هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61582
نام: فروغ
شهر: شیراز
تاریخ: 12/13/2008 10:50:50 AM
کاربر مهمان
  دلم خیلی چیزا می خوادکه فکر می کنم برای بدست آوردنش باید خیلی تلاش کنم دلم می خوادفقط واسم دعا کنیدندیده ونشناخته دوستتون دارم
61581
نام: سیده محدثه محمدی
شهر: تهران
تاریخ: 12/13/2008 10:43:33 AM
کاربر مهمان
  دلم از تنهایی خیلی گرفته.شبها با اشک و التماس به خدا می خوابم.صبحها هم همینطوری بیدار می شم.بیقرار و نا آرامم
61580
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/13/2008 10:40:06 AM
کاربر مهمان
  سلام بر امیدوار گرامی از ایران

عیدتان پیشاپیش مبارک

لطفا زحمت کشیده و ثبت فرمائید :

یک هزار صلوات محمدی ایمان از شهر توکل به خدا

یک هزار صلوات محمدی ایمان به نیابت از همسرمرحومم

یک هزار صلوات محمدی ایمان به نیابت پدر مرحومم

یک هزار صلوات محمدی ایمان به نیابت از دائی مرحومم

یک هزار صلوات محمدی ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم

التماس دعا

یاعلی
61579
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/13/2008 10:33:37 AM
کاربر مهمان
  زندگی زیباست ، انسان زیباست ، ارتباطات انسانی و عشق ورزی زیباست ، صمیمیت و محبت زیباست ، ولی در این راه آرزوها و خواسته ها و کمبود ها و عقده ها سنت ها و بی مهری ها ظلم ها و هر چیز که به گذشته و آینده وابسته است ، موانع بزرگی هستند و ما را دچار حالت مستی و خواب سنگینی می کند ، پدیده های زندگی نباید ما را از یاد خود غافل کنند ، زندگی و تمام پدیده های خوب و بدش ، نباید ما را از عشق و انسانیت و پاکی غافل کنند ، تمام پدیده ها بهانه اند ، وسیله اند ، به عشق فکر کنید ، با عشق روح خود را پاک تر و پاک تر کنید ، وجودتان مهم ترین است ، زندگی وارتباطاتتان و مسائل جانبی اهمیت زیادی ندارند ، راستی را از یاد مبرید ، زندگی و تمام پدیده های آن را به چشم وسیله ببینید ، وسیله ای برای به دست آوردن معصومیت از دست رفته ، برای درک هر چه بیشتر عشق و رهایی و زندگی در آغوش عشق.... رسیدن به شادی ی ملکوتی و جاویدان ....
61578
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/13/2008 10:30:57 AM
کاربر مهمان
  سلام!
اول بسمت درگاه خدا وبعدپيشگاه چهارده معصوم(ع)بخصوص مولايم صاحب الزمان(عج)وبعدسلامي به گرمي دل بامحبت خودتون به تك تك شمابزرگواران.
فائزه عزيزلطفااسم مراهم در ختم صلوات خودبنويسيد
ولطفاعددذكرصلوات راباحروف بنويسيدممنون.
ختم قرآن{ياالله}:
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(صبر)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)ماراهم نزدخداياد كنيد!
نفرهشتم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيزآقاشهاب(ازدارلقرآن كريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
نفرسی ام:مهدیه عزیز(ایران)
نفرسي ودوم تاسي وسي وششم:پنج نفرازدوستان دوستم خديجه(ازتهران)
نفرسي وهفت وسي وهشت:دونفرازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)
نفرسي ونه تاچهل ويك:سه نفر ازدوستان دلشكسته عزيز(صبر)دانشگاه تهران
نفرچهل ودوتاچهل وهشت:هفت نفرازدوستان دلشكسته عزيز_صبر)دانشگاه تهران
نفرچهل ونه:استاددلشكته عزيز(صبر){اجرخودتون وتمامي اسامي راكه گفتيدباخوداباعبدلله الحسين(ع)}
نفرپنجاه: دلشكسته گرامي وعزيز(خرم آباد){به نيابت سالارشهيدان وياران بزرگوارشان وپدرخودشان وتمامي شهدا}انشاالله مقبول درگاه حق وپيشگاه امام زمان(عج)واباعبدلله(ع)التماس دعا!{باعرض پوزش براي اينكه مطمئن شوم شماعزيزگرامي دوختم خواستيددرسته؟}
نفر پنجاه ويك:م عزيز (نگم بهتره)
...
...
...
نفرصدوبيستم:انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!به اميدلطف ورحمت وعفوخداودعاوشفاعت امام حسين(ع)وامام زمان(عج
61577
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 12/13/2008 10:27:26 AM
کاربر مهمان
  امیدوارگرامی: اسم منوهم برای پانصدصلوات ثبت کنید.
61576
نام: رضا
شهر: شهرکرد
تاریخ: 12/13/2008 10:18:54 AM
کاربر مهمان
  سلام هالم خیلی بده تو بد موقئیتی افتادم بده کارم البته کل بدهی من یک میلیون تومن نیست ولی الان گیرم خدایا کمکم کن فکر کنم خدا هم با ما قهره موندیم توش به خدا اگه به تو نگم به کی بگم ای خدا خودت هوامونا داشته باش
61575
نام: اميدوار
شهر: ايران
تاریخ: 12/13/2008 10:15:28 AM
کاربر مهمان
  باسلام وروزبخير...
********************
*دراستانه روز*عيدسعيد غديرخم*ختم 14000دسته گل صلوات محمدي تقديم به ساحت مقدس حضرت محمد(ص)واميرالمومنين امام علي(ع)به نيت رفع گرفتاري همه شيعيان.
....................
1000صلوات محمدي:اميدوار
500صلوات محمدي:ارام بزرگوار
...صلوات محمدي:...

*بزرگواران محترم اسامي خودرابراي ثبت(500ويا1000صلوات)اعلام بفرمايند.

التماس دعا...
***اللهم صل علي محمدوال محمدوعجل فرجهم***
61574
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/13/2008 9:21:31 AM
کاربر مهمان
  این اکسیر در خانه کیست ؟
1. خوشبختی خانه در خدا پرستی است.
2. عزت خانه در دوستی است.
3. ثروت خانه در شادی است.
4. زیبایی خانه در پاکیزگی است.
5. پاکی خانه در تقوا است.
6. نیاز خانه در معنویات است.
7. استحکام خانه در تربیت است.
8. گرمی خانه در محبت است.
9. صفای خانه درمحبت است.
10. پیشرفت خانه در قناعت است.
11. لذت خانه در سازگاری است.
12. سعادت خانه در امنیت است.
13. روشنایی خانه در آرامش است.
14. رفاه خانه در حرمت و تفاهم است.
15. ارزش خانه در اعتماد و اطمینان است.
16. سلامتی خانه در نظافت و پاکیزگی است.
17. صفت خانه در انصاف و گذشت است.
18. شرافت خانه در لقمه حلال است.
19. زینت خانه در ساده بودن است.
20. آسایش خانه در انجام وظیفه است
61573
نام: خروش!
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 12/13/2008 9:18:21 AM
کاربر مهمان
  غزه ، تنهاترین...
<<ابتدا <قبلی 6164 6163 6162 6161 6160 6159 6158 6157 6156 6155 6154 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6159&mode=print