اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61462 |
نام:
ستاره.
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/10/2008 1:18:15 PM
کاربر مهمان
|
خدایا مرا موهبت ان عطا کن
که همیشه گرفتار باشم
و در همه گرفتاریها تو در کنارم باشی
برین ترتیب اگر گرفتاری یک لحظه مرا رها نکرد
در همه اوقات تورا در کنار خویش دارم
|
|
| 61461 |
نام:
ستاره.
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/10/2008 1:13:28 PM
کاربر مهمان
|
اقا شهاب بزرگوار سلام
تقریبا هر روز میام و مطالب بچه ها رو میخونم ولی چند تا از حرف دلی ها هستند که حضوری پیوسته و روزانه دارند که شما هم جزو اون حرف دلی ها هستید که خوشحال هم میشم که میبینم شما همیشه فعال هستید و این سعادت را دارید که بیشتر اوقات در حرف دل مطالبی را درج کنید و ما هم از ان استفاده کنیم ما که از این سعادت ها نداریم و قصد هم دارم که تا مدتی حرف دل نیام اخه بد جوری دارم بهش وابسته میشم چند روز دیگه امتحانات دانشگاهم شروع میشه و من هنوز هیچ کاری نکردم اقا شهاب و دیگر حرف دلی ها امیدوارم اگر کسی از دست من ناراحت شده منو ببخشه و حلالم کنه برام دعا کنید که دوباره ذهنم برای درس خوندن مثل قبل باشه و تمرکزم رو دوباره پیدا کنم تا بتونم با اشتیاق بهتری درس بخونم
ضمنا امید وار گرامی و اقا شهاب از توضیحاتی که دادید ممنونم انشا الله خیر دنیا و اخرت نصیبتون بشه
محتاج دعای سبز همه دوستان هستم التماس دعا
اللهم عجل لولیک اتفرج
|
|
| 61460 |
نام:
بنده خدا
شهر:
بروجرد
تاریخ:
12/10/2008 1:09:39 PM
کاربر مهمان
|
بنام خدای مهربانم که زینت بخش جان ماست...
سلام به همه دوستان و یاران حرف دل.
ببخشید این چند روزه رو مرخصی بودم و وقت نکردم که بیام و پیامهای قشنگ و آموزنده شما دوستان خوبم رو بخونم .ولی همیشه به یادتون بودم و هستم .راستی ممنونم از اینکه به فکر من هستید و البته عذرخواهی می کنم از اینکه فکرای قشنگتون رو مشغول خودم کردم.ولی به خدا منم به همه حرفای شما قبلا هم فکر کردم و لی فایده نداره ...ارزش نداره من دو سال تموم ماجرای اعتیاد مهران رو مخفی نگه داشتم که کسی نفهمه که بعد موجب آبروریزی خودمون بشه .آخه من اعتقاد دارم که اسرار خونه باید بصورت راز پنهان باقی بمونه ...ولی چکار کنم که مهران نخواست هرچی بهش گفتم ...التماسش کردم ...اصرار کردم که بابا بیا برو مرکزترک اعتیاد ترک کن نرفت .چند بار خودم نشستم خونه که ترکش بدم نشد چند بار بردمش کلینیکهای تخصصی نخواست ....چکار کنم دیگه حالا که آبرومون رفته دیگه حالا که همه مردم بین همدیگه پخش کردن که شوهر فلانی کراک می کشیده ....نامردا از چیک و بک زندگی ما خبر دارن نمی دونم از کجا فهمیدن به خدا وقتی اینکار رو شروع کردم حتی فامیل هم خبر نداشتن اصلا کسی چیزی نگفت که فلانی اومده که همه چی رو تموم کنه ولی طولی نکشید که حتی دکترای بیمارستان هم خبر داشتن که خانم ....طلاق گرفته و ...من نمی خواستم کسی بفهمه تا اعصاب خودم از دست مردم راحت باشه ولی چکار کنم که خانواده احمقش حتی به این فکر نکرده بودن که من جوونم یه بچه دارم که دوست ندارم تو این جامعه خراب سر زبونا بیافتم ...باور کنید که بعد از اینکه از خونه مهران دراومدم حتی روابطم رو با اعضای خانواده خودم هم محدود کرده بودم که از همین حالا فکرای بد رو توی ذهن کسی نکرده باشم ولی حالا بعد از دوسال وقتی مریض میشم و می رم اورژانس که دکتر برام نسخه بپیچه ...