اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61772 |
نام:
دلشکسته
شهر:
صبر
تاریخ:
12/16/2008 11:34:51 PM
کاربر مهمان
|
یاهو
عیدتون مبارک
انقدر تو این روزا التماس دعا اینجا گفتن که دیگه واسه من جایی نمونده.
خدایا به عظمت این روزا مارو دست خالی برنگردون.خسته شدم دیگه خدا جون انقدر ازت خواستم.
یاحق
|
|
| 61771 |
نام:
شقثظخ
شهر:
سخثی
تاریخ:
12/16/2008 11:20:00 PM
کاربر مهمان
|
salam kari dar sare rahe namidonam chi mishe va khali ghose daram del shore
|
|
| 61770 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/16/2008 9:51:52 PM
کاربر مهمان
|
.* يا حيّ و يا قيّوم *.
.* الله اکبر *.
*خداحافظی بوش از عراق با بوسه بر لنگه کفش:
در وبلاگ شهدای گمنام:
http://www.bmz14.parsiblog.com/768291.htm
فردوس نقشه اي ست ز ايوان كوي تو
يوسف اسير جلوه و مبهوت روي تو
شيعه خبرنگار غديرست در جهان
كفش تمام شيعه نثار عدوي تو
* * * عيد الله الاكبر مبارك باد. * * *
|
|
| 61769 |
نام:
عبد الله عاصي
شهر:
نمي دانم
تاریخ:
12/16/2008 9:22:27 PM
کاربر مهمان
|
سلا م با عرض تبريك به مناسبت اعياد قربان و غدير پيشنهاد مي كنم با كمك تمامي اعضاي سايت يك برنامه مشترك برا محرم بزاريم البته بايد همه همكاري كنن
يا علي التماس دعا
|
|
| 61768 |
نام:
فریال
شهر:
تهران
تاریخ:
12/16/2008 9:15:49 PM
کاربر مهمان
|
هوالمحبوب
هوالمحبوب
افتاب بیشترازهمیشه بخشنده شده بودوتلالوخودراسخاوتمندانه ترازهمه ی روزهابرسرخلق می افشاند.
رسول بی تاب بودوخوشحال.خوشحال بودچراکه امروزبه امرخداوندعمل می کردووصی وجانشین خویش رامعرفی می نمودوبی تاب بودکه اگراین کاررانتواندانجام دهدچه؟ پروردگارش گفته بود:رسالتت کامل نمی شود.پیامبرمدت هامنتظراین روزبودازطرفی برای علی ویگانه دخترش فاطمه ناراحت بودچراکه بیست وپنج سال خانه نشینی ان ابرمردرامی دید.
شکافته شدن پهلوی دخترش وکبودی یاس بهشتی اش رامی دیدنامردی هاونامرادی های دشمنان بیعت شکنی هاراخون دل خوردن هارامی دید.
سنگینی شانه های چاه نخلستان های کوفه رامی دیدوبی تابی های زینب راوخورشیدرابرسرنیزه می دیدوازسوی دیگرعزت وشکوفایی اسلام وعالم گیرشدن این دین رابه دست نواده ی علی می دید...
سرانجام به برکه ی خم رسیدندپیامبربی درنگ برروی تلی ازجهازشتران رفت ودست علی رابلندکردووصی خودرامعرفی نمود...
...ملائک خوشحال بودندجبرئیل خنده برلب داشت.فرشتگان صف درصف منتظربیعت باشیرخدابودندوبی تاب برای دیداربااو.بزرگان صدراسلام وانانی که به حج رفته بودندباعلی بیعت کردندوبودنددران میانه کسانی که
شکستندپیمان هایشان راوبه جنگ برخاستندباحیدرکرار.
اری عاقبت روزغدیربه پایان رسیدولی عیدغدیرتااخرالزمان پابرجاست.
*******پس عیدتون مبارک*******
((فاطمه شهریور(باران)-چهارده ساله.تهران))
افتاب بیشترازهمیشه بخشنده شده بودوتلالوخودراسخاوتمندانه ترازهمه ی روزهابرسرخلق می افشاند.
رسول بی تاب بودوخوشحال.خوشحال بودچراکه امروزبه امرخداوندعمل می کردووصی وجانشین خویش رامعرفی می نمودوبی تاب بودکه اگراین کاررانتواندانجام دهدچه؟ پروردگارش گفته بود:رسالتت کامل نمی شود.پیامبرمدت هامنتظراین روزبودازطرفی برای علی ویگانه دخترش فاطمه ناراحت بودچراکه بیست وپنج سال خانه نشینی ان ابرمردرامی دید.
