هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61732
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/16/2008 10:49:54 AM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

عید مولا مبارک باشد بر همه .

یاس سفید انشالله به خیر و سلامتی باشد و در پناه مولا امیر المومنین سلامت باشید.
منتظر بازگشتتون هستیم .

یاران عید ولایت است . از حق یکدیگر بگذرید و همدیگر را حلال کنید.

سید و سیده های بزرگوار دعایمان کنید.

یا علی و یا فاطمه
61731
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 12/16/2008 10:15:02 AM
کاربر مهمان
  هوالمحبوب

افتاب رادوست ندارم چونان که هرصبح روسیاهیم رادرانعکاس سجاده ای بازنشده عریان می کند. دریارادوست ندارم چراکه حسوداست ودائم ردپای توراپاک می کند. ساعت رادوست ندارم وقتی باشن های معطربه قدوم توشکمش راسیرمی کند.گنجشک هابایدباهم اوازبخوانندوقتی که مجیدی سینمامی سراید.

(منبع:روزنامه ی کیهان)
61730
نام: مسافر
شهر: مسافرخانه
تاریخ: 12/16/2008 10:14:14 AM
کاربر مهمان
  عید ولایت بر صاحب ولایت مبارک

تعجیل در فرجش صلوات
61729
نام: اردیبهشت
شهر: بهارستان یزدان
تاریخ: 12/16/2008 10:11:28 AM
کاربر مهمان
  منت خدای را عز و جل
سلام همی
بوی عید همی آید به مشاممان به به همی به به همی
مبارک همی بادا ولایت مولایمان علی( ع) بر دوستدارن ایشان و بر فاطمه (س)
اکنون که این قصه همی گویم مربوط می شود به چندین و چنصد سال پیش
القصه در شبی از شبان تموزی که درهای خانه باز همی استندی چشمهای خویش را بگشودیم به نیمه شبان و هیکلی بدیدیم اسکلتی در ابعاد پدر بزرگوار این سالار و این خان خانواده ، که ایشان شباهنگام در جلوی در یخدان به کت و وت و ایجاد سر و صدا مشغول به و چون ایشان نیمه شبان زیاد در طول خانه راه پیمایی همی نمودندی ما هیچ اهمیت ننهادیم و به خیال خویشتن بفرضیدیم که ایشان در پی نبات همی بودندی ! و در نتیجه به خواب خویشتن ادامه همی دادیم و چون صبحگاهان بدمید بر همی خاستیم و به فعالیت مشغول به که مادرم گرامیان این بانوی خانزاد به سرعت جت بیامدندی سوی یخدان و بگفتا که ای اردیبهشت هیچ از صندوقچه ی طلاها و جواهرات خبر همی داری ؟ بگفتیم نه ! اما دوش بدیدیم که پدر در یخدان بدنبال چیزی همی آمدندی و چون سالار خانه را خبر همی دادندی بگفتا که دوش هیچ زخواب خویشتن بر نه همی خواسته و بلی آنچه نه همی باید شدن ، بشد .
که سراسیه فریاد همی زدندی که ای اردیبهشت داروغه را خبر همی کن که دزدی نابکار این چنین بر خزانه بزده و جز رونوشتی از اوراق قیمتی هیچ به جای نه همی گذارده استندی !
القصه تر
داروغگان بیامدندی و هر چه بجستند هیچ نبیافتند و مواخذه همی نمودندی که از آشنایانتان چه کسی زین صندوقچه خبر همی داشتندی و هیچ به ذهنمان کس خطور نکردندی و چون جایگاه اصلی آن را بپرسیدندی بگفتا ای نادانان ز چه روی شما در خانه ی خویشتن نبات را پنهان همی کردندی و لی صندوقچه ی جواهراتتان در جلوی دید هر کس و ناکس همی بودندی و اینچنین نیش ما تا بناگوش باز همی شدندی که چشم زخمهایی ز اطراف بر ما فرود همی آمدندی و این خانزاده بگفتندی زیرا که نبات خوردنی همی استندی و جواهرات نه ! مکان را ترک همی نمودندی !
اکنون پانصد سال از آن روزها همی گذشتندی و هیچ اثری از آن ثروت و مکنت بی همتا یافت نه همی شدندی و ما پی همی بردندی که کار کار آشنایان دشمن همی بودندی ولی که ؟؟؟
این قصه از برای آن همی گفتندی که نبات را در خانه خویش پنهان نه و طلا را در یخدان خانه ی خویشتن پنهان همی کنید.

