اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61802 |
نام:
فائزه
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
12/18/2008 9:04:13 AM
کاربر مهمان
|
سلام به همه دوستان حرف دلی
به نیابت از شهدای گمنام دانشگامون یه طرح صلوات گذاشتم .قصد من از این طرح اینه که ، تاملی باشد برای روز مرگی ما مردمی که یادمان بماند به خاطر دل نازکشان ( شهدا )را نرنجانیم چون آنقدر لطیفند که در تمام ثانیه ها و بی قراری های ما سبز مانده اند .
تاریخ شروع طرح : بیست و دوم آذر
تاریخ اتمام طرح : یک روز پس از شهادت امام رضا (ع) .
هر شرکت کننده روزانه ۱۰۰ گل صلوات .
برای سلامتی همه حرف دلی ها صلوات .اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
*********************************************
۱ : فائزه از همین دور رو برا
۲ :ایمان عزیز از شهر توکل به خدا
۳ : ایمان عزیز به نیابت از همسر محترمشان
۴ :ایمان عزیز به نیابت از دایی مرحومشان
۵ : ایمان عزیز به نیابت از پسر دایی مرحومشان
۶ : انسیه گرامی از شهر تنهایی
۷ :
۸ :
۹ :
۱۰ :
.
.
.
.
التماس دعا از همه دوستان پاک حرف دلی .
********************************************
دوستان گرامی این طرخ خیلی وقته شرکت کننده ای نداشته خوشحال میش با هم همراه بشیم
*************************************
ایمان و انسیه گرامی از استقبال شما ممنونم . انسه عزیز در مورد ختمتون برام توضیح میدی؟؟؟ چند بار سوالم رو نوشتم از شما جواب نگرفتم دوست دارم ثبت نام کنم ولی نمیدونم از کجا، تا کجای قرآن رو باید بخونم ممنون میش راهنماییم کنی یه ختم هم برای من ثبت کن .
|
|
| 61801 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
12/18/2008 7:39:35 AM
کاربر مهمان
|
این یک به تیغم می کشد آن یک به بندم می کشد *** برجان تبانی کرده اند ایمای تو ایمان من
گفتم زجور چشم تو جان داده بستاند زمن *** گفتا بگیرد از کفت جان تو را چشمان من
آخر بگو من چون کنم تا کی غمم افزون کنم*** گفتم چقدر دل خون کنم کی می شود از آن من
کی از غمت نالان شوم ای که غمت آرام من! جانا چو جان شیرین بود غوغای تو در جان من!
گفتا مجو اسرار من در پرده باشد راز من! عاشق بمیرد تشنه لب در حسرت هجران من!
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
******** اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــكَ الفَرَج ************
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
|
|
| 61800 |
نام:
دوستی آشنا
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/18/2008 12:18:14 AM
کاربر مهمان
|
سلام.
خواهر عزیزم ستاره خانم با اینکه نمی دونم مشکلتون چیه .
اماخدا رو به بهانه های خلقت قسمش می دم بحق امیرالمومنین قسمش میدم که اولا محبت محمد وآل محمد روهمواه در قلبتان جاری کنه و بعد بحق امام رضا(قربمونش برم) هر آنچه که به صلاحتان است رابهتان بدهد
مطمئن باشید که خدا خیلی شما را دوست دارد.
اگر با دیگرانش بود میلی
چرا ظرف مرا بشکست لیلی
وهدف خدا از این سختی ها ومشکلات رشد شماست
برایتان در این آزمون های اللهی آرزوی موفقیت می کنم.
(بر محمد وآل محمد صلوات)
|
|
| 61799 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/17/2008 11:20:43 PM
کاربر مهمان
|
برجمال اولين مظلوم عالم صلواتي بفرست
|
|
| 61798 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
12/17/2008 10:24:54 PM
کاربر مهمان
|
این یک به تیغم می کشد آن یک به بندم می کشد *** برجان تبانی کرده اند ایمای تو ایمان من
گفتم زجور چشم تو جان داده بستاند زمن *** گفتا بگیرد از کفت جان تو را چشمان من
آخر بگو من چون کنم تا کی غمم افزون کنم*** گفتم چقدر دل خون کنم کی می شود از آن من
کی از غمت نالان شوم ای که غمت آرام من! جانا چو جان شیرین بود غوغای تو در جان من!
گفتا مجو اسرار من در پرده باشد راز من! عاشق بمیرد تشنه لب در حسرت هجران من!
|
|
| 61797 |
نام:
مهدی
شهر:
.
