هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61662
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/15/2008 2:22:47 AM
کاربر مهمان
  .* یا قاضی الحاجات *.


باده بده ساقيا، ولى زخمّ غدير

چنگ بزن مطربا، ولى به ياد امير


تو نيز اى چرخ پير بيا ز بالا به زير

داد مسرّت بده، ساغر عشرت بگير


*سلام و عرض تبریک ایّام خجسته ی *عید ولایت* به ساحت مقدّس آقا امام حجت(روحی و ارواح من سِواه فِداه) و تمامی شیعیان و شما عزیزان حرف دلی.

*عزیزانی که تازه قدم سبزتون رو به این صفحه ی نورانی گذاشته اید سلام و خیر مقدم.

*خروش گرانقدر و چه فرقی می کنه ی عزیز ، سلام و عرض ادب و خدا قوّت.
دلم برای سقاخونه تنگ که چه عرض کنم یه ذرّه شده از اینم: . کوچیکتر! اما چه کنم که هر بی سر و پایی مثل منو توش راه نمی دن.
شما یه شمع روشن کنید به نیابت از همه اونایی که التماس دعا گفتن...
خودمم ازتون التماس دعا دارم.

*سیّده کوچک امّا بزرگوار سلام و عرض ادب و خیر مقدم.
ان شاء الله حضورتون برای این صفحه و این صفحه ی نورانی برای شما مبارک باشه.
این موجود ذی جود یعنی فریال بزرگوار بسی ما حرف دلیان رو با حضور سبزشون و مطالب ارزشمندشون مستفیض می فرمایند و از آن مهمتر اینکه حرف دل رو به اطرافیانشون هم معرفی می نمایند و با اینکار ارزشمند زکات فیضشون رو می دن که همین هم نشانه ی روح بلندشونه و قطعا دوستانشون هم مثل خودشون بزرگوار هستند.

ان شاء الله هر دو بزرگوار موفق باشید.

*فریال گرانقدر ، سلام و عرض ادب و خدا قوت.
دستتون درد نکنه.

*یاس سفید ارجمند ، ایمان بزرگوار ، امیدوار عزیز ، سارای منتظر گرامی از مشهدالرّضا(ع) ، مریم خانم انتظار بهار و باران ، فاطر بزرگوار از کربلا ،انسیه ی گرامی از شهر انتظار و امید ، سلام و عرض ادب و خدا قوت.
اگه ازتون تشکّر کنم ، در بیان احساسم نسبت به شما عزیزان بابت حضور سبز و موثرتون در حرف دل کوتاهی نموده ام و اگه تشکّر نکنم وجدانم اذیتم می کنه ، پس از خدا می خوام که توفیق درک و قدرشناسی این حضور گرم شما رو به اینجانب عطا بفرماید.

*نماینده ی محترم گروه نشر ارزشهای دفاع مقدّس ، سلام و عرض ادب و خیرمقدم.
ما رو از کارهای انجام شده تون بی اطلاع نگذارید.

*سبکبار جان ، عزیز دل برادر ، خیلی باحالی ، خیلی می خوامت ، خوش به حال دلت که جز با صلوات شاد نمی شه و جز با صلوات آروم نمی شه پس:

* * * اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم * * *

*اسماء فاطمی گرامی ، سلام و عرض ادب و خدا قوت.
می بینید که همه با نام زیبای * اسماء فاطمی * صداتون می کنن و شما همیشه برامون اسماء فاطمی هستید چه اون زمانی که اون شعرهای ناب رو می گفتید و در حرف دل چشممون و روحمون رو نوازش می داد و چه الآن که آغاز شناخت رو دارید.
فاصله ی بین ناامیدی(گناه بزرگ) و شروع شناخت(پیام دعای عرفه) فقط یک موست ، پس مراقب باشید.

*سارای گرانقدر از شهر غریب ، سلام و عرض ادب و تسلیت به مناسبت در گذشت اون دو بزرگوار.
از دست دادن هموطن اون هم در اون دیار غربت واقعا طاقت فرساست.
براشون آمرزش و علوّ درجات از خداوند متعال خواستارم و هدیه به روح هر کدام یک بسته ی نور تقدیم می کنم.

*دلشکسته جان عزیز از خرّم آباد و گم شده جان عزیز از تبریز ، سلام و عرض ادب.
دل به دل البته که راه داره. منو شرمنده می فرمایید.
دعا می کنم عاقبت به خیر بشی جوون!


اللّهم عجّل لوليّک الفرج.