شکافته شدن پهلوی دخترش وکبودی یاس بهشتی اش رامی دیدنامردی هاونامرادی های دشمنان بیعت شکنی هاراخون دل خوردن هارامی دید.
سنگینی شانه های چاه نخلستان های کوفه رامی دیدوبی تابی های زینب راوخورشیدرابرسرنیزه می دیدوازسوی دیگرعزت وشکوفایی اسلام وعالم گیرشدن این دین رابه دست نواده ی علی می دید...
سرانجام به برکه ی خم رسیدندپیامبربی درنگ برروی تلی ازجهازشتران رفت ودست علی رابلندکردووصی خودرامعرفی نمود...
...ملائک خوشحال بودندجبرئیل خنده برلب داشت.فرشتگان صف درصف منتظربیعت باشیرخدابودندوبی تاب برای دیداربااو.بزرگان صدراسلام وانانی که به حج رفته بودندباعلی بیعت کردندوبودنددران میانه کسانی که
شکستندپیمان هایشان راوبه جنگ برخاستندباحیدرکرار.
اری عاقبت روزغدیربه پایان رسیدولی عیدغدیرتااخرالزمان پابرجاست.
*******پس عیدتون مبارک*******
((فاطمه شهریور(باران)-چهارده ساله.تهران)) هوالمحبوب
افتاب بیشترازهمیشه بخشنده شده بودوتلالوخودراسخاوتمندانه ترازهمه ی روزهابرسرخلق می افشاند.
رسول بی تاب بودوخوشحال.خوشحال بودچراکه امروزبه امرخداوندعمل می کردووصی وجانشین خویش رامعرفی می نمودوبی تاب بودکه اگراین کاررانتواندانجام دهدچه؟ پروردگارش گفته بود:رسال
|
|
| 61767 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/16/2008 9:06:26 PM
کاربر مهمان
|
انسيه ازتنهايي وانتظارواميد...،عيدت مباركا وازمحبان علي ع باشي تاقيامت ،وخوش بحال خودت كه تا اسم محمد ص ميشنوي ذوق ميكني وبراووالش صلوات ميفرستي ،منتظر جه هستي صلوات بفرست
|
|
| 61766 |
نام:
نازنین
شهر:
تهران
تاریخ:
12/16/2008 9:03:14 PM
کاربر مهمان
|
emam reza kheili delam barat tang shode bezar dobare bezar biam pishet
|
|
| 61765 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
12/16/2008 8:28:54 PM
کاربر مهمان
|
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
.::عید غدیر خم بر شما شیعیان و شیفتگان مولا علی(ع) مبارکباد::.
التماس دعا
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
******** اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــكَ الفَرَج ************
::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::
|
|
| 61764 |
نام:
سوگند
شهر:
امان از جدایی
تاریخ:
12/16/2008 7:36:00 PM
کاربر مهمان
|
باز هم سلام توی هر وبلاگی که میرفتم و درد دلم رو می نوشتم اونو نمایش نمی دادن آخه مگه دوست داشتن گناهه اما امشب خوشحالم چون میدونم خیلی ها امشب واسم دعا میکنند
یا علی
التماس دعا
|
|
| 61763 |
نام:
سوگند
شهر:
امان از جدایی
تاریخ:
12/16/2008 7:12:24 PM
کاربر مهمان
|
نمیدونم که پیام قبلیم دستتون رسیده یا نه؟تو رو خدا تو این شب عزیز واسه من و علی دعا کنید که بهم برسیم علی آقا هدیه امام رضاست دوست دارم یه روزی من و علی با همدیگه یه روز از درد دلامون بگیم و واسه شما بنویسیم .خدا جون واسه تو که کاری نداره دعا کنی .خداجونم به سر بریده امام حسین به پهلوی شکسته حضرت زهرا آبرومو نریز و واسم دعا کن اگه یو روز بفهمم که علی ازدواج کرده خداجون....................
خدا جون فقط خودت میتونی کمکم کنی
افوض و امری الله الی ان الله بصیر باالعباد
از همه عزیزایی که این پیامه میخونن التماس دعا دارم
یا علی
|
|