اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61702 |
نام:
یاس سفید
شهر:
کوچه بنی هاشم
تاریخ:
12/15/2008 7:52:11 PM
کاربر مهمان
|
خطبه پیامبراکرم(ص)درروزغدیر:ای مردم نورمطلق ازجانب خداوندعزوجل می باشدوآن نوردرطریق من قرارگرفته است وبعدازمن درطریق علی(ع)
می باشدوبعدازاودرطریق نسل اوخواهدبودتازمان حضرت قائم مهدی(عج)آن کسی که حق راآشکارنمایدوحق ازدست رفته مارابه مابرگرداند.
غدیر،سندزنده برحقانیت تشیع برهمه شیعیان جهان مبارک.
********************************************************
پیمبران همه درتحت این لواآیند
که این لوای مقدس همان لوای خداست
الا کسی که توراازعلی جداکردند
پناه گاه تودرآفتاب حشرکجاست
مرابه روزقیامت بخلدکاری نیست
بهشت من همه درصورت علی پیداست
جهنم است بهشتی که بی علی باشد
جحیم بارخ نورانی علی ،زیباست
کجاامام توان یافتن چوشخص علی
که هم کلام خداوندوهمنشین گداست
اگربه چشم شماآفتاب نوردهد
وگرکه سایه ی این نه سپهربرسرماست
اگرنسیم سحرمیوزدبه لاله وگل
اگربه ظلمت شب ماه رافروغ وضیاست
اگرتمام سماوات ازستاره پُرند
وگرچومائده لبریزدامن صحراست
اگرفرشته وحوراست وآدمی وپری
اگرزمین وسماء وبهشت وعرش علاست
اگرسیاه وسفیداست واصفرواحمد
اگرکه روزوشبی هست یاکه صبح ومساست
خداگواه است که ازیمن دوستی علی است
علیست باعث خلقت،علی،خدای گواست
علی ولی خدابودپیش ازآنکه خدای
به حرف کن،همه ی کائنات راآراست
خدابرای علی خلق کردعالم را
چنانکه خلقت اورابرای خودمی خواست
تمام عالم ایجادبی وجودعلی
بسان کشتی بی ناخدای در،دریاست
مرابس است تولای چهارده معصوم
که این ولایت فوق تمام نعمتهاست
|
|
| 61701 |
نام:
مریم
شهر:
دزفول
تاریخ:
12/15/2008 7:41:05 PM
کاربر مهمان
|
سلام
|
|
| 61700 |
نام:
فریال
شهر:
تهران
تاریخ:
12/15/2008 7:25:25 PM
کاربر مهمان
|
هوالمحبوب
اقاشهاب گرامی: ازلطف شماسپاسگذارم
*****************************
چندروزازحضورمادرجزیره ی مجنون می گذشت.یک روزحاج
همت به من گفت:بروسعیدمهتدی وحسن قمی رانسبت به
منطقه ی عملیاتی وخط مقدم توجیه کن.باشهیدرضا
پناهنده راه افتادیم.باموتوررفتیم کارمان راانجام
دادیم وبرگشتیم.درراه دیدیم که پیکریک شهیدوسط
جاده افتاده است.سرعت موتورراکم کردیم وایستادیم.