اللّهم صلّ علي محمّد و آل محمّد
61661
نام: یه عاشق
شهر: قصه عشاق
تاریخ: 12/15/2008 2:04:13 AM
کاربر مهمان
  سلام.دوست دارم قصه ی عشقم رو براتون تعریف کنم .از اون روزایی که تازه از دوران کودکی بیرون اومده بودم عاشق شدم. اون زمانا ادم درستی نبودم شاید خدا تو زندگی ام خیلی جا نداشت از نماز و روزه و قرآن چیزی نمی دونستم دنبال چیزایی که از بردن اسمشون بین شما ادمای آسمونی شرمنده ام محیط طوری بود که کارای حرامی مثل گوش دادن به موسیقی و...برای من که نوجوون بودم حلال به نظر میر سید واقعا اون قدر عرف بود که فکر نمی کردم گناه باشه . ولی عاشق بودم واقعا از ته قلبم دوسش داشتم ودارم ولی اولش از کجا شروع شد واقعا نمی دونم .اون خیلی ادم خوبی بود وعشق به او خیلی چیزا به من یاد داد .کم کم عشق به کالبد یه ادم تبدیل شد به عشق به کارای خوبی بود که انجام میداد . دریکی از شب قدر از خدا خواستم که اگر این عشق کذایی است از دلم بیرون رود .با خودم عهد کردم هر وقت به یادش افتادم باذکر بک یا الله از شیطان به خدا بناه ببرم .وخدا به من کمک کرد تا به جای ریا فقط برای رضای او قدم بردارم.خدا شکر میکنم که به من یادداد و فردی را بر سر راه من قرار داد که اگر شاید نبود من هیچ وقت به سراغ سجاده و قرآن نمیرفتم . هیچ وقت فیلم های حرام رو نمی شکاندم هیچ وقت حجاب و عفاف را درک نمی کردم و الان مثل خیلی از اطرافیانم بودم که...خدا را شکر میکنم که اول او را هدایت کرد و به وسیله ی او مرا. اکنون که ۷ سال از ان روزای اول میگذرد فقط از خدا می خواهم که برای تقرب به خودش و دوری از خیلی از گناهایی که واقعا ازشون می ترسم ... خیلی برام دعا کنید.
61660
نام: منصوره
شهر: لطیفی
تاریخ: 12/15/2008 12:33:38 AM
کاربر مهمان
  سلام ای آدمایی که دلتون به بزرگی دریاست .نمیدونم چرا آن اوی مهربان چشمانمان را به دیدارآن بزرگوار دیده ور نمی کند.مولای من یا صاحب الزمان به اطرافم که نگاه می کنم می بینم آدمایی شدیم که ازصبح تا غروب به دنبال چیزی هستیم که نمی دانیم چیست .ازچه برایت بگویم ازگناهانی که انجام میدهیم ازدروغ هایی که برای فرار از واقعت اصلی خود خودمان می گوییم از غیبت هایی که برای خنک شدن دلمان میکنیم از دلهایی که می شکنیم و از بدر مادر هایی که قلبشان شکسته از حیا و عفتی فقط نامی ازش باقی مانده .مولای من دلم گرفته در گردابی از گناه دست وبا مزنم و در مردابی زند گی می کنم که هر چه بیشتر تلاش میکنم بیشتر فرو میروم. آقاجون کمکم کن .اللهم عجل لولیک الفرج
61659
نام: نعمت اله
شهر: قزوین
تاریخ: 12/15/2008 12:05:00 AM
کاربر مهمان
  امیدوارمد که بتونم برای امام زمان یار خوبی باشم.
مطالب سایتتون خیلی خیلی خوب بود.از طراح این سایت تشکر می کنم.
61658
نام: سارا
شهر: غریب
تاریخ: 12/14/2008 11:45:14 PM
کاربر مهمان
  سلام دوستان گرامی
61657
نام: دلشکسته
شهر: صبر
تاریخ: 12/14/2008 10:46:46 PM
کاربر مهمان
  یاهو

دوباره سلام

دوست عزیز سیده کوچک خوش اومدی.امیدوارم مثل فریال عزیزمداوم اینجا سر بزنی.درمورد ختمها باید برات بگم که در شروع هر ختمی بانی اون یه توضیحی میده.درمورد ختمهایی که فعلا در حال حاضر در جریانه باید بگم که ختم صلوات به این صورته که شما اسمتو واسه هزار یا پانصد صلوات میگی تا امیدوار گرامی ثبت کنن.بعد شما تا عید غدیر فرصت داری که این تعداد صلواتو بفرستی.درمورد ختم قرآن صدوبیست نفر اسماشونو میگن تا دوست خوبم انسیه ثبت کنه.از اول محرم هرکس روزی یه حزب می خونه .به این ترتیب قرآن روزی یه باردسته جمعی ختم میشه وبعد از صدوبیست روز هم هرکس خودش به تنهایی یه بار قرآنو ختم کرده.حالا شما اگه دوست داری در هر کدوم شرکت کنی،اسمتونو اعلام کنید تا دوستان ثبت کنن.درپناه حق موفق باشی.

