هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61782
نام: روح الله
شهر: بندرعباس
تاریخ: 12/17/2008 8:37:08 AM
کاربر مهمان
  دوستت دارم سید برایم دعا کن
61781
نام: فائزه
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 12/17/2008 7:43:21 AM
کاربر مهمان
  سلام به همه حرف د لی های عزیز.

انسیه عزیز ممنون که توی طرح صلوات شرکت کردی . در مورد ختمتون هم برام توضیح میدی که چه طوری باید شروع کنم ؟

عيد کمال دين . سالروز اتمام نعمت وهنگامه اعلان وصايت و ولايت امير المومنين عليه السلام رو به همه شما همراهان حرف دلی تبریک میگم . التماس دعا از همه دوستان.
سید های حرف دل امروز همه همراهان حرف دل رو دعا کنید .
61780
نام: یه عاشق
شهر: قصه عشاق
تاریخ: 12/17/2008 3:19:39 AM
کاربر مهمان
  سلام
اون قدر دلم گرفته که حتی نمی تونم راحت نفس بکشم .یادتونه قصه ی یه عشق صاف و ساده رو براتون تعریف کردم قصه ی عاشقی که تو دلش یه دنیا غمه از دنیا هم بیشتر دنیا که کوچیک و فانیه .
خدایا تو میدونی که عشقم باک باکه .عشق به چیزهای گرانبهایی که با در کنار او بودن خواهم داشت .خدایا فقط تو میتونی کمکم کنی خداجون فقط تو می دونی تو دلم چه آشوبیه .نا شکری نمی کنم ونمی گم کاش بسر بودم.خوشحالم از اینکه این موهبت را به من دادی تا برای رسیدن به او از تو درخواست کنم و شیرینی عاجز و ناتوان بودن در برابر تو را بچشم.
فقط از تو در خواست کمک کنم واگر مدت فراق فزون گردد
تو را شکر می کنم که به من فرصت بیشتری برای بیان عجز و درخواستم داده ای. خدایا من اورا چون تورا دارد دوست دارم وبرای رسیدن به تو ای معبودم.
اطرافیانم را که میبینم مراسم های عروسی هایی که توش یه عالمه اسراف و گناهه واول زندگی شون رو با کارهایی شروع میکنن که رنگ و بوی خدایی نداره وباعث میش یه عالمه ادم یه عالمه گناه کنن.و اینکه مجبورم دردر کنار آدمایی باشم که به خاطر رفتارم مرا به مسخره می کنند.
فقط با امید اینکه روزی در کناراو باشم انان را تحمل می کنم.
از خدا می خواهم هر چه زودتر مرا به عشقم برساند به حق باک بودن عشق مولایمان علی و خانم فاطمه زهرا
خیلی برام دعاکنید خیلی میترسم از آینده از اینکه فریب شیطان را بخورم خیلی برام دعا کنید. این دل نوشته را نوشتم به امید اینکه شاید او بخواندش و بداند که من چه قدر دوستش دارم چرا که او ادرس شما را به من یاد داد.
عیدتان مبارک باشد و ان شاالله خدا جون به حق مولایمان علی حوایج همه را بر آورده کند.
از سید های محترم التماس دعا دارم.
61779
نام: ترنم
شهر: معرفت
تاریخ: 12/17/2008 2:32:49 AM
کاربر مهمان
  الحمدالله الّذی جعلنا من المتمسّکین بولایة علیّ بن ابیطالب والائمّة المعصومین علیهم السّلام
تذکری به خودم :

در این دنیا نفس بکشی و ارادتمند مرام علی نباشی ، به چه می ارزی ؟ ...

اما حبّ ایشان به تنهایی کافی نیست ... علی شناس و علی گونه می باید بود

علی شناسی ، یعنی شناخت برنامه های عملی علی (ع) ... محبت علی ... زهد علی ... حکومت داری علی

محبت علی ، یعنی عدالت علی

محبت علی ، یعنی با آیات کلام الله مأنوس بودن

محبت علي ، يعني خروج حب غير خدا از دل.
محبت علی ، یعنی تجسم ایثار ... کسی که مجسمه ی ایثار نیست ، محبّ علی نیست

محبت علی ، یعنی شجاعت و شهامت ... برائت از ظلم و ظالم ، و یاری و دستگیری از مظلوم

محبت علی ، یعنی تحت ولایت علی بودن

محبت علی ، یعنی عارف و عامل به اعمال علی بودن

محبت علی ، یعنی علی گونه زیستن و علی وار رفتن

محبت علی ، یعنی هر که تو را دید ، بگوید او شیعه ی علی ست ...