کمی ان طرف ترچندتابسیجی دنبال چیزی می گشتند.ان
شهیدسرنداشت وبسیجیان به دنبال سراومی گشتند.به
شهیدپناهنده گفتم:بیااین شهیدراکنارجاده بگذاریم
یک وقت ماشین ازرویش ردنشود.بادگیرابی تنش بود
شبیه بادگیرحاج همت.شهیدراکنارجاده گذاشتیم تابعد
برادران تعاون بیایندواورابه عقب ببرند.بعدهم به
قرارگاه برگشتیم.چندتاازفرماندهان رادیدم که باهم
یواش صحبت می کنند.دلم شورافتاد.حاجی توی سنگرنبود
دنبال اومی گشتم که یکی ازبچه های لشگرامدوپرسید:
حاجی کجاست؟گفتم:من هم دنبالش می گردم توندیدیش؟
گفت:می گویندشهیدشده...تندی گفتم:خودم یک ساعت
پیش بااوبودم این هاشایعه است.بعدناخوداگاه یاد
شهیدی افتادم که درراه دیده بودیم.همبادگیرش شبیه
بادگیرحاجی بودوهم شلوارپلنگی اش.به شهیدپناهنده
گفتم:رضاان شهیدی که درجاده افتاده بودحاجی
نبود...(ادامه دارد)
|
|
| 61699 |
نام:
خجسته برفه
شهر:
شهربابک
تاریخ:
12/15/2008 7:02:46 PM
کاربر مهمان
|
سلام به ادمای اهل دل .می خواستم چند کلمه ای از روزگار بگم .از ادمایی دورو برمون ادمایی که شاید هرگز کسی اونارو نشناسه ادمایی که زیبا زندگی مکنن در حالی که کسی خیلی به بودنشون اهمیت نمیده .اونایی که مشهور نیستن اونایی که مقامی توی دنیا ندارن اونایی که قیافه ی قشنگی ندارن.ولی اونا هم ماهارو که که خیلی ادعامون میشه که ادمیم براشون مهم نیست اصلن اونا اینقدر بزرگن که کارا وادا اوصولای شبه ادمک های حقیر را نمیبینن . اونا یه خدا دارن .ولی نمی دونم اونا با چه خدایی وبا چه عظمتی کاردارن که اینقدر مطمئن وبا انرژی قدم بر می دارن. همیشه دلم می خواسته بفهمم توی دل این ادما چی میگذره که هیچی اونا رو عصبی و بداخلاق نمیکنه هیچی باعث نمیشه اونا بد فکر کنن شاید خدا براشون فکر مکنه .شاید اونا همهچیزو همه کسشون اون خدا باشه.
|
|
| 61698 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/15/2008 6:49:21 PM
کاربر مهمان
|
ايمان ازشهر توكل بخدا ،برشما نيز مبارك باد وهرروز برايت عيد باشه وشادي انشاا...بر جمال مهدي عج صلواتي بفرست
|
|
| 61697 |
نام:
یاس سفید
شهر:
کوچه بنی هاشم
تاریخ:
12/15/2008 6:48:35 PM
کاربر مهمان
|
سلام بچه های باصفای حرف دل
بچه هافردابایدبرم بیمارستان وعصرعمل جراحی میشم .
خیلی دلم می خواست درجشن ولایت باباحیدرحضرت علی(ع)
شرکت کنم .ولی یارمااینجوربرامون رقم زد.منم راضی ام به رضای حق.تایارچه راخواهدومیلش به چه باشد.
تمام تلاشمومی کنم تااین شعرغدیریه که صدوده بیت است به حروف ابجداسم باباحیدرروکامل براتون ثبت کنم ولی اگرنشدببخشید.ازهمه شماعزیزانم شهاب عزیز،ایمان بزرگوار،امیدوارارجمند،دلشکسته مهربون و........همه عزیزانم که نام زیباشون درخاطرم نیست می خوام که حلالم کنیدودرمجلس باباحیدرمنویادکنیدودرحقم دعا.
اگه رفتیموبرنگشتیم منوفراموش نکنید.
|
|
| 61696 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
12/15/2008 6:33:27 PM
کاربر مهمان
|
به یاد خدا و سپاس خدای را در همه ی احوال
خدایا شکرت
سلام به همگی
ایمان عزیز و چه فرقی میکنه ی محترم و آقا شهاب از لطف شما و باقی دوستان سپاسگزارم .
|
|
| 61695 |
نام:
مهاجر
شهر:
غفلت آباد
تاریخ:
12/15/2008 6:17:37 PM
کاربر مهمان
|
سلام رفقا
رفيق عاصي تونو فراموش نكنيد
|
|
| 61694 |
نام:
صمد ابراهیمی
شهر:
کابل افغانستان
تاریخ:
12/15/2008 6:08:02 PM
کاربر مهمان
|
سلام به همه شما من نیاز دارم که مطالب عالی را از نگاه علم و معرفت بدست بیآورم
|
|
| 61693 |
نام:
م
شهر:
نگم بهتره
تاریخ:
12/15/2008 5:42:51 PM
کاربر مهمان
|
سلام.امروز یه اگهی رو در دانشگامون بود که یه پسربچه ۵ساله گم شده.توروخدا از ته قلبتون دعا کنین پیدا شه.انسیه جون تو ختم قرانت اسم مامانو خواهرمم اضافه کن.اسم ۵تا از دوستامم بنویس.
الهم عجل لویک الفرج
التماس دعا
|
|