یاحق
61656
نام: ./.
شهر: .
تاریخ: 12/14/2008 10:27:47 PM
کاربر مهمان
  استجابت دعا :

آيه‌ي " وَ إِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْيَسْتَجِيبُواْ لِي وَ لْيُؤْمِنُواْ بِي لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ " را باهم خوانديم و گفتيم:

1- دعا كننده بايد بنده‌ي خدا بوده و حق بندگي را بجا آورد، بندگي كه موجب "تقرّب" او به خداوند شود.

2- و اينكه دعا كننده، وقتي خدا را صدا مي‌زند و درخواستي دارد واقعاً از خدا بخواهد و بداند كه او فقط مي‌تواند حاجتش را روا كند و غير او كاره‌اي نيستند.
شنيده‌ايد مي‌گويند " آه مظلوم مي‌گيرد "
امروز نيز به نكته‌اي اشاره مي‌كنم كه همه، در درون، آن را مي‌دانيم ولي از آن غافليم!؟
تمام وجود من خواهش محض است!

امروز ظهر را، كه مثل تمام نيمروزهاي عمرمان است، تصور كنيد. فرقي نمي كند چه ‌كسي باشيم،‌ ظهر كه مي‌شود چنان گرسنه‌ مي‌شويم كه دوست داريم هر چه دور و برمان هست را بخوريم،
راستش را بخواهيد من كه حتي ناي حرف زدن هم ندارم فقط يك چيز را خوب درك مي‌كنم و آن يك پُرس، نه! نه! ، 3-4 پُرس غذاي خوشمزه است.
واقعاً طبيعت خيلي درس‌آموز است، چرا ياد نمي‌گيريم؟!
احساس مي كنم تمام وجود من فقط شكم است، آخر مي‌دانيد چرا؟ چون مغزم كه براي هر نوع فعاليت فكري تعطيل شده و فقط به تحليل چگونگي دست‌يابي به خوراكي مي پردازد، البته بيشتر به تخيل خوراكي.

ديگر توان كار كردن، حرف زدن و ... نيست، دستم فقط حاضر است كه به سوي يك غذاي لذيذ دراز شود و ديگر هيچ.
و كم كم سر درد و دل ضعفه و ...حالا اين حرفها را براي چه گفتم؟!
برآيند تمام آنچه كه در چنين وضعيتي من و تو را فرا مي گيرد، نياز محض به تأمين انرژي است.
اين فرآيندِ تسخير، فقط در حوزه‌ي نيازهاي جسماني نيست بلكه خواهش‌هاي روحي انسان نيز همين گونه هستند و حتي راسختر و سريعتر.

اين را گفتم تا بگويم كه
بايد از شكممان ياد بگيريم كه: وقتي چيزي مي‌خواهيم چگونه تمام وجودمان را تبديل به ‌آن نياز كنيم.
البته اطرافمان پر است از اين نمونه‌هاي آموزنده و در خورِ دقت.
اين گداهاي كوچه و خياباني را ديده‌ايد؟! مخصوصا آنهايي كه يك كبريتي، چيزي هم به قيمت هنگفت مي‌فروشند، ديده‌ايد كه چطور آويزان مي‌شوند؛ تا نگيرند ولْ‌كنِ ماجرا نيستند.
واقعاً طبيعت خيلي درس‌آموز است.چرا ياد نمي‌گيريم؟!

اينها را گفتم تا بگويم وقتي چيزي از خدا مي‌خواهيم بايد با تمام وجود بخواهيم به سان فقيري كه هيچ و هيچ چاره‌اي جز التماس ندارد. خواندن يك دعا كه به تنهايي اثر نمي گذارد، دعا زبان و ابزار بيان نياز است. نياز كه آمد حتي گاهي به دعاي خاص با الفاظ مخصوص هم احتياجي نيست بلكه زبان و نه تنها زبان كه تمام وجود آدمي كام بگشاده و فرياد خواهش سر مي‌دهد.شنيده‌ايد مي‌گويند "آه مظلوم مي‌گيرد" اين از همان باب است.البته نبايد "دعا" با آن الفاظ مخصوص را فراموش كرد، چرا كه چگونگيِ درخواست هم در اجابت مؤثر است.
اينكه شما نيازتان را با زبان و لحن كساني كه در آستان الهي مقامي دارند، بيان كنيد، مسلماً تأثيرگذارتر است.
هر کجا دردی دوا آنجا رود
هر کجا فقری نوا آنجا رود......و من اينها را گفتم كه در آخر بگويم:
.......وقتي خواستي از خدا چيزي بگيري چنان در نياز خود غرق شو، تا تمام وجودت به زبان آيد كه:

