هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61722
نام: gharib
شهر: تهران
تاریخ: 12/16/2008 7:28:40 AM
کاربر مهمان
  سلام
من وقتی خیلی دل تنگی می کنم باید برم کوه
61721
نام: یاس سفید
شهر: کوچه بنی هاشم
تاریخ: 12/16/2008 1:55:22 AM
کاربر مهمان
  خطبه پیامبراکرم(ص)درروزغدیر:ای مردم آنهایی که برای بیعت باعلی(ع)سبقت گیرندواورادوست بدارندواوراامیرالمؤمنین بخوانند،به نعم الهی دربهشت سرفرازخواهندشد.
غدیر،جشن بزرگ تاریخ ،روزناامیدی شیطان برهمه مبارک.
******************************************************
چرابه گردنش افکندریسمان امت
چه شدکه دودزکاشانه ی علی(ع)برخواست؟
سؤال من زتمامی مسلمین این است
بدوست اینهمه آزارنه،به خصم رواست؟
چوعمرصاعقه کوتاه باددورانش
خلافتی که دوامش به کشتن زهراست
برای غصب خلافت زدندفاطمه را
شرف کجاست مروت کجاست رحم کجاست
شکستن درو،بی حرمتی به خانه ی وحی
مودتی است که درباره ی ذوالقربی است؟
اگرقصیده ی (میثم)بودصدوده بیت
که درعددصدوده نام آن ولی خداست
فضائلی است علی راکه گفتن هریک
نیازمندهزاران قصیده ی غراست
61720
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/16/2008 1:48:17 AM
کاربر مهمان
 

.* يا ارحم الرّاحمين *.


* * * عيدولايت ، عيدغديرخم مبارك * * *


* خطبه بدون نقطه امیرالمومنین امام علی علیه السلام :

اَحمَدُهُ حَمداً مَمدوداً مَداهُ وَ اُوَحِّدُهُ کَما وَحَّدَ الاَوّاهُ، وَ هُوَ اللهُ لا اِلهَ لِلاُمَمِ سِواهُ وَ لا صادِعَ لِما عَدَّلَهُ وَ سَوّاهُ.اَرسَلَ مُحَمَّداً عَلَماً لِلاِسلامِ وَ اِماماً لِلحُکّامِ، مُسَدِّداً لِلرَّعاعِ وَ مُعَطِّلَ اَحکامِ وَدٍّ وَ سُواعٍ، اَعلَمَ وَ عَلَّمَ وَ حَکَمَ وَ اَحکَمَ وَ اَصَّلَ الاُصولَ وَ مَهَّدَ وَ اَکَّدَ الوُعودَ وَ اَوعَدَ، اَوصَلَ اللهَ لَهَ الاِکرامَ وَ اَودَعَ روحَهَ السَّلامَ وَ رَحِمَ آلَهُ وَ اَهلَهُ الکِرامَ، مالَمَعَ رِئآلٌ وَ مَلَعَ رالٌ وَ طَلَعَ هِلالَ وَ سُمِعَ اِهلالٌ.اِعمَلوا -رَعاکُمُ اللهُ- اَصلَحَ الاَعمالِ وَ اسلُکوا مَسالِکَ الحَلالِ وَ اطرَحوا الحَرامَ وَ دَعوهُ وَ اسمَعوا اَمرَ اللهِ وَ عوهُ وَ صِلوا الاَرحامَ وَ راعوها وَ عاصوا الاَهواءَ وَ اَردَعوها وَ صاهِروا اَهلَ الصَّلاحِ وَ الوَرَعِ وَ صارِموا رَهطَ اللَّهوِ وَ الطَّمَعِ وَ مُصاهِرُکُمْ اَطهَرُ الاَحرارِ مولِداً وَ اَسراهُم سؤدُداً وَ اَحلاهُم مَورِداً وَ ها؛ هُوَ اَمَّکُم وَ حَلَّ حَرَمَکُم مُملِکاً عَروسَکُم المُکَرَّمَةَ وَ ماهَرَ لَها کَما مَهَرَ رَسولُ اللهِ اُمَّ سَلَمَةَ وَ هُوَ اَکرَمُ صِهرٍ اَودَعَ الاَولادَ وَ مَلَکَ ما اَرادَ وَ ما سَها مُمَلِّکُهُ وَ لا وَهِمَ وَ لا وُکِسَ مُلاحِمُهُ وَ لا وُصِمَ. اَسئَلُ اللهَ لَکُم اِحمادَ وِصالِهِ وَ دَوامَ اِسعادِهِ وَ اَلهَمَ کُلّاً اِصلاحَ حالِهِ وَ الاِعدادَ لِمَآلِهِ وَ مَعادِهِ، وَ لَهُ الحَمدُ السَّرمَدُ وَ المَدحُ لِرَسولِهِ اَحمَدَ.


