اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61512 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/11/2008 2:25:38 PM
کاربر مهمان
|
(( لا اله الا الله الملک الحق المبین ))
* توسّل ، چرخاندن لقمه دور سر نیست .
*تـوسّـل
*حقیقت توسّل:
در این آیه روی سخن به افراد با ایمان است و به آنها سه دستور برای رستگار شدن داده شده:
نخست می فرماید: *ای کسانی که ایمان آورده اید: تقوا و پرهیزگاری پیشه کنید.*
*یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله*.
سپس دستور می دهد که *وسیله ای برای تقرّب به خدا انتخاب نمائید*.
*و ابتغوا الیه الوسیله*
و سرانجام *دستور به جهاد و کوشش در راه خدا می دهد*.
*و جاهدوا فی سبیله*
و نتیجه همه آنها این است که *در مسیر رستگاری قرار گیرید*.
*لعلکم تفلحون*
موضوع مهمی که در این آیه باید مورد بحث قرار گیرد دستوری است که درباره انتخاب *وسیله* در این آیه به افراد با ایمان داده شده است.
*ادامه دارد.
|
|
| 61511 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
12/11/2008 2:19:29 PM
کاربر مهمان
|
عموم نوشته های پیرامون غزه به محکوم کردن رژیم صهیونیستی و آمریکا و به خصوصی سران کشورهای عربی باز می گردد٬ که به حق نیز صحیح است.اما این بار بیاییم کمی خودمان را ارزیابی کنیم.
من که تا انگشت شصت دست چپم درد میگیره فوری میرم سراغ مجرب ترین پزشک٬
من که هر روز بهترین غذاها رو سر میز میل میکنم٬
من که آهنگ گوش کردن و فیلم دیدنهای شبانه(گاهی نصف شبانه) ترک نمیشه٬
می تونم بفهمم غزه بدون سوخت و مواد غذایی یعنی چی؟
من که یه هفته قطع شدن گاز رو نتونستم تحمل کنم٬
من که ۲ساعت بی برقی های تابستون برام بزرگ ترین فاجعه زندگی بود٬
می تونم بفهمم غزه بدون سوخت و مواد غذایی یعنی چی؟
این چه حرفیه؟! فهمیدن که هیچ! معترضانه نسبت به دفاع از غزه جبهه گیری می کنم.پس خودمون چی؟!
یاد سالهای جنگ بخیر.میگن خیلی از امکانات رو نداشتیم اما مهربونیها بیشتر بود.این جوری بگم آدم بودیم.اما الان...
رفاه زدگی
اگه مشتی یه یاعلی می گفتیم و وایمستادیم جلوی این نامردها هیچ غلطی نمی تونستند بکنند.
اما الان حذف کالاهای صهیونیستی صدای خیلی از مردم ما رو در میاره...
حتی من و تو که ادعای ایمانمون میشه٬ حتما یه چیزایی از حج نیمه کاره شنیدیم...فقط کافیه یه سال(اونهم فقط یه سال) ایران بساط حج عمره و تمتع رو تعطیل کنه.عربستانی که یه سر تجارتش وصل میشه به ایران و از صدقه سر سوغات خریدن زوار ایرانی تپل تر میشه از این بی حیایی در میاد...
چه سرخوش هستند اهالی فلسطین که به من و تو تکیه کنند!
رفیق! به جای بدو بیراه به شیاطین که تکلیفشون اظهر من الشمسه بیا یه فکری به حال خودمون بکنیم...
به کجا چنین شتابان؟
شهید آوینی: جنگ نه٬ جهاد.باب جهاد باب اولیای خاص خداست و دری نیست که بر هرکس که دم از مسلمانی میزند گشوده شود.
|
|
| 61510 |
نام:
عصمت
شهر:
سیرجان
تاریخ:
12/11/2008 1:32:54 PM
کاربر مهمان
|
باسلام گرفتارشوهری شدم که اعمالش بی تدبیراست وهمیشه گرفتاری ایجادمی کند احساس من براین است که پول حلال بدست نمی آورد چون خیلی دروغ می گوییدکارمردم رامی گیرد وکارشان نه تنها بزودی انجام نمی شودباتوجه به اینکه قول داده بلکه دروغ زیادمی گوییددرضمن معلولیت جسمی داردلطفاراهنماییم کنیدچکارکنم باتشکر
|
|
| 61509 |
نام:
سمانه
شهر:
مشهد
تاریخ:
12/11/2008 12:35:32 PM
کاربر مهمان
|
به نام خدا.خدایاتوخودت میاونی من چقدردوسش دارم.سرنمازفقط ازت میخوام اون خودش بیاد.توروبه حق هرچی برات هرزش داره قسم.توروبه احترام حضرت محمد(ص)قسمت میدم.نذاربیشترازاین اشک بریزم خدایا.به امیداونروز
|
|
| 61508 |
نام:
سیمین
شهر:
رامسر
تاریخ:
12/11/2008 12:21:47 PM
کاربر مهمان
|
با سلام به همه دوستان عزیزعید قربان و عید غدیر، روز اکمال دین بر همه مبارک.
مدتیه سوالی ذهن منو مشغول کرده خوشحال می شم منو با جوابی که میدین توجیه کنین.
اصولن چه لزومی داره که با خط فرعی با خدا ارتباط برقرار کرد ؟
واسطه واسه چی لازمه ؟
من ترجیح می دم به جای اینکه از امام و پیغمبر چیزی بخوام یه راست از خدا بخوام
چرا لقمه رو دور سرم بپیچونم ؟
چرا ما توسل می کنیم؟چرا لقمه رو دور سرمون می گردونیم؟
خدای نکرده فکر نکنین اعتقادی به توسل ندارم و محکومم کنید ولی سواله دیگه و من هم دنبال یه جواب کامل.به نظرم اگه ماها با دید باز و داشتن اطلاع از فلسفه امر توسل این امر را انجام بدیم خیلی بهتره ت اینکه ندونسته و به تقلید و طوطی وار باشه.
|
|
| 61507 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
12/11/2008 12:10:25 PM
کاربر مهمان
|
سلام علیکم جمیعا
ستاره گرامی استفاده میکنیم از مطالب مفید و مختصرتون .
بوی سیب گرامی . سارای محترم . مقداد عزیز نیستید و صفحات حرف دل خالیست از نوشته ها و مطالب زیباتون.
شب جمعه و یاد شهدا و اموات و گذشتگان را فراموش نکنیم .
شب عید قربان خبر فوت عزیزی را به بنده دادند . بانوی محترمی فرمودند این عید قربان هم قربانیان پاکی را با خود برد.
شادی روح شهدا وامام شهدا . سید بزرگوار . خانم سادات . دائی گرامی و همسر مرحوم ایمان گرامی . شمسی خانم . دائی گرامی مریم بزگوار در انتظار . پیام گرامی . سید مهدی . صمن ناز خانم . مرتضی گرامی . مهتاب و مهدیه و اعظم گرامی. سوگل حرف دل و همه و همه اموات جمع بخوانیم فاتحه هدیه نثار روح گذشتگان.
کمیل خوانها و ندبه خوانها دعا برای فرج مولامون فراموش نشه .
دعا برای رهایی غزه و کودکان بیگناه فراموش نشه .
دعا در حق یکدیگر فراموش نشه.
دعا برای مریضها فراموش نشه.
یا علی و یا فاطمه
|
|
| 61506 |
نام:
دلشکسته
شهر:
خرم آباد
تاریخ:
12/11/2008 12:08:37 PM
کاربر مهمان
|
سلام
انیسه گرامی لطف کنید اسم این حقیررو هم در ختم قران ثبت بفرماییداجرکم عندا... قبلاهم اعلام کردم واسه شرکت در این ختم ولی لطف کنید اگه بنده رو لایق بدونین می خوام به نیابت از سرور وسالار شهیدان ویاران بزرگوارشان وپدرخودم و همه شهدای عزیز این ختم را بخوانم
ليلايی شنيدم يا علی گفت
به مجنونی رسيدم يا علی گفت
نسيمی غنچه ای را باز می كرد
به گوش غنچه آندم يا علی گفت
چمن با ريزش باران رحمت
دعايی كرد او هم يا علی گفت
يقين پروردگار آفرينش
به موجودات عالم يا علی گفت
دلا بايست هر دم يا علی گفت
نه هر دم بل دمادم يا علی گفت
به هر روز به هر شب يا علی گفت
به هر پيچ به هر خم يا علی گفت
دمی كه روح در آدم دميدند
ز جا بر خاست آدم يا علی گفت
علی در كعبه بر دوش پيمبر
قدم بنهاد و آن دم يا علی گفت
عصا در دست موسی اژدها گشت
كليم آنجا مسلم يا علی گفت
نمی شد زنده جان مرده هرگز
يقين عيسی بن مريم يا علی گفت
ز بطن حوت يونس گشت آزاد
ز بس در ظلمت يم يا علی گفت
به فرقش كی اثر می كرد شمشير
گمانم ابن ملجم يا علی گفت
مگر خيبر ز جايش كنده ميشد؟
يقين آندم علی هم يا علی گفت
تابعد...
|
|
| 61505 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/11/2008 11:59:35 AM
کاربر مهمان
|
سلام بر سید بزرگوار حرف دل آقا سید مرتضی
سلام بر دوستان و همراهان حرف دل
امروز منو ببخشید خیلی مشغله کاری داشتم دیر خدمت رسیده و عرض ادب کردم حالا هم آمدم که بگویم برای شادی روح اموات یادمان نرود فاتحه و صلوات بفرستیم
الفاتحه مع الصلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
التماس دعا از همگی
یاعلی
|
|
| 61504 |
نام:
م
شهر:
نگم بهتره
تاریخ:
12/11/2008 11:20:36 AM
کاربر مهمان
|
سلام.اگه میشه اسم منم تو ختم قران که از محرم شروع میشه بنویسین.اگه تونستم شنبه که رفتم دانشگاه شاید ۷.۸تا از دوستامو راضی کردم.
التماس دعا
|
|
| 61503 |
نام:
منصور برومندی
شهر:
امریکا تگزاس
تاریخ:
12/11/2008 11:16:10 AM
کاربر مهمان
|
thank you
|
|