هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61572
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/13/2008 8:46:40 AM
کاربر مهمان
  سلام بر آقا سید بزرگوار حرف دل آقا سید مرتضی
سلام بر دوستان و همراهان حرف دل

سلام بر چه فرقی می کنه گرانقدر سپاسگزارم از لطف و بزرگواری شما در حق بچه های حرف دل خداوند رفتگان شما را هم قرین رحمت و آمرزش فرمایند.

سلام بر خروش بزرگوار که اینروزها سعادت نصیبمان بیشتر شدهنوشته هاتون را می خونیم .

سلام برآقا شهاب گرامی . مومن خدا منو از دعاهای پاک و خالصتون بی نصیب نگذارید

سلام بر سبکبار گرانقدر شیرین کلام . محتاج اون صلواتهای شیرینتون هستم

سلام بر یکایک دوستان و همراهان قدیمی و جدید حرف دل

سلام بر فائزه از همین دور وبرا دوست خوبم ممنون از اینکه برای مسائل زندگیت منو محرم میدونی و واسم درد دل می کنی عزیزم به نظر من هیچ پدر و مادری بد فرزندشان را نمی خواهند ولی نحوه ادای کلمات با هم تفاوت دارد ولی سعی کن با آرامش و دلیل منطقی اونا رو راضی کنی که فعالیتت رو ادامه بدی .
من فکر کنم پدرو مادر گوهر گرانبهائی هستن که هیچ چیز جاشون رو نمی گیره .
زحمت هم بکش و ختم صلوات تا روز شهادت امام رضا علیه السلام برایم ثبت فرمائید.

ایمان از شهر توکل به خدا
ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ایمان به نیابت از پدر مرحومم
ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم

التماس دعا

یاعلی
61571
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/13/2008 8:21:44 AM
کاربر مهمان
  به نام آرام دلها
سلام به همگی

پایان ختم جمعی کلام خدا از عید تا عید به نیت تعجیل در ظهور مولایمان مهدی موعود(عج) و همه نیت های آسمانی دلهای دریایی تان...
یا علی
*****
جز اول :مریم خانم
جز دوم : ایمان عزیز
جز سوم : انسیه خانم
جز چهارم: دلشکسته ی عزیز از خرم آباد
جز پنجم: دلشکسته ی عزیز از صبر
جز ششم: آقا امید
جز هفتم : مهتاب خانم
جز هشتم : چه فرقی میکنه ی محترم
جز نهم: آقا شهاب گرامی
جز دهم: نیاز گرامی
جز یازدهم: مهدیه خانم
جز دوازدهم: مهدیه خانم
جز سیزدهم: مهدیه خانم
جز چهاردهم: ستاره ی گرامی
جز پانزدهم: مهدیه خانم
جز شانزدهم: یاس سفید بزرگوار
جز هفدهم: یاس سفید بزرگوار
جز هجدهم: یاس سفید بزرگوار
جز نوزدهم: یاس سفید بزرگوار
جز بیستم: یاس سفید بزرگوار
جز بیست و یکم: یاس سفید بزرگوار
جز بیست و دوم: امیدوار گرامی
جز بیست و سوم: یاس سفید بزرگوار
جز بیست و چهارم: یاس سفید بزرگوار
جز بیست و پنجم: یاس سفید بزرگوار
جز بیست و ششم: یاس سفید بزرگوار
جز بیست و هفتم: معصومه خانم – سارای عزیز و فریال گرامی
جز بیست و هشتم: فریال گرامی
جز بیست و نهم: مریم.
جز سی ام:مریم خانم


***
از آیه ی سی و چهار سوره ی مبارک الذاریات تا آخر سوره ی نجم برای معصومه خانم از تبریز- از اول سوره ی مبارک قمر تا آیه ی سی سوره ی مبارک واقعه برای ساراخانم و از آیه ی سی و یک سوره ی واقعه تا آخر جزء بیست و هفتم برای فریال گرامی

در پناه نگاه مهربان خداوند و در پناه قرآن باشید
61570
نام: منتظر
شهر: مشهد
تاریخ: 12/13/2008 6:52:51 AM
کاربر مهمان
  دلم به وسعت دریا گرفته
از ایت زمونه ، از این شهر ...
61569
نام: سارای منتظر
شهر: مشهد الرضا
تاریخ: 12/13/2008 6:40:27 AM
کاربر مهمان
  .::یا رب العالمین::.

