هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61492
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 12/11/2008 8:17:57 AM
کاربر مهمان
  به نام آرام دلها

سلام به همگی

ختم جمعی کلام خدا از عید تا عید به نیت تعجیل در ظهور مولایمان مهدی موعود(عج) و همه نیت های آسمانی دلهای دریایی تان...
یا علی
*****
جز اول :مریم خانم
جز دوم : ایمان عزیز
جز سوم : انسیه خانم
جز چهارم: دلشکسته ی عزیز از خرم آباد
جز پنجم: دلشکسته ی عزیز از صبر
جز ششم: آقا امید
جز هفتم : مهتاب خانم
جز هشتم : چه فرقی میکنه ی محترم
جز نهم: آقا شهاب گرامی
جز دهم: نیاز گرامی
جز یازدهم: مهدیه خانم
جز دوازدهم: مهدیه خانم
جز سیزدهم: مهدیه خانم
جز چهاردهم: ستاره ی گرامی
جز پانزدهم: مهدیه خانم
جز شانزدهم:
جز هفدهم:
جز هجدهم:
جز نوزدهم:
جز بیستم:
جز بیست و یکم:
جز بیست و دوم: امیدوار گرامی
جز بیست و سوم:
جز بیست و چهارم:
جز بیست و پنجم:
جز بیست و ششم:
جز بیست و هفتم:
جز بیست و هشتم: فریال گرامی
جز بیست و نهم: مریم.انتظار بهار و باران
جز سی ام:مریم خانم

در پناه نگاه مهربان خداوند
***
61491
نام: ***********
شهر: *************
تاریخ: 12/11/2008 7:42:51 AM
کاربر مهمان
  دوست عزیز
هنوز کسی هست
اگرخامنه ای هست پس سرباز خامنه ای هم هست
هنوز شاید همان کسی که در کنارت نشسته از اهالی آسمان باشد
ودلیلش همین نگاه های مهربان صاحبمان که تنهایمان نگذاشته

تو رو خدا فقط به من و امثال من نگاه نکن
اگر باز معرکه ای بدان روشنی مهیا شود ایمان دارم که باز مردان خدا را خواهیم شناخت ................................
61490
نام: ویدا
شهر: انری
تاریخ: 12/11/2008 12:31:49 AM
کاربر مهمان
  ایا من به مراد دل خود میرسم
61489
نام: رها
شهر: تنهایی
تاریخ: 12/10/2008 11:17:20 PM
کاربر مهمان
  اینجا کجاست
61488
نام: دلشکسته
شهر: صبر
تاریخ: 12/10/2008 11:05:54 PM
کاربر مهمان
  یاهو

سلام و عرض ادب خدمت رها از تهران.خوش آمدی به این باغ(البته من خودم اصلا اینجا حق آب و گل ندارم ولی به نوبه خودم بهت خوش آمد میگم).امیدوارم همیشه شاهد حضورت در اینجا باشیم.
ختم به این صورت است که صدو بیست نفر ، طبق یه برنامه هر روز هر نفر یک حزب خاص از قرآنو میخونه.اینطوری هر روز قرآن یه بار ختم میشه.بعد از صدوبیست روز هم هرکس خودش به تنهایی یه بار قرآنو ختم کرده.و زمان شروعشم اول محرمه.کسی که ثبت نام می کنه حتما باید روزی یه حزب رو بخونه و اگر به هر دلیلی نتونست باید یه نفر به جایش اینکارو بکنه.البته این ختم رو دوست خوبم انسیه راه انداخت ومن با اجازه ایشون یه سری توضیحاتو به شما دادم.انسیه عزیز زحمت ثبت اسمارو میکشه.وقتی تعداد به صد وبیست رسید خودش اعلام می کنه که هر کسی از کدوم حزب شروع کنه.سعی کردم توضیحاتم کامل باشه.حالا اگر بازهم جایی مشکل بود بفرمایید تا اگه از دستم کمکی برآمد بکنم.پیشنهاد می کنم خودتان امتحانی یه نگاهی به چندآیه از قرآن بیندازی.اون وقت میفهمی که اصلا سخت نیست و خود خدا هم کمکتون می کنه.یه حزب هم حجم زیادی نداره و فکر کنم بتونی روزی یه حزب رو بخونی.البته ببخشید جسارت منو ولی با توجه به علاقه ای که در این زمینه نشان دادی،بهتره که بالاخره از یه جایی شروع کنی و چه بهتر که از حالا شروع به خواندن قرآن کنی و به بعد موکولش نکنی.آرامش خاصی داره خواندن قرآن .واسه من که معجزه می کنه و کمک می کنه تا بتونم ادامه بدم.بهم امید میده.میتونی امتحانش کنی.به هر حال موفق باشی.

