هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61592
نام: جامونده از قافله
شهر: همین نزدیکیا
تاریخ: 12/13/2008 3:02:58 PM
کاربر مهمان
  با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز

عید غدیر خم بر شما دوستان مبارک باد

61591
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/13/2008 2:54:51 PM
کاربر مهمان
  ز خدا می گویند
خانه ایی می سازم پر از نور گل
پر ز هیاهوی غریب بغل کوچه تنهایی
در کنار رودی وسطش پر ز گل لاله دریایی
در همان جا که همه می دانند
خانه ایی ساخته ام پر ز نور رخ یار
خانه ایی خواهم ساخت در دیاری که همه
معرفت را به تساوی بین خود کاشته اند
منمی در کار نیست
سادگی دنیایی پر ز محبت هاست
همه یک رنگ همه عاشق
مثل پروانه به گرد شمعی همه با هم گردند
خانه ایی میسازم سایه اش پر ز طراوت باشد
مردمانش همه آرام و مزارع
پر از گل نسترن و لاله و ریحان
تاج جنگل از دور پیدا
و یکی می خواهد این همه شور به دریا برسد
آن یکی حا نمازش آبیست و وضو می گیرد با گل نیلوفر
سبدش پر ز صمیمیت و نگاهش آبی همچو آب دریا
او به من می گوید
خانه ایی خواهی ساخت که در آن خانه
همه بی رنگ و ریا می آیند
همه با هم ز خدا می گویند
اسداله پور هاشمی
****.
چه فرقی میکنه ی گرامی از نظر لطفتون ممنونم. دیشب به ذهنم رسید که تقسیم بندی انجام بدم تا هر سه از این ختم بهرمند بشن . امیدوارم که همه ی حاجتمندان به حاجتهای مشروع خودشون به حق این هفته ی میمون و مبارک برسند .
****
امیدوار گرامی خیلی دوست داشتم که در این ختم هم شرکت کنم . اما یه مقدار ختمهای قبلی که قبول کرده بودم باقی مونده وباید اونها رو بخونم . امیدوارم که همیشه موفق و سربلند و آرام دل باشید.
61590
نام: رعد طوفان زا
شهر: اقیانوس
تاریخ: 12/13/2008 2:38:49 PM
کاربر مهمان
  مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما

غافل ازآن که خدا هست در اندیشه ما

خودم
61589
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/13/2008 2:30:45 PM
کاربر مهمان
 
*. یا ربّ العالمین .*

*اسماء فاطمی گرامی سلام و عرض ادب.
مقامی که شما به اون رسیده اید یعنی همینجایی که الان در اون به سر می برید و فکر می کنید منجلابه ، آغاز شناختنه. شناختن همانی که فیلسوفان واجب الوجودش می نامند.
این وضعیت رو اگه نقطه ی شروع یدونی مطمئنا به زودی به نتایج عالی ای خواهی رسید.
این که فکر می کنی این وضع منجلابه صرفا از افکار منفیته که باعث می شه اینجوری فکر کنی چرا که بسیاری از بزرگان عرفان از همین نقطه ای که شما توش هستی شروع کرده اند.

هدیه ی غدیریه ی من به شما بزرگوار:

http://www.eteghadat.ir

ثبت نام کنید و مطالبش رو مطالعه بفرمایید و به دیگران هم معرفی بفرمایید.

61588
نام: ایمان (به نیابت از امیدوار گرامی )
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/13/2008 1:52:36 PM
کاربر مهمان
  باسلام وروزبخير...
********************
*دراستانه روز*عيدسعيد غديرخم*ختم 14000دسته گل صلوات محمدي تقديم به ساحت مقدس حضرت محمد(ص)واميرالمومنين امام علي(ع)به نيت رفع گرفتاري همه شيعيان.
....................
یک هزار صلوات محمدي:اميدوار
پانصد صلوات محمدي:ارام بزرگوار
پانصدصلوات محمدي:فریال گرامی
بیست و دو دسته گل پانصدتائی صلوات محمدی : آقا شهاب گرانقدر
پانصد صلوات محمدی : انسیه گرامی از تنهائی و انتظار
یک هزار صلوات محمدی :ایمان از شهر توکل به خدا

یک هزار صلوات محمدی: ایمان به نیابت از همسرمرحومم

یک هزار صلوات محمدی: ایمان به نیابت پدر مرحومم

یک هزار صلوات محمدی :ایمان به نیابت از دائی مرحومم

یک هزار صلوات محمدی: ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم





*بزرگواران محترم اسامي خودرابراي ثبت(پانصدويایک هزار صلوات محمدی)اعلام بفرمايند.

التماس دعا...