سپاس از آن خداوندی است که پادشاهی ستوده و مالکی پر مهر، صورت گر هر مولود و پناهگاه هر مطرودی است. گستراننده بستر زمین و استوار کننده کوهها و فروفرستنده بارانها و آسان کننده نیازها (و آرزوها) است.

دانا و آگاه به همه رازها و درهم کوبنده ی پادشاهان و نابودکننده آنهاست. در هم پیچنده (:و پایان بخش) روزگاران و برگرداننده آنهاست. اوست که هر چیز را وارد دَور می نماید و از دور خارجش می گرداند. عطایش همه چیز را فراگرفته و ابرِ سخایش کمال یافته و فروباریده و خواسته ها و آرزو(های بندگان) را برآورده است. و (به حکمتش) ریگزارها را گسترد و به ریگ آراست.
ستایش می کنم او را، ستایشی که امتدادش بلند (:و بی انتها) است؛ و یگانه اش می شمارم بدان گونه که (پیامبرِ) پر تضرّع و ابتهال یگانه اش می شمرد. و اوست خداوندی که امّتها را خدائی جز او نیست. آنچه که او استوار و مرتّب نمود کسی نیست که درهم ریزد.
محمّد را – به عنوان نشانه هدایت اسلام و پیشوای زمام داران (:و پیشوایان)، و اصلاح گر توده ها و تعطیل کننده احکام (:و رسوم بتهایی چون) وَدّ و سُواع – فرستاد. او (نیز تعالیم رسالت را) ابلاغ نمود و تعلیم فرمود (هر حکمی که لازم به بیان بود بدان) حکم نمود و (مبانی را) محکم ساخت؛ و اصول اساسی را پایه گذارد و زمینها(ی عملی اش را) مهیّا ساخت، و بر وعده ها(ی بشارت) تأکید ورزید و انذار و بیم داد.
خداوند اِکرام (خویش) را برای او پیوسته سازد و سلام (:و درود) را ملازم روانش گرداند، و آل و اهل بیت بزرگوارش را رحمت عطا کند، تا وقتی که کواکب می درخشد و بچه شتر مرغ می دود و ماه طلوع می کند و بانگی به گوش می رسد.
خداوند حفظتان کند. شایسته ترین اعمال را انجام دهید، و به مسیرهای حلا
61719
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/16/2008 1:41:02 AM
کاربر مهمان
 
.* يا ارحم الرّاحمين *.


* * * عيدولايت ، عيدغديرخم مبارك * * *


*در سايه سار نخل ولايت


خجسته باد نام خداوند،

نيکوترين آفريدگاران

که تو را آفريد.

از تو در شگفت هم نمي توانم بود

که ديدن بزرگيت را، چشم کوچک من بسنده نيست:

مور، چه مي داند که بر ديواره ي اهرام مي گذرد

يا بر خشتي خام.

تو، آن بلندترين هرمي که فرعونِ تخيّل مي تواند ساخت

و من، آن کوچکترين مور، که بلنداي تو را در چشم نمي تواند داشت

دري که به باغ ِ بينش ما گشوده اي

هزار بار خيبري تر است

مرحبا به بازوان انديشه و کردار تو

شعر سپيد من، رو سياه ماند

که در فضاي تو، به بي وزني افتاد

هر چند، کلام از تو وزن مي گيرد

وسعت تو را، چگونه در سخنِ تنگمايه، گنجانم؟

تو را در کدام نقطه بايد بپايان برد؟

تو را که چون معني نقطه مطلقي.

الله اکبر

آيا خدا نيز در تو ، به شگفتي در نمي نگرد؟!

فتبارک الله، تبارک الله

تبارک الله احسن الخالقين

خجسته باد نام خداوند

که نيکوترين آفريدگاران است

و نام تو

که نيکوترين آفريدگاني.


استاد علي موسوي گرمارودي


61718
نام: میم
شهر: آرام
تاریخ: 12/16/2008 12:35:29 AM
کاربر مهمان
  بسم الله الرحمن الرّحیم

سلام علیکم جمیعا

[و إذا جاءکَ الذّین یؤمنونَ بآیاتنا فقل سلامٌ علیکم

کتبَ ربُّکم علی نفسه ِ الرّحمة َ

أنّه ُ من عمِل َ منکم سوءاً بجهالة ٍ ثمّ تاب َ من بعدهِ

و أصلح َ فإنّه غفورٌ رحیم]


[هرگاه کسانی که به آیات ما ایمان دارند نزد تو آیند، به آنها بگو:
«سلام بر شما ، پروردگارتان رحمت را بر خود فرض کرده، هر کس از شما کار بدی از روی نادانی کند،
سپس توبه و اصلاح (و جبران) نماید،
(مشمول رحمت خدا می‌شود چرا که) او آمرزنده مهربان است»]

سوره مبارکه انعام _ آیه 54


بعضی آیات خیلی زیبا هستند.