*برای سلامتی امام زمان صدقه دهیم,*روزه بگیریم؛ *قربانی کنیم.....،*با نثار هر صلواتی با ذکر عجل فرجهم» تعجیل فرجش را بخواهیم و *با نفرین« اهلک اعدائهم» از دشمنانش بیزاری بجوییم،* بی تاب زیارتش باشیم و *برای آمدنش لحظه شماری کنیم.
اگر همیشه در حوائج و دردهایمان به آن آستان متوسل می شویم ، در خوشی هایمان نیز به یاد او باشیم. از امام زمان ارواحنا فداه برای خود خرج نکنیم؛ مال و جان وآبروی خود را برای حضرت او هزینه کنیم که در واقع هزینه نیست، سرمایه گذاری جاودانه ی آخرتی است. چنان چشم به راهش باشیم که دیگران از ما عطر انتظار را استشمام کنند. فرزندانمان را مهدی و مهدیه نام نهیم. یقین بدانیم« امام زمان شناسی» و برقراری پیوند معنوی و قلبی با آن امام هُمام ، از کلاس زبان و کامپیوتر برای آن ها ضروری تراست!
گاه تنها و تنها برای خود حضرت به جمکران برویم، نه.......در قلبمان جمکرانی احداث کنیم .خانه مان را با یاد حضرتش مهدیه کنیم.فاصله و حجاب میان ما با امام زمان ارواحنا فداه فاصله ی مکانی نیست.از سیدبن الطاووس و سید بحرالعلوم گرفته تا سرگذشت سید کریم پینه دوز پیرمرد قفل ساز ابوراجح حمامی استاد جعفر نعلبند و یولی دختر چینی حجت را بر همگان تمام می کند مهم این است که رفتار ما مورد پسند و رضایت امام عصر (ع) باشد.

::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::

******** اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــكَ الفَرَج ************

::.اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.::

61568
نام: سفر
شهر: ر و ح
تاریخ: 12/13/2008 5:41:40 AM
کاربر مهمان
  رفتار وابسته.

مهمترین نشانه وابستگی آن است که بیش از آنکه به خود توجه کنیم ، احساسات و اعمال شخص یا اشخاص دیگر را زیر نظر بگیریم و احساس کنیم که ما باید همه وقایع را کنترل نماییم. وقتی افکار شما معطوف اعمال دیگران باشد،بر روی آ نچه درون خودتان می گذرد متمرکز نیستید. اگر سطح انرژی شما بر پایه کردار و گفتار دیگران بالا و پایین می رود ، اگراحساس می کنید باید همه چیز را تحت نظر داشته باشید و وادار به کار کردن کنید ، احتمالا وابسته اید

وقتی شما برای کنترل مبارزه می کنید ، به همزمانیها اجازه نمی دهید که به رشدتان کمک کنند

ویزگیهای روابط نا پایدار یا وابسته:

* تمرکز بر روی اعمال فرد دیگر است
* نیاز به تامین انرژی از دیگری وجود دارد
* تسلط یافتن رفتار اصلی است
* زندگی شخص وابسته معوق و منفعل است
* شخص هد فهای خود را گم کرده است
* رابطه انتظارات و نقش های غیر قابل انعطاف دارد
* احساس تهی بودن بسیار قوی است

برای پیشروی در مسیر تکامل باید این وابستگی ها ی متقابل را در زندگی خود بیابیم و آنها را تغییر دهیم


... مطمئن ترین راه برای دیوانه کردن خودمان آن است که در کار دیگران دخالت کنیم و سریعترین روش برای خوشحال و سالم بودن آن است که به امور خود بپردازیم
61567
نام: نمی دونم
شهر: بازم نمی دونم
تاریخ: 12/13/2008 4:05:42 AM
کاربر مهمان
  خدایا شکرت
عجب شبیه امشب
اسماء فاطمی...
نوشته ات رو خوندم. یادمه اون روزها، همون قدیم ها نوشته های شما رو می خوندم.