ان شاءالله علی پسند باشید.

من که هنوز در جامه شعار و تزویر گرفتارم.

عید غدیر

عید ولایت امیر مومنان

پاشاه هر دو جهان

ساقی کوثر

فاتح خیبر

امیر المومنین حیدر...

بر شما حیدریان

مبارک باد

61778
نام: منصوره
شهر: ساوه
تاریخ: 12/17/2008 2:26:52 AM
کاربر مهمان
  سلام
سارای منتظر از مشهد الرضا خوش به حالت که بیش امام رضایی.قسمت میدم به همون آقای مهربونی که هم جوارشی هر وقت چشمت به ضریح آقا افتاد برام دعا کنی.
عید همگیتون مبارک
61777
نام: اسماء فاطمی
شهر: دیار آشنا
تاریخ: 12/17/2008 2:09:08 AM
کاربر مهمان
  سلام
سلام به همه آنهایی که دلشون اونقدر به مهر علی گره خورده که شدن یار واقعی مهدی

امروز روز زیبایی خواهد بود ..................ولی بگذار ازغروب دلگیرش نگویم که فردا روز عید است

.....................................
جناب امیر حسین از دیدن نامتون خیلی خوشحال شدم و احساس کردم چقدر جای ونوس کوچولو خالیه تا براش قصه های مردان مرد را بگید و ما سر تا پا گوش شویم .
همیشه به یاد شما خواهیم ماند


یا حضرت امیر
61776
نام: ملیحه
شهر: .
تاریخ: 12/17/2008 2:02:17 AM
کاربر مهمان
  در اين ايام مي گويند....

بازوي علي عليه‏السلام را گرفت و بالا برد. آسمان، هم‏پاي او قد کشيد. سروها، خودشان را بالا کشيدند.
نسيم، در گوش آسمان زمزمه مي‏کرد:
«هر کس من پيشواي اويم، علي عليه‏السلام پيشواي اوست...»
جبرئيل فرود آمد. بوي خوش پيامش، زمين را عطرآگين کرد. خدا او را با عهد بزرگي فرستاده بود؛ عهد ولايت.
هيچ‏گاه زمين بي‏حجت نمي‏ماند...
61775
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/17/2008 1:17:13 AM
کاربر مهمان
  ايمان ازشهر توكل بخدا،عيد غدير برشمانيز مبارك باشه وتا باشه خوشحالي انشاا...صلواتي بر جمال علي ع
61774
نام: رسول
شهر: ری
تاریخ: 12/17/2008 12:20:06 AM
کاربر مهمان
  به نام خدای علی
خدایا تو محمد وآل محمد قسمت می دهم که هر کس ازشیعیان ومحبان علی بن ابی طالب علیه السلام دعایی ، آرزویی یا هدفی مقدسی دارد را برآورده به خیر بگردان
خدایا تمام بیماران را شفا عنایت بفرما.
خوب
حالا خودم
خدایا امشب من هم میخواهم باامام ومولایم عهد ببندم خدایا تو خود به من آگاه تری
اگر می دانی کهدرآینده می خواهم عهد شکنی کنم خدایا مرا همین الان بمیران
خدایا به حق این شب عزیز بحق مولام امیرالمومنین خود مولا رو بهم به.
محبت مولام رو بهم بده
خدا یا مبادا یاد خودت رو از دلم بیرون کنی چون خودت گفتی که اونایی که دلهاشون از یاد من خالیه یاد وعشق غیر خودم رو تو دلهاشون می ذارم.
خدایاازت میخوام که بحق امام رضا(قربمونش برم) کمکم کن تا این کنکور رو که شرط رسیدن من به آقام رو بخوبی بدم خدایا این کنکور رو تو وظیفه ام قرار دادی خود هم کمکم کن
خدایا تو دل بندها بنداز که من هم دعا کنند

خدایا دلم تنگه آقام رو بهم نشون نمی دی...؟
<<اللهم عجل لولیک الفرج>>
<<وجعلنا من اعوانه و انصاره>>
61773
نام: سیده کوچک
شهر: تهران
تاریخ: 12/16/2008 11:47:33 PM
کاربر مهمان
  سلام اهالی اهل دل

امروز خواهرم داشت حساب میکرد چند روز تا محرم مونده،فقط ۱۲ روز محرم خیلی نزدیکه

آنکه دخیل پرچم حسین است
منتظر محرم حسین است
<<ابتدا <قبلی 6184 6183 6182 6181 6180 6179 6178 6177 6176 6175 6174 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6179&mode=print