی که این چند روز التماس دعا گفتن من که نمی دونم تو دلاتون چیه و از خدا چی میخواین اما تو این ۴۰ روز خدا رو به سر بریده امام حسین و به دستان بریده علمدار کربلا و به گلوی زخمی علی اضغر و به دعاها و نمازهای نیمه شب مهدی قسمش میدم که هر چی آرزودارین به آرزوهاتون برسین تورو بخدا شما هم دعا کنید که این زیارت عاشورا رو خدا قبول کنه و واسه من وعلی که هدیه امام رضاست و بزرگترین آرزومه بهم برسیم .البته تواین چهل روز علاوه بر زیارت عاشورا ختم ۷۰ مرتبه (یا الله یا محمد و یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تهلکنی )رو میخونم
یا علی
التماس دعا
|
|
| 61807 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/18/2008 11:03:22 AM
کاربر مهمان
|
اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم
|
|
| 61806 |
نام:
برادران غفاري
شهر:
زاهدان
تاریخ:
12/18/2008 10:20:38 AM
کاربر مهمان
|
سلام
برای سلامتی تمام بیماران در این ایام مبارک دعا فراموش نشودوبرای سلامتی امام زمان صلوات
|
|
| 61805 |
نام:
سید محمد هاشمی
شهر:
شهرستان بابل
تاریخ:
12/18/2008 10:14:06 AM
کاربر مهمان
|
خدایا به حق علی تمامی مراجع بزرگوار را تا ظهور آقا امام زمان (عج) محفوظ بدار و بویژه دو بزرگوار اساتید معظم حضرات آیات آقایان وحید خراسانی و بهجت (دامت برکاه ) را در پناه خودت زیر سایه امام زمان محفوظ بدار. والسلام
|
|
| 61804 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
12/18/2008 9:55:03 AM
کاربر مهمان
|
به یاد خدا
سلام به همگی
خدای من !
تکیه گاه
با توام اي مهربان تر از بهار و آفتاب
اي طلوع تازه ي صبح وصال
نرم نرمان در كنار ياد تو
مي نوازم نغمه ي موزون آمال و خيال
در تمام لحظه هايم با مني
پا به پا، صورت به صورت، جان به جان
در ميان اين همه نامردمان!!
تك سوار دشت خوبي و كمال
هم غريبي، هم چو روحي در بدن
نيست چون تو تكيه گاهي مستدل
باش اينجا، باش آنجا، باش با من تا ابد
اي بهار جاودان، اي بي بدل ...!
|
|
| 61803 |
نام:
نعمت خاوری
شهر:
تنهایی
تاریخ:
12/18/2008 9:38:28 AM
کاربر مهمان
|
سلام بروبچه های حرف دل شب رفتین دعای کمیل از دعای خیر برای همدیگر فراموش نکنید
دعابرای ظهور آقا امام زمان
دعابرای سلامتی
دعابرای خوشبختی
|
|