اگه بخوام برات از بزرگی و کرم و بخشش خدا حرف بزنه، حرف بسیاره. من حال و روزت رو خوب می فهمم. گرچه نمی دونم چی به روزت اومده اما می دونم خجل شدن در برابر خدا چه حالی داره. می دونم چقدر سخته فکر کنی که خدا دوستت نداره. می دونم چه درد بزرگیه که مدام توفیق عبادت از دست بدی و هی بگی خدایا چقدر من بدم که راهم نمیدی. می دونم... با تمام وجودم درک کردم. اگه تو دیگه نمی نویسی، من یه روزی همه نوشته هام رو از بین بردم. یه روزی اونقدر زیر فشار بودم که هم جسمم تحلیل می رفت و هم روحم.
اگه بخوام می تونم برات یه عالمه حرف بزنم. بگم اگه گناه کردی توبه کن. توبه که کردی صبر کن. صبر که کردی باز هم صبر کن. صبر کن...

اما میخوام فقط بهت اینو بگم. یه شب که همه خوابند و سکوت همه جا رو فرا گرفته، تو هم برو توی رخت خوابت و چشمات رو ببند. اون وقت دست راستت رو بذار روی سینه ات، طرف چپ، روی قلبت. دست چپت رو هم بذار روی گردنت. به این فکر کن که خدا از روح خودش در وجود تو دمیده و به تو حیات داده و قلبت داره میزنه و خون در رگ های تو جریان داره و خدا از رگ گردنی که تو دستت رو روی اون گذاشتی به تو نزدیک تره. اون وقت می بینی که خدا چقدر به تو نزدیکه. وقتی چشم باز می کنی می بینی که صورتت غرق اشک شده و تو نفهمیدی. نفهمیدی چون غرق لذت بودی. لذت نزدیکی به خدا...
خدا فقط خدای روز عرفه نیست. روز عرفه فقط ۹ ذیحجه نیست. روز عرفه تو می تونه امروز باشه. اگه باور داری که روز عرفه برای تو می تونه امروز باشه پس وضو بگیر و بشین رو به قبله و دعای عرفه رو همین امروز بخون... تقویم روی دیوار رو نگاه نکن. تقویم زندگی تو فرق می کنه. این تویی که تمام روزهای زندگیت رو میسازی. پس خودت تقویمش رو بنویس. اگر امروزت شد عرفه اون وقت عید قربان بگیر... صبر کن. فقط صبر. بی تابی تو نشونه محبت پروردگارته. صبر کن و آهسته قدم بردار. سخته اما شدنیه. منم آهسته قدم برداشتم. خدا با ماست. به خودش قسم که با ماست... تو داری می بینیش. توی تمام لحظاتت جاریست. کوچیک شو تا بزرگ بشی. در برابرش خوار شو تا بزرگت کنه.
بگو یا اله العاصین... یا ارحم الراحمین... العفو
61566
نام: نمی دونم
شهر: بازم نمی دونم
تاریخ: 12/13/2008 3:32:53 AM
کاربر مهمان
  ای خدا شکرت...
نمی دونم چرا امشب نمی تونم دل بکنم. هی میرم صفحه های قبلی رو ورق می زنم. هی میرم به روزهای خیلی قبل... خاطراتم رو مرور می کنم. خاطراتی که برام هم خوشند هم تلخ. لابد میگید مگه میشه یه خاطره برای آدم هم شیرین باشه هم تلخ؟ جای من نیستید تا بفهمید. بگذریم. امشب اشکم روی گونه هام غلتید. به یاد اون روزهایی که ناخواسته داشتم غرق میشدم ولی خدای مهربون نجاتم داد.
یه حرفی توی دلم مونده که میخوام بگم. هر چی دلم رو راضی کردم که نگم نشد.
بچه ها، برزگ ها، خانم ها، آقایون، دخترها، پسرها... تو رو خدا مراقب روابطتون توی دنیای مجازی باشید. نکنه شمایی که مذهبی هستی و توی دنیای بیرون حواست جمع آدم های دورت هست یه وقت اینجا بی خیال بشی و بگی خب اینجا که کسی ما رو نمی بینه. اینجا دنیای مجازیه. اینجا که حجاب معنی نداره. اینجا همه چیز مجازیه... آره مجازیه ولی دلمون، فکرمون، روحمون، معصومیتمون، و ... اینها حقیقت دارند. مجازی نیستند. مواظب باشیم آلوده نشیم. غرق نشیم.
ببخشید. من کسی نیستم که بخوام نصیحت کنم. فقط یه همسنگریه قدیمی و فراموش شده هستم که حرف دلم رو گفتم. حرف از دلی گفتم که یکساله داره می سوزه و هر روز بارها و بارها این دل آتیش میگیره و بهم یادآوری می کنه که چقدر روسیاهم.
امان از این دل... امان از این دل...
خدا رو شکر که دلم اگر چه یه روزی خاکستر شد اما خدا نذاشت خاکسترش رو باد ببره...
خدایا شکرت...
به خاطر فرشته مهربونی که بهم دادی شکرت...
61565
نام: نمی دونم
شهر: بازم نمی دونم
تاریخ: 12/13/2008 3:01:35 AM
کاربر مهمان
  به نام خدا