یا علی با علی تا اعلا
61728
نام: سعيدسناتور
شهر: زاهدان
تاریخ: 12/16/2008 10:07:56 AM
کاربر مهمان
  سلام
عیدبزرگ غدیربرتمامی مسلمانان جهان مبارک
التماس دعا
61727
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/16/2008 10:05:01 AM
کاربر مهمان
 

.* یا ارحم الرّاحمین *.


یَا اَبَا الحَسَنِ ،

یَااَمیرَالمُومِنِینِ ،

یا عَلَیَّ ابنَ اَبیِ طالِب ،

یَا حُجّة اللهِ عَلَی خَلقِهِ ،

یَا سَیِّدَنَا وَ مَولانَا ،

اِنَّا تَوَجَّهنَا وَ استَشفَعنَا وَ تَوَسَلنَا بِکَ الَی الله و قَدَّمنَاکَ بَینَ یَدَی حَاجَاتِنَا ،

یَا وَجِیهاً عِندَالله اِشفَع لَنا عِندَالله ،

یَا وَجِیهاً عِندَالله اِشفَع لَنا عِندَالله ،

یَا وَجِیهاً عِندَالله اِشفَع لَنا عِندَالله .



.*. فقط حیدر ، امیرالمومنین است .*.



شیعه یعنی دست بیعت با غدیر

بارش ابر کرامت بر کویر


شیعه یعنی عدل و احسان و وقار

شیعه یعنی انحنای ذوالفقار


* * * عید ولایت مولا امام علیّ ابن ابی طالب(علیه السّلام) و تکمیل دین مبارک باد. * * *

بارالها عیدی ما را ظهور حضرت حجة(روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء) قرار بده.


اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج.

اللّهمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِِل فَرَجَهُم.

61726
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/16/2008 10:01:20 AM
کاربر مهمان
  قل هو الله احد
یا علی مولی مدد
لعنت بی حد و عدد
بر دشمنش تا به ابد
**************
قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد
ایمان به جز از حب علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم
گفتا كه علی نور بود سایه ندارد
**************
روز مـحـشــر پـرسـیـد ز مـن رب جـلــــــــی
گفت تو غـرق گنـاهی؟ گفتمش یـا رب بلی
گفت پس چـراآتش نمیـگیرد جـسم و تنـت ؟
گفتمش چون حـك نمودم روی قلبم*یا علی*

61725
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/16/2008 9:06:40 AM
کاربر مهمان
  سلام!به خداجونم به مولايم به سيزده معصوم(ع)به شمابزرگواران وعرض تبريك وتهنيت بمناسبت اين عيدفرخنده وبزرگ والتماس دعاازيكايك شمادوستان وبزرگان باصفا.
علي درعرش بالابي نظيراست/علي برعالم وآدم اميراست/به عشق نام مولايم نوشتم/چه عيدي بهترازعيدغديراست؟****
ختم قرآن{ياالله}:
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(صبر)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)ماراهم نزدخداياد كنيد!
نفرهشتم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيزآقاشهاب(ازدارلقرآن كريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
نفرسی ام:مهدیه عزیز(ایران)
نفرسي ودوم تاسي وسي وششم:پنج نفرازدوستان دوستم خديجه(ازتهران)
نفرسي وهفت وسي وهشت:دونفرازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)
نفرسي ونه تاچهل ويك:سه نفر ازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)دانشگاه تهران
نفرچهل ودوتاچهل وهشت:هفت نفرازدوستان دلشكسته عزيز_صبر)دانشگاه تهران
نفرچهل ونه:استاددلشكته عزيز(صبر){اجرخودتون وتمامي اسامي راكه گفتيدباخوداباعبدلله الحسين(ع)}
نفر پنجاه:م عزيز (نگم بهتره){انشاالله خودتون ومادروخواهروتك تك دوستانتان عاقبت بخيروحاجت رواشويدوعيدي ات راازدستان مبارك ائمه(ع)بگيري عزيزدرپناه حق وزيرسايه آقااباصالح المهدي(عج)!التماس دعا}
نفرپنجاه ويك:مادردوست دلشكسته عزيزوگرامي(صبر)
نفرپنجاه ودوم:پدردلشكسته عزيز(صبر)
نفرپنجاه وسه:مادر گرامي م(نگم بهتره)
نفرپنجاه وچهار:خواهر م(نگم بهتره)
نفرپنجاه وپنج تاپنجاه ونه:پنج نفرازدوستان م(نگم بهتره)
...
...
...
نفرصدوبيستم:انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!به اميدلطف ورحمت وعفوخداودعاوشفاعت امام حسين(ع)وامام زمان(عج)