راحت نگاه توی چشمای من می کنن و بهم میگن مشکلت با شوهرت حل شد یا نه ؟حالا بعد این همه آبروریزی برم بگم به به دستت درد نکه مهران که تو دهن منو کردی گل ...آقا ببخشید از سر تقصیرات ما بگذر که کم لطفی کردم و اینجوری زندگیمنو خراب کردم ...یه روز بهونه اش خوردن مشروب بود به روز بهونه اش نرفتن من به مهمونی های آنچنانی بود یه روز بهونه اش این بود که من مثل خانمهای دیگه نیستم که راحت فکر میکنن ...همه کارای من رو مسخره می کرد بخاطر نماز خوندنم ،روزه گرفتنم ،حالا یه سری اعتقادات خاص که برای خودم داشتم ...اون حتی حاضر نبود برای اعتقادات من احترام قائل بشه .خوب البته من اینارو از چشم مهران نمی دیدم ولی به خدا دیگه توان تحملش رو هم ندارم چقدر؟ بخدا اون دروغ می گه ...چون به قول شما خونه و زندگیشو از دست داده دلش می خواد که ما برگردیم ولی اصل موضوع این که ما باهم نمی تونیم زندگی کنیم ...اصلا همدیگه رو نمی فهمیم اون دلش نمی خواد کار کنه آخه سر ماشین کار کردنم شد کار اونم نه مثل ادم از ساعت یازده ظهر تا دوازده شب ....آدم دیوونه ...هر دوتا کار دولتیش رو از دست داد که چی دلش می خواد آقای خودش باشه ....آقای خودش باشه تا هر غلطی دلش خواست بکنه به خدا من اصلا ازش دلخور نیستم تازه ازش ممنون هم هستم که موجب شد خودم رو بهتر از قبلم بشناسم ولی گذشتن من نمی تونه به این معنا باشه که هنوزم مثل قبل حاضرم براش همه کاری کنم ...دیگه مرد !!!!دیگه مرد اون کسی که حاضر بود حرف خانواده خودش و طرف مقابلش رو بجون بخره تا فقط مهران رو داشته باشه ...بخاطرش زدم تو دهن همه چون خوب بود مهربون بود و لی جنم نداشت نمی تونست اجازه نده کسی تو زندگیمون دخالت نکنه ..
|
|
| 61459 |
نام:
دلشکسته
شهر:
خرم آباد
تاریخ:
12/10/2008 1:06:51 PM
کاربر مهمان
|
سلام فریال جان از لطفتون ممنون
پدر دستهـــــاي تـــــو گهواره من
دو چـــــشم تو چــــراغ خونه من
بجزء تـــــو از همــــه دنيا بـــريدم
که عاشــــق تر ز تو هــرگز نديدم
ببوســم پينه...دستـــــاي پاکــت
ببوسم صورت چــون قرص ماهت
نشسته روي موهـــات برف پيري
الهـي مـــن بميرم تـــــو نــــميري
پـــــــــدر اي قبله راه سعــــــادت
نــدارم ذره اي از تــــــو شــــکايت
تو رو هم چــون نفسها دوس دارم
که جون مـــــن تويي تا بي نهايت
من با یاد و عشق پدرم نفس میکشم تا الان هم هرچی بهش گفتم جواب رد نداده همیشه هم برای اهل دل سر خاکش دعا میکنم اما یه ماجرای واقعی رو ازپدرم محرم پارسال ما ااومدیم روضه ابا عبدالله رو در دهه اول محرم برپا کردیم یه دختر خانمی هر روز میومد رضه تا پایان روضه روز دوم یکی از خانم ها خواب میبینه که بابای من یه هدیه به اون دختر می دهد خلاصه خانمه اومد پیش من جریان خواب رو برام تعریف کرد بعد از محرم بود که دختر حاجتشو گرفت الان سر خونه وزندگیش است خوب خوش خرم داره زندگیشو میکنه یه روزخواهرم اونو میبینه و میگه خیلی به بابا تون ارادت دارم نذر کردم هرسال بیام روضه خونتون البته اینو بگم اول لطف امام حسین بوده و اون نیت پاکش اما روضه گرفتن ما هم خودش خیلی جریان دارد
انشاالله همگی حاجت روا بشید صلوات
تابعد
|
|
| 61458 |
نام:
ستاره.