به منِ فقير كمک كن!!
و شما دوست عزيز حتماً‌ حرفهايي در اين‌باره
61655
نام: ماندانا دهقانیپور
شهر: تهران
تاریخ: 12/14/2008 10:07:01 PM
کاربر مهمان
  با سلام آیا حضرت‌آيت‌الله بهجت میتواند کمکی به ما بکند برادرم ۳۴ میلیون تومان بابت دادن چک به دوستش محکوم شده است چرا که انان به مبلغ ۸۰ میلیون تومان به آقای علی رجب زاده داده بودند که با پول آنها کار کند اما ایشان متواری میشود و دوست برادرم که بابت ۳۴ میلیون خود از برادرم چک گرفته بود این چک را به اجرا میگذارد در حالیکه وی این پول را بر نداشته آگر ایشان این مبلغ را به ما غرض بدهند وما ماهیانه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به ایشان بر میگمردانیم تا خانواده ما رااز این نگرانی بزرگ نجات بدهند با توکل به خداوند و دعای خیر
61654
نام: میم
شهر: نگاه
تاریخ: 12/14/2008 9:24:03 PM
کاربر مهمان
  بسم الله الرحمن الرحیم


بیا تا گل برافشانیم.....

یکی از عقل می لافد یکی طامات می بافد
بیا کاین داوری ها را به پیش داور اندازیم...

61653
نام: ./.
شهر: .
تاریخ: 12/14/2008 9:19:52 PM
کاربر مهمان
  در عالم دو چيز از همه زيباتر است : آسماني پرستاره و وجداني آسوده. (كانت)
--------------------------------------
ای قوم به حج رفته کجایید کجایید؟
معشوق همین جاست بیایید بیایید
معشوق تو همسایه دیوار به دیوار
در بادیه سرگشته شما در چه هوایید؟
گر صورت بیصورت معشوق ببینید
هم خواجه و هم بنده و هم قبله شمایید
گر قصد شما دیدن آن کعبه جانست
اول رخ آیینه به صیقل بزدایید…
(جلال الدین محمد بلخی مشهور به مولوی)

------------------------------------------
چارلی چاپلین: با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه نه، می توان رختخواب خرید ولی خواب نه، می توان ساعت خرید ولی زمان نه، می توان مقام خرید ولی احترام نه، می توان کتاب خرید ولی دانش نه، می توان دارو خرید ولی سلامتی را نه، می توان خانه خرید ولی زندگی نه و بالاخره، می توان قلب خرید، ولی عشق را نه.
----------------------------------------
http://nujomi.persianblog.ir/
----------------------------------------

محبت سرمایه حبیبان خداست و هر که را جنت خواهد محبت داند، و هر که را حشر و نشر الهیون خواهد حب دنیای دنی نخواهد، محبان خدا به بندگان خدا محبت کنند، هر که بندگان را محبت کند دست محبت خدا را بر سرش احساس خواهد کرد

محبت واژه نیست عشق است و نادانان عشق ندانند پس محبت علامت دانایی است و هر که را داناست عزیزش دارند و عزیزان خار نشوند و هر که را خدا عزت دهد خوار نگردد و معزان بهشتیان اند و بهشتیان معز شفیعان خلایقند، شافعان خلایق خاصان خالقند و خاصان خالق برگزیدگان ناب خدایند.

پس محبت کم از عبادت نیست

محبت زیباترین گل در دست انسان است که می توان به همه جانداران اهداء نمود

گل باشید و گل هدیه کنید ....
-------------------------------------------
خلق نشده ام و به دنیا نیامده ام و به برزخ نخواهم رفت و به قیامت وارد نخواهم شد و آخرتی نخواهم داشت مگر برای ستودن پروردگار جهانیان ... آیا زیستن مخلوقات جز برای این است ؟

پس چرا خود را برای زیستنی زینت دهم که خدا در آن نباشد که آن زینت نیست و مذموم ترین زیستن هاست ....
-----------------------------------------
اضطرابی که بشر امروز را فرا گرفته است، نشان از یک زلزله قریب الوقوع دارد، زلزله ای که تمدن غرب را از بنیان ویران خواهد کرد .

تنها به جوانان بشارت ظهور ندهید ، به سالخوردگان و پیران هم بشارت ظهور بدهید .

برای تعجیل ظهور بسیار دعا کنید ، زیرا این کار گشایش برای شماست .

ما به زمان ظهور نزدیک شده ایم ....
--------------------------------------------
اناالغریب انا المظلوم انا العطشان انا الشهید



«شهدا بلند مرتبه و عظیم و همه در کنار هم هستند و اکثریت برای همه آنها فاتحه می خوانند و آنها نیازی به خواسته آمرزش مردم ندارند،آنها نیازی به درخواست آمرزش مردم ندارند...»



پندار ما این است ؛

که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است

که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند.
---------
<<ابتدا <قبلی 6172 6171 6170 6169 6168 6167 6166 6165 6164 6163 6162 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6167&mode=print