تاریخ:
12/17/2008 10:17:15 PM
کاربر مهمان
|
خدایا به حق عشق پاک حضرت زهرا و علی آرزوهای ما را برآورده کن
|
|
| 61796 |
نام:
مریم
شهر:
اصفهان
تاریخ:
12/17/2008 9:42:03 PM
کاربر مهمان
|
ازاین دنیا خسته شدم تو این دنیا هیچ کس را ندارم حتی خدا بابامم ازم گرفت به نظر شما دیگه زندگی کردن تو این دنیا ارزش داره خدا چرا من اینقدر بدبختم هیچ کس را ندارم حرف دلما براش بزنم.
|
|
| 61795 |
نام:
میم
شهر:
سلسبیل
تاریخ:
12/17/2008 8:22:48 PM
کاربر مهمان
|
بسم الله الرّحمن الرّحیم
علی آمد بشر اما چه بشر
بشری کاوست خدا را مظهر
علی و حق چو ضیاء و خورشید
علی و حق به مثل نور و قمر
مَثل حق بود او نیست خدا
لیک با اوست چو در سنگ آذر
خود علی گوش و علی چشم خداست
ای عجب حق بودش سمع و بصر
خود چه ممکن بود او کز عظمت
آمده صورت حق را مظهر
زاو کمان ، قوس نزول است و صعود
تیر او تیر قضا هست و قدر
تیر نگشود مگر خصم ، فکند
جنگ ناورد مگر یافت ظفر
او بود نور ولی مدعیان
همچو تاریکی و دودند و شرر
خود که را هست چو زهرا همسر
یا دو فرزند چو شبیر و شبر*
باز چون گشت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) به غدیر
با علی (علیه السّلام) شد به فراز منبر
گفت هر کس که منم مولایش
هست مولا و امامش حیدر
که چنین دید که یک پیغمبر
بی وصی شد به سرای دیگر؟
که بود منکِـر آن آیت حق
که بود نـَعت وی آیات و سور
شیر حق بود گه حمله به رزم
وز کرم بر همه ایتام پدر
یا علی بنده ات اندر شب و روز
باشد از خوف معاصی به خطر
دیر گاهی ست امیدش نگهی ست
از تو آیا رسد اینش آخر
باد بر آل کرام ات صلوات
تا که خور می زند از مشرق سر
بر طرفدار تو بادا برکات
می وزد تا که نسیمی به سحر
*حسنین (علیهما السلام)
شبر و شبیر ، نام فرزندان هارون ، برادر و جانشین
موسی (علیه السلام)
التماس دعا....قبول حق
|
|
| 61794 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/17/2008 6:35:06 PM
کاربر مهمان
|
.* یا حیّ و یا قیّوم *.
*دعای نادعلیّ :
بخوان نام علی را که مظهر شگفتی هاست:
بسم الله الرحمن الرحيم
ناد عليّا مُظهرالعجايب تجده عونالک فی النوايب لی الی الله حاجتی وعليه معولی کلما امرته ورميت منقضی فی ظل الله ويظلل الله لی ادعوک کل هم وغم سينجلی بعظمتک يا الله بنبوتک يامحمد بولايتک ياعلی ياعلی ياعلی ادرکنی بحق لطفک الخفی الله اکبر انا من شر اعدائک بری الله صمدی من عندک مددی وعليک معتمدی بحق اياک نعبد واياک نستعين يا ابالغيث اغثنی يا ابالحسنين ادرکنی يا سيف الله ادرکنی يا باب الله ادرکنی ياحجه الله ادرکنی ياولی الله ادرکنی بحق لطفک الخفی ياقهارتقهرت بالقهر والقهرفی قهر قهرک یا قهار ياقاهر العدويا والی الولی يا مظهر العجائب يا مرتضی علی رميت من بغی علی بسهم الله وسيف القاتل افوض امری الی الله ان الله بصير باالعباد والهکم اله واحدلا اله الا هو الرحمن الرحيم ادرکنی ياغياث المستغيثين يا دليل المـتحيرين يا امان الخائفين يامعين المتوکلین يا راحم المساکين يا اله العالمين برحمتک وصلی الله علی سيدنا محمد واله اجمعين والحمد لله رب العالمين اللّهم صلّ علی محمّد وآل محمّد.
یا علیُّ یا علیُّ یا علیُّ ... یا علیُّ
مقصود خدا و مصطفی حاصل شد
ای اهل ولاء نمازتان کامل شد
در گوش جهان بانگ ولایت پیچید
تا آیه ی اکملت لکم نازل شد
* * *
عید بر عاشقان مبارک باد
عاشقان عیدتان مبارک باد
|
|
| 61793 |
نام:
ستاره
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/17/2008 6:19:24 PM
کاربر مهمان
|
خدا جونم چند تا از دوستام که دید بدی نسبت به زندگی و ادم ها داشتند رو با دلایل و مثال هایی متقاعدشون کردم که دنیا قشنکگی هایی هم داره ولی حالا خودم از اونا هم بدتر شدم چرا نمیشه به هیچ کس اعتماد کرد چرا دنیامون داره انقدر بد میشه من که دیگه دوست ندارم به هیچ کسی حرفی بزنم حتی اونایی هم که قبلا محرم رازم بودند میبینم که اونا هم مثل بقیه اند
ای خدا جز تو نمیشه به هیچ کسی اعتماد کرد جز تو کسی رو نمیشناسیم که بی منت حرف دلمونو گوش بده و جوابمونو بده
خدا جونم خودت ما رو کمک کن که جز تو از کسی کمک نگیریم و فقط به تو امید داشته باشیم
اللهم عجل لولیک الفرج
|
|