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/10/2008 1:01:16 PM
کاربر مهمان
|
اقا شهاب بزرگوار سلام
تقریبا هر روز میام و مطالب بچه ها رو میخونم ولی چند تا از حرف دلی ها هستند که حضوری پیوسته و روزانه دارند که شما هم جزو اون حرف دلی ها هستید که خوشحال هم میشم که میبینم شما همیشه فعال هستید و این سعادت را دارید که بیشتر اوقات در حرف دل مطالبی را درج کنید و ما هم از ان استفاده کنیم ما که از این سعادت ها نداریم و قصد هم دارم که تا مدتی حرف دل نیام اخه بد جوری دارم بهش وابسته میشم چند روز دیگه امتحانات دانشگاهم شروع میشه و من هنوز هیچ کاری نکردم اقا شهاب و دیگر حرف دلی ها امیدوارم اگر کسی از دست من ناراحت شده منو ببخشه و حلالم کنه برام دعا کنید که دوباره ذهنم برای درس خوندن مثل قبل باشه و تمرکزم رو دوباره پیدا کنم تا بتونم با اشتیاق بهتری درس بخونم
ضمنا امید وار گرامی و اقا شهاب از توضیحاتی که دادید ممنونم انشا الله خیر دنیا و اخرت نصیبتون بشه
محتاج دعای سبز همه دوستان هستم التماس دعا
اللهم عجل لولیک اتفرج
|
|
| 61457 |
نام:
اميدوار
شهر:
ايران
تاریخ:
12/10/2008 12:50:29 PM
کاربر مهمان
|
باسلام وروزبخير...
**همزمان بااعيادمبارك ماه ذي الحجه**
*40ختم سوره مباركه *حج*تقديم به ساحت مقدس 14معصوم (عليه السلام)به نيت تشرف همه مشتاقان زيارت بيت الله الحرام به مكه معظمه ومدينه منوره.
***********************************************
ختم1:اميدوار
ختم2:اقاشهاب گرانقدر
ختم3:دوستان محترم اقاشهاب ارجمند
.
.
الي
.
.
ختم22:دوستان محترم اقاشهاب ارجمندازدارالقران شهيدكارگرساماني
ختم23:انسيه محترم.تنهايي..
ختم24:ارام بزرگوار
ختم25:چه فرقي مي كنه بزرگوار
ختم26:زنده يادخانم سادات گرامي
ختم27:اقاامين محترم
ختم28:زنده يادشمسي خانم گرامي
ختم29:فاطيماي محترم
ختم30:ستاره ارجمند.هركجاشناخت..
ختم31:دلشكسته.خرم اباد
ختم32:مريم خانم گرامي.انتظار..
ختم33:ايمان محترم.توكل به خدا
ختم34:ايمان گرامي به نيت همسرمرحومشان
ختم35:ايمان گرامي به نيت بدرمرحومشان
ختم36:سيدمحمدگرامي.اميدبه بهشت
ختم37:ياس سفيدارجمند.كوچه بني هاشم
ختم38:فائزه محترم.همين دوروبرا
ختم39:دلشكسته گرامي.صبر
ختم40:معصومه ارجمند.تبريز
ختم41:ساراي منتظربزرگوار.مشهدالرضا(ع)
ختم42:نيازمحترم.تبريز
ختم43:......
****************************************
*ثبت اسامي تازماني كه درخواستي براي ختم ازدوستان گرامي باشد ادامه خواهديافت.
*باارزوي حجي بامعرفت وسرشارازمعنويت همراه باعنايات خاصه الهي براي همه ارزومندان.
***اللهم صل علي محمدوال محمدوعجل فرجهم***
|
|
| 61456 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
12/10/2008 12:42:17 PM
کاربر مهمان
|
آنجا دشمن آشکار و رودر رو بود
اینجا دشمن شناسایی شدنی نیست.
آنجا همه برای یک هدف رفتند
اینجا یا هدف نداریم و یا آنقدر هدف داریم که...
آنجا سرا پا گوش به فرمان خمینی
اینجا بی اعتنایی به خامنه ای
آنجا بهشت
اینجا جهنم
|
|
| 61455 |
نام:
نا امید
شهر:
بدبختی
تاریخ:
12/10/2008 12:37:53 PM
کاربر مهمان
|
سلام - اگه کسی بعد از چندین سال دعا و زاری نتونه از خدا از ۱۴ معصوم از۵ تن آل عبا با کلی نذر و نیاز حاجت بگیره چیکار کنه ؟ کجای کارش ایراد داره ؟ آخه کم کم داره ایمانم کم میشه ، ناشکر شدم ناامید شدم افسرده شدم . راهنمائیم کنید ای اهل دلیها...
|
|
| 61454 |
نام:
tahm_ir
شهر:
بابل
تاریخ:
12/10/2008 12:35:49 PM
کاربر مهمان
|
غدیر یعنی یه روز بی نهایت . تجلی یدالله در امامت .