***اللهم صل علي محمدوال محمدوعجل فرجهم***
61587
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/13/2008 1:30:11 PM
کاربر مهمان
 
*. یاربّ العالمین .*

خداجونم ، ای مهربانترین ، ای بخشنده ترین و ای داناترین ، حجّتت رو بر من بشناسان تا قبل از ظهور جهانی اش در قلبم محفلی خودمانی با آن یار نازنین داشته باشم که اگر چنین نشود از زیانکاران خواهم بود.

*سلام بر حجّت خدا.

*سلام بر سیّد عزیز.

*سلام بر حرف دل.

*سلام بر اهالی با صفای این صفحه ی آسمانی.

غزّه که می تونه جبهه ی مقدّم مبارزه با غده ی سرطانی صهیونیسم بین الملل باشه هم اکنون شرم دنیای اسلامه.

و ما همچنان در خواب خرگوشی...

*امیدوار عزیز و بزرگوار ، سلام و عرض ادب و خدا قوّت .
لطف فرموده تعداد بیست و دو دسته گل پانصدتایی صلوات به نام حقیر ثبت بفرمایید ممنون و موفق باشید و التماس دعا بزرگوار.


*. اللهم عجل لولیک الفرج .*

*.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.*


61586
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/13/2008 12:53:52 PM
کاربر مهمان
  سلام!
جانم فدای توبادکه ازماغایبی ولی ماازتوغایب نیستیم وبرماواعمال شاهدی!یابن الحسن(عج)جان کجایی؟؟؟؟؟
امیدوارگرامی لطفاپانصدصلوات هم بنام من ثبت کنید.ممنوم اجرتان باحضرت محمد(ص)واميرالمومنين(ع).
61585
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/13/2008 12:38:26 PM
کاربر مهمان
  رستن
احساس می کنم

بیابان خشک دل

پوسیده است از این همه درد وبلای من

از این همه شنکجه و رنج و عذاب من

جندین و چند سال مرا با خودش برد

از این دیار تا به دیارندیده ها

گاهی به تخت بسته مرا می کشد بدشت

گاهی رها کرده دلم را به حال خود

هر چه تلاش می کنم فریاد می زنم تا

این درد لعنتی رهایم کند شبی

هر گز رها نمی کندم تا به روز مرگ

کی میرسد زمان پریدن رها شدن

کی میرسد زمان رسیدن دیدن خدای خود

تنها خدا داند و مستان نیمه شب

آنان که در حجاب خدا خفته اند همی

آنان که غیب دانند و مرا می کشند همی

شاید دوباره باز شود راه رستنم

شاید

اسداله پورهاشمی
61584
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/13/2008 11:26:46 AM
کاربر مهمان
  سالروز ولادت پيشوای دهم شيعيان حضرت علي النقي الهادی (ع)، منبع فياض
نور حق بر مسلمانان مبارك باد.
السلام عليک يا ولی الصالحين السلام عليک يا ابوالحسن علي النقي الهادي
از سخنان گهربار امام هادي عليه السلام:
(بهتر از نيكي، نيكوكار است، و زيباتر از زيبايي، گوينده آن است و برتر از علم، حامل آن و بدتر از بدي، عامل آن است وحشتناك تر از وحشت، آورنده آن است.)
امامان و پيشوايان معصوم (ع) انسانهاي كامل و برگزيده اي هستند كه به عنوان الگوهاي رفتاري و مشعلهاي فروزان هدايت جامعه بشري از سوي خدا تعيين شده اند. گفتار و رفتار و خوي و منش آنان ترسيم حيات طيبه انساني و وجودشان تبلور تمامي ارزشهاي الهي است.
بدون شك، ارتباط با چنين چهره هايی و پيروي از دستورها و رفتارشان، تنها راه دستيابي به كمال انسانيت و سعادت هر دو جهان است. پيشواي دهم (ع) يکی از پيشتازان دانش و تقوا و كمال است كه وجودش مظهر فضائل اخلاقي و كمالات نفساني و الگوي حق جويان و ستم ستيزان است.

یا علی و یا فاطمه
61583
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/13/2008 11:23:47 AM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

مریم خانم احسنت به شما با ادغام زیبایی که در ختم قرآن انجام دادید.
الحمدالله که با عنایت خداوند متعال این ختم نیز پایان یافت.

ولادت امام علی النقی الهادی بر همه یاران مبارک باد.

یاران یکدیگر را دعا بفرمائید .

نمیدونم گرامی انشالله شاهد مطالبتون باشیم.

یا علی و یا فاطمه
<<ابتدا <قبلی 6165 6164 6163 6162 6161 6160 6159 6158 6157 6156 6155 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6160&mode=print