بنده ، سوره بقره ، سوره واقعه و سوره نبأ را
دوست می دارم و همچنین جزء سی ام....!!!!!!


از همه دوستان عذر می خواهم برای همه چیز.

گر از این منزل ویران به سوی خانه روم
دگر آنجا که روم عاقل و فرزانه روم.......
61717
نام: فائزه
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 12/16/2008 12:13:44 AM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان حرف دلی
به نیابت از شهدای گمنام دانشگامون یه طرح صلوات گذاشتم .قصد من از این طرح اینه که ، تاملی باشد برای روز مرگی ما مردمی که یادمان بماند به خاطر دل نازکشان ( شهدا )را نرنجانیم چون آنقدر لطیفند که در تمام ثانیه ها و بی قراری های ما سبز مانده اند .
تاریخ شروع طرح : بیست و دوم آذر
تاریخ اتمام طرح : یک روز پس از شهادت امام رضا (ع) .
هر شرکت کننده روزانه ۱۰۰ گل صلوات .
برای سلامتی همه حرف دلی ها صلوات .اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
*********************************************
۱ : فائزه از همین دور رو برا
۲ :ایمان عزیز از شهر توکل به خدا
۳ : ایمان عزیز به نیابت از همسر محترمشان
۴ :ایمان عزیز به نیابت از دایی مرحومشان
۵ : ایمان عزیز به نیابت از پسر دایی مرحومشان
۶ : انسیه گرامی از شهر تنهایی
۷ :
۸ :
۹ :
۱۰ :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
التماس دعا از همه دوستان پاک حرف دلی .
61716
نام: نغمه
شهر: تهرات
تاریخ: 12/16/2008 12:07:52 AM
کاربر مهمان
  واسشون تو بند دنیا جا نبود اون جا که جای پرنده ها نبود
61715
نام: فائزه
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 12/16/2008 12:01:27 AM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان خوب حرف دلی .
این چند روز برای مراسم سالگرد شهدای دانشگامون رفته بودم خوابگاه نتونستم بیام و به حرف دل سر بزنم . دلم برای نوشته های همه دوستان تنگ شده بود . به نیت همه شما عزیزان حرف دلی گندم برای حلیم پاک کردم و موقع پختن حلیم به نیت همه شما دوستان آش رو به هم زدم .دلم میخواست همه شما با اودلهای پاکتون دیشب توی مراسم بودین صدای شهید آوینی همه جای دانشگاه شنیده میشد . راست میگن که شهدا زنده ان من وجودشون رو توی مراسم حس کردم موقع مداحی خوشحالی شهدا رو حس کردم .
به امید روزی که شهدا دست همه ماهارو بگیرن صلوات .
التماس دعا
61714
نام: فائزه
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 12/15/2008 11:38:46 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان حرف دلی
به نیابت از شهدای گمنام دانشگامون یه طرح صلوات گذاشتم .قصد من از این طرح اینه که ، تاملی باشد برای روز مرگی ما مردمی که یادمان بماند به خاطر دل نازکشان ( شهدا )را نرنجانیم چون آنقدر لطیفند که در تمام ثانیه ها و بی قراری های ما سبز مانده اند .
تاریخ شروع طرح : بیست و دوم آذر
تاریخ اتمام طرح : یک روز پس از شهادت امام رضا (ع) .
هر شرکت کننده روزانه ۱۰۰ گل صلوات .
برای سلامتی همه حرف دلی ها صلوات .اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
*********************************************
۱ : فائزه از همین دور رو برا
۲ :ایمان عزیز از شهر توکل به خدا
۳ : ایمان عزیز به نیابت از همسر محترمشان
۴ :ایمان عزیز به نیابت از دایی مرحومشان
۵ : ایمان عزیز به نیابت از پسر دایی مرحومشان
۶ : انسیه گرامی از شهر تنهایی
۷ :
۸ :
۹ :
۱۰ :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
التماس دعا از همه دوستان پاک حرف دلی .
61713
نام: منصوره
شهر: ساوه
تاریخ: 12/15/2008 11:25:23 PM
کاربر مهمان
  سلام آی اهالی اهل دل آی آدمایی که دلتون به وسعت کران های بی کرانه ..خیلی وقته که دل نوشته هاتون رو می خونم . اما اولین باره که یه دل نوشته تو این محیط باک و صمیمی می نویسم . عیدتون مبارک .
کاش در غدیر سنگی بودم زیر بای علی که سنگ با تمام سختی و سنگ بودنش با علی بود اما چه بگویم از آنانی که دلشان سنگ تر از سنگ بود و بیعت بامولاییمان را زیر با گذاشتند.
مامانم مریضه خیلی براش دعا کنید که ان شا الله خدا عیدی مارا در این عید بزرگ شفای همه ی بیماران قرار بده .التماس دعای شدید..........
<<ابتدا <قبلی 6178 6177 6176 6175 6174 6173 6172 6171 6170 6169 6168 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6173&mode=print