بروزی که خدا حجت تمام کرد . علی را مصطفی جایش بنام کرد .
|
|
| 61453 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
12/10/2008 12:09:27 PM
کاربر مهمان
|
پيام بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران حضرت امام خمينی (ره) به مناسبت شهادت حضرت آيت الله سيد عبدالحسين دستغيب
بسم الله الرحمن الرحيم
انالله و انا اليه راجعون
شهادت برای فرزندان اسلام و ذريه پيامبر عظيم الشان صلی الله عليه و اله و اولاد فاطمه عليها السلام و يادگاران حسين سلام الله عليه در راه هدف و اسلام عزيز و قرآن کريم چيزی غيرعادی و پديده غيرمعهود نيست. ملت بزرگ اسلام از محراب مسجد کوفه تا صحرای افتخارآميز کربلا و در طول تاريخ پرارزش سرخ تشيع قربانيانی ارزشمند به اسلام عزيز تقديم نموده و ايران شهادت طلب هم اين پديده سعادتمند مستثنی نيست و انقلاب اسلامی گوش و چشمش پر از اين شهيدان حسين گونه است. ملت عزيز ما در روز رستاخيز با سرافرازی در پيشگاه مقدس خدای بزرگ و پيامبران و اوليای عظيم الشان؛ صف های طولانی از شهيدان در راه دفاع از حق عرضه می دارد؛ از علمای اعلام و ائمه جمعه و جماعت تا فداکاران و سربازان در جبهه های دفاع از حريم مقدس اسلام. مطمئن هستيم که پيامبر بزرگ اسلام مباهات می کند بر امم ديگر به سبب فداکاری اين عزيزان در جبهه و پشت جبهه و اين عزيزان محراب و منبر و در صف جماعات و در داخل مسجدها و بيمارستانها مباهات می فرمايد و چه بهتر و گواراتر که با شهادت اين فرزندان اسلام و ذريه طاهره بر افتخارات آن بزرگوار در روز عرضه اعمال هر چه بيشتر بيفزاييم. عزيزان و نورچشمان ما در جبهه های جنوب و غرب هر روز با سرکوبی اشرار امريکايی و عقب سازی و به جهنم فرستادن جنود شيطان سربلندی و عظمت برای اسلام خلق می نمايند؛ به طوری که تاب تحمل اين پيروزی ها را ازامريکاييان خارج و داخل، منافق و منحرف سلب نموده و بر جنون و و حشی گريهای آنان افزوده است. شما فرضا شهيد بهشتی را گناه کار بدانيد شهدای ديگر مثل شهيد مدنی و شهيد دستغيب که جز تربيت محرومان و هدايت مردم گناهی نداشته اند را با چه انگيزه شهيد می کنيد شما در زعم خود اگر اينان را به جرم وفاداری به اسلام و طرفداری از محرومان و مظلومان مستحقق قتل می دانيد، اطفال معصومی که در گهواره جای دارند و زبان باز نکرده اند چه گناهی دارند، جز آنکه اطفال مسلمانی هستند که مخالف سلطه امريکا به جان و مالشان می باشند. امروز روز جمعه و نماز و عبادت، با دست جنايتکار امريکاييان، يک شخصيت ارزشمند که مربيی بسزا و عالمی عامل که گناهش فقط تعهد به اسلام بود، از دست ملت ايران و اهالی محترم فارس گرفت و حوزه های علميه و اهالی ايران را به سوگ نشاند. حضرت حجه الاسلام و المسلمين شهيد حاج سيد عبدالحسين دستغيب را که معلم اخلاق و مهذب نفوس و متعهد به اسلام و جمهوری اسلامی بود با جمعی از همراهانشان به شهادت رساندند و خدمت خود را به ابرقدرت و ابر جنايتکار زمان ايفا کردند، به گمان آنکه به ملت رزمنده ايران آسيب رسانند و آنان را در راه اهداف به سستی بکشند. اين کوردلان نمی بينند که در هر شهادتی و در هر جنايتی ملت متعهد به اسلام و کشور مصم تر و حاضرتر در صحنه می شوند. اينان پس از بمباران شهر دزفول و آن قتلهای فجيع نديدند فرياد جنگ جنگ تا پيروزی را؛ اينان نمی بينند که ملت وفادار شهادت را در راه خداوند با آغوش باز پذيرا هستند يا میخواهند شکستهای لشکر کفر را و آتشی که به جان دوستان و اربابانشان از پيروزی رزمندگان ايران افتاده با خون اين مردان خدا فرو نشانند. اينک سزاوار است اصحاب نظر و ارباب تحليل در اين شرارتها و جنايتها فکر کنند که انگيزه آنکه در هر پيروزی و دنبال هر شکست به حزب بعث امريکايی يک جنايت بزرگ از اين منافقان و منحرفان واقع می شود، چه
|
|