ايمان گرامي ازلطف شمابينهايت ممنونم لطفاامشب وفردا برايم خيلي دعاكنيد.ديشب خيلي دلم گرفته بودبازم كم آوردم باخداومولايم خيلي حرف زدم مثل هميشه تااينكه خوابم بردويه خواب قشنگ ديدم نميدونم تعبيرش چيه ولي كلاازشماويكايك دوستان حرف دل التماس دعادارم ازآقاشهاب "دلشكسته هاي عزيز"م ازنگم بهتره(كه اگه بگي بهترتره چون خداي نكرده يه روزمثل من به جايي ميرسي كه مثل يه كوه آتشفشان فوران ميكني و...(البته اميدوارم شمامثل من نشيد)"چه فرقي ميكنه ي گرامي"سيده كوچك عزيز"ياس سفيدعزيز" سبكبارگرامي(خوشبحالتون كه سبكباريدوانشاالله كه پرازتوشه ي خوب وباسعادت وخيرباشيد)"فائزه وفريال گرامي ووو...سايرشماعزيزان وبزرگواران.
براي فرج هرچه زودترصاحب الزمان(عج)واينكه امشب دعاوشفاعت ايشان وائمه(ع)شامل حال يكايك ماشود...اللهم صل علي محمدوآل محمدوعجل فرجهم*
آقاجان عيدتون مبارك التماس دعا.
عزیزان راستی بیاییدودرختم قرآن شرکت کنیدوگرنه به زوراسم همه رامینویسم!!
خوب زیادحرف زدم حلالم کنیدالتماس دعا.
61724
نام: نعمت خاوری
شهر: تنهایی
تاریخ: 12/16/2008 9:01:58 AM
کاربر مهمان
  سلام بروبچه های حرف دلی امید وارم که همیشه راست وصادق باشید و برای هم دعای خیر کنیدازهم نرنجید ویک صلوات برای سلامتی هم دیگر بفرستید.
دوستدارتان کمی دورتر از شما ولی دلی نزدیک شما
61723
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/16/2008 8:41:26 AM
کاربر مهمان
  سلام بر سید و سرور حرف دل آقاسید مرتضی . آقاسید عیدتان مبارک سادات

سلام بر یاران و همراهان حرف دل همگی عیدتان مبارک

سلام بر چه فرقی می کنه بزرگوار عیدتان مبارک

سلام بر سبکبار شیرین کلام عیدتان مبارک

سلام بر آقا شهاب گرانقدر عیدتان مبارک

سلام بر خروش بزرگوار عیدتان مبارک

سلام بر سارا خانمهای گرامی عیدتان مبارک

سلام بر مریم ار انتظار بهار و بارون عیدتان مبارک

سلام بر مریم دل آرام حرف دل عیدتان مبارک

سلام بر دلشکسته های عزیز عیدتان مبارک

سلام بر یونس بیست عیدتان مبارک

سلام بر مقداد گرامی عیدتان مبارک

سلام بر پرستو عزیز از ساوه عیدتان مبارک

سلام بر انسیه ارجمند عیدتان مبارک

سلام بر یاس سفید از کوچه بنی هاشم عیدتان مبارک دوست ارجمند نگران نباش همانطور که با نام خدا و توکل بر خدا و اینکه روز عید غدیر است داری برای بستری شدن میری مطمئن باش به سلامت بر میگردی فقط با مدد از علی برو به امید خدا . منتظرت هستیم .

دوست گرامی زهره از زنجان سلام و عرض ادب . عیدتان مبارک و در روز جشن مولودیتون من حاجتمند را یادت نره بگو یه خواهری داری تو حرف دل به اسم ایمان که خیلی مخلص مولایش علی می باشد و حاجتمند است .

کلیه دوستان و همراهان خصوصا سادات حرف دلی عیدتان مبارک

یاعلی
<<ابتدا <قبلی 6179 6178 6177 6176 6175 6174 6173 6172 6171 6170 6169 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6174&mode=print