باورم نمیشه که دو هزار صفحه گذشته. باورم نمیشه که نزدیک به یکساله که به این صفحه نگاه نکردم. صفحه ای که همیشه می گفتم اینجا یه بهشت اینترنتیه. یکسال میگذره و من از خجالت به این سایت نمی اومدم. خجالت از روی شهید آوینی، خجالت از شهدا، خجالت از ائمه و خجالت از خدا...
بگذریم. قرار نیست بگم چی گذشت. امشب هم نمی دونم چی شد که اومدم و شروع کردم به نوشتن. نوشتن حرف دل. اما راستی... دل اگر خدایی بشه مگه حرفش رو برای غیر خدا هم میگه؟ من که هنوز خدایی نیستم. دلم پره از غیر از خدا...
چند وقت پیش که سر مزار شهید آوینی بودم یاد بچه های سایت افتادم. امشب هم که اومدم نوشته ها رو نخوندم اول اسم ها رو نگاه کردم که ببینم آشنایی هست یا نه. آره... چندتایی آشنا دیدم. خروش، مریم، شهاب، بوی سیب...
خدا قوت... چه پشتکاری دارید. خدا خیرتون بده.
چقدر دلم میخواست تمام چیزهایی که توی این یکسال گذشت رو بگم اما قرار نیست به جای حرف دل اسرار دلم رو بگم. هر چی بود گذشت.
نمی دونم بازم میام یا نه. شاید باز هم یکسال بگذره. آخه می دونید خیلی وقته دیگه نت نمیام. اگر هم بیام فقط برای سرچ مقالات علمی سر میزنم.
اگر توفیقی بود باز سر میزنم. در هر حال از همه شما التماس دعا دارم.
موفق باشید.
یا حق
61564
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/13/2008 1:10:48 AM
کاربر مهمان
  محبان علي ع واولادش بر جمال علي ع صلواتي بفرستيد ،شب اول قبر علي ع بدادت برسه بر اولادش صلواتي بفرست
61563
نام: سید معصوم جوادی
شهر: روسر
تاریخ: 12/13/2008 12:56:18 AM
کاربر مهمان
  یادآن روز بخیراین همه دیوار نبود
این چنین بررخ دل گردغم یار نبود
چشم بی واسطه آن روزخدارا می دید
حیف شد چشم دلم لایق دیدار نبود
می شکستیم پل فاصله را باهر گام
بین ما و شهدا فاصله بسیار نبود
داغ دل بود و غم جاری ایام ولی....
روی آینه دل این همه زنگار نبود
عاطفه بود ،خطر بود ، خداباما بود
زندگی بود ولی این همه تکرار نبود
کاش می ریخت تمامیت این فاصله ها
کاش بین من و دل این همه دیوار نبود...
قدم بردیده می گذارید اگر سری به وبلاک ما بزنید

(گروه عربی متوسطه رودسر)
<<ابتدا <قبلی 6163 6162 6161 6160 6159 6158 6157 6156 6155 6154 6153 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6158&mode=print