یاحق
61487
نام: ساقي
شهر: علقمه
تاریخ: 12/10/2008 10:51:21 PM
کاربر مهمان
  کربلا هم شاهد صحنه های عجیبی بود

یکی از این عجایب فردی است به نام ضحاک عبدالله مشرقی که با امام شرط میکند در کنار تان هستم اما فقط تا وقتی یاور دارید وهرگاه تنها شدید خواهم رفت !! ودرست زمانی که همه اصحاب به شهادت رسیدند شرطش را یادآور شد از امام اذن طلبید وبا شکافتن صف دشمن وکشتن دو تن از آنان پا به فرار گذاشت !!



همچنین غلام عبدالرحمن عبدالله انصاری میگوید در کربلا بودم وزمانیکه یاران امام کشته شدند فرار کردم !!



دوستان تاریخ در حال تکرار است لختی بیندیشیم ما از کدام اصحاب امام هستیم ؟اگر چشمان بی فروغمان به ماه دل ارای حسین زمان روشن شد چه خواهیم ؟ اگر امام تنها ماند میمانیم یا میرویم ؟



نکند آنقدر سست باشیم که نگاه مردم خنده وتمسخر آنان وبرداشتهای متفاوت آنان در ما اثر گذارد ؟؟


لختی اندیشه کنیم وبهوش باشیم که تاریخ تکرار میشود !!!
61486
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/10/2008 10:37:56 PM
کاربر مهمان
 
( لا اِلَهَ اِلا الله ُالمَلِکُ الحَقُ المُبین )

.* اََلحَمدُ لله ِالّذِی جَعَلَنا مِنَ المُتَمَسِّکیِنَ بِوِلایَةِ اَمیرِِالمُؤمِنین عَلیِّ ابنِ اَبِی طالِب وَ اَولادَهُ المَعصوُمین عَلَیهِمُ السَّلام *.


چشم لطفی سوی ما بهر خدا کن ، یا علی


درد ما را ظاهر و باطن دوا کن ، یا علی



دل به جان آمده از محنت دراین دار مجاز


جان ما را با حقیقت آشنا کن ، یا علی



چون رضای حقّ رضای توست ای پژواک حقّ


با رضای خویشتن ما را رضا کن ، یا علی



ای رهینِ لطف امّت ، اوّلین و آخرین


لطف خاصّی شامل این بی نوا کن ، یا علی



هر دعا از خاک درگاه تو می گیرد اثر


درد بی درمان این مسکین دوا کن ، یا علی



اجر حاجت بندگان را با ولیّ نعمت است


حاجت این بنده ی دیرین روا کن ، یا علی



غرق دریای عطای تو بود این سرزمین


باز از رحمت مزیدِ آن عطا کن ، یا علی



اَللّهمَّ عَجِّـل لِوَلِیِّکَ الفَرَج.

اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم.


61485
نام: مالک
شهر: شیراز
تاریخ: 12/10/2008 8:29:03 PM
کاربر مهمان
  یه راه حلی واسه عاشقی بگین
61484
نام: سارای منتظر
شهر: مشهد الرضا
تاریخ: 12/10/2008 8:10:53 PM
کاربر مهمان
  برترین عبادتها انتظار فرج است.
انتظار فرج یکی از مهمترین چیزهایی است که انسان مؤمن باید انتظار آن را بکشد اگر می خواهد، بگوید من مسلمان هستم و انتظار کسی می کشم که باعث شادی دل مؤمنین و ستمدیدگان می شود.
و این انتظار در وقتی معنی دارد که انسان منتظر، خود از مصلحین باشد و دارای تمام شرائط ایمان باشد و انسان وقتی وعده چیزی به او داده می شود تا آن لحظه ی موعود انتظار می کشد تا به مقصود خود نائل آید حال می خواهیم بدانیم انتظار فرج در معنی اسلامی یعنی چه؟
*اعلان بودن انسان کامل
*عمل به احکام اسلامی
*نابودی مسلکهای غیر انسانی
*برپا کردن عدل و داد
*نابودی فساد و پلیدی
وتمام این واژه ها که ذکر شد از شرایطی است که انسان منتظر باید به آن اعتقاد داشته باشد زیرا می دانیم کسی که اعتقاد به آمدن حضرت مهدی و فرج او دارد باید خود مصلح باشد.
حال می خواهیم بعضی از صفتی که باید انسان منتظر داشته باشد را بیان کنیم:................
ادامه دارد........
61483
نام: رها
شهر: تهران
تاریخ: 12/10/2008 8:03:47 PM
کاربر مهمان
  خواهش میکنیم راجع به ختم قران کمی بیشتر توضیح بدین من نمیتونم توی ختمتون شرکت کنم چون عربیم زیاد خوب نیست ولی شاید بتونم چند نفر به لیستتون اظافه کنم شاید این وسط من هم یه صوابی بردم از شما دلشکسته ی عزیز ممنون میشم اگه برام توضیح بدی
<<ابتدا <قبلی 6155 6154 6153 6152 6151 6150 6149 6148 6147 6146 6145